自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   30


男爵府

積分: 7677


21#
發表於 17-7-12 12:31 |只看該作者
gigi19810326 發表於 17-7-12 12:06
心心相印綠色
我用過唔會再轉

我刀係,超市版,因試過藥房買嘅,係有小小吾同,重好快用完咁。


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


22#
發表於 17-7-12 13:29 |只看該作者
#2 JM一樣, 用惠X品牌金裝有印花既, 夠軟同埋唔易穿...沖廁好少沖唔落...$62/2條(10粒/條)
之前同維達金色....唔得...成日沖唔走


大宅

積分: 1442


23#
發表於 17-7-12 13:33 |只看該作者
Andrex!

用過virjoy好韌,沖唔走。所以只買Andrex


子爵府

積分: 13131

開心吸收勳章


24#
發表於 17-7-12 13:36 |只看該作者
用開皇冠,呢排惠long做特價,60蚊2條


大宅

積分: 3645


25#
發表於 17-7-12 15:34 |只看該作者
Coco0216 發表於 17-7-12 10:27
我覺得好用 ~唯潔雅鑽石三層衛生紙

我都用呢隻


珍珠宮

積分: 42987


26#
發表於 17-7-12 15:42 |只看該作者

回覆樓主

以前用開皇冠印花清香,後來唔出,依家唯有用綠茶囉都ok,不過都係印花清香好用


男爵府

積分: 7083


27#
發表於 17-7-12 17:41 |只看該作者
annlee 發表於 17-7-12 10:10
如題,Tempo一出卷裝已用,越用越鞋,最難頂沖唔走,好怕沖完水重有舊紙係到,轉用維達新出4D,嘩經鞋又係 ...

冲唔冲得走係水箱冲水設計問題,以前用有浮水波的那款,好易塞,後來跟師傅提議換了一隻在上面按的,冇浮水波的冲水設計,幾百蚊攪掂,不知幾好用,換咗五年,再冇冲不去的現象,而家仲係好夠力
myimage.jpg
myimage.jpg


子爵府

積分: 13955


28#
發表於 17-7-12 17:45 |只看該作者
Virjoy

blue plastic wrap


ok ma ?


水晶宮

積分: 52654


29#
發表於 17-7-12 17:46 |只看該作者
Luffy007 發表於 17-7-12 17:41
冲唔冲得走係水箱冲水設計問題,以前用有浮水波的那款,好易塞,後來跟師傅提議換了一隻在上面按的,冇浮 ...
咁又唔一定我屋企個廁所設計同你呢隻一樣, 之前用Tempo都試左2、3次塞, 老公勁唔鍾意, 就算係超市果隻都覺得佢有d鞋


公爵府

積分: 25690

2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


30#
發表於 17-7-12 17:54 |只看該作者
Luffy007 發表於 17-7-12 17:41
冲唔冲得走係水箱冲水設計問題,以前用有浮水波的那款,好易塞,後來跟師傅提議換了一隻在上面按的,冇浮 ...

我係上面按制架,但都沖唔去喎


複式洋房

積分: 486

2018復活節勳章


31#
發表於 17-7-12 18:20 |只看該作者

回覆樓主:

心心相印綠色好用,係惠x超市買


子爵府

積分: 12434


32#
發表於 17-7-12 18:27 |只看該作者

回覆樓主

我用4D,好好用呀,又厚


水晶宮

積分: 55968


33#
發表於 17-7-12 18:27 |只看該作者

回覆樓主

I like andrex


珍珠宮

積分: 37201


34#
發表於 17-7-12 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

我以前用維達金裝,肚瀉時抹到菊花痛,而家轉左惠康ultra soft,好好用


水晶宮

積分: 73030

2024年龍年勳章


35#
發表於 17-7-12 18:54 |只看該作者

回覆樓主:

我用維達金裝
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


36#
發表於 17-7-12 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28836

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 17-7-12 18:58 |只看該作者

回覆樓主

皇冠


伯爵府

積分: 18901


38#
發表於 17-7-12 19:02 |只看該作者
Coco0216 發表於 17-7-12 10:27
我覺得好用 ~唯潔雅鑽石三層衛生紙

me too
一卷 = 其他兩卷


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


39#
發表於 17-7-12 19:05 |只看該作者
cheung2000 發表於 17-7-12 18:28
我以前用維達金裝,肚瀉時抹到菊花痛,而家轉左惠康ultra soft,好好用

same
以前用維達成日啲格對唔齊,
meet到爛哂好煩,
轉用soft後very good !


大宅

積分: 2719


40#
發表於 17-7-12 19:13 |只看該作者

回覆樓主

我用開virjoy棗紅色好多年,前排試下唯達4d,我覺得好好用,仲有4卷virjoy都已經唔想再用..

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo