自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


侯爵府

積分: 24362


21#
發表於 17-7-15 11:21 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 11:16
好鼓勵

我所有細佬妹(加埋堂果啲)讀書成績都無我咁好, 但佢地今日事業各有所長,我反而覺得佢地叻過我囉,有很多值得我學習的地方

人生路很長啊~


珍珠宮

積分: 35744


22#
發表於 17-7-15 11:27 |只看該作者

回覆樓主:

一班 asso,最 top 2-3 個會入到

問題係入到唔 = 跟到。識人 asso 時覺得自己好掂,上到 HKU 先發現搏盡自己都係中下游,讀到精神緊張食藥,而家停學休養緊

以 asso 嘅價錢我覺得相當搵笨。有呢舊錢,不如等佢做下嘢先,睇清楚志向係乜再用呢舊錢俾佢讀。男仔嘅話地鐵學院,飛機工程有得諗。早兩日同個做工程師親戚食飯先話呢啲無人肯做,肯去捱下排櫈仔,再補相關課程,將來好多機會,始終呢兩樣係一定有工開先


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 17-7-15 11:29 |只看該作者

回覆樓主:

講真機會係低,唔係d institute 都唔會話因為少人報副學士,會減少副學士課程,加自資學士課程。


侯爵府

積分: 23600

2024年龍年勳章


24#
發表於 17-7-15 11:31 |只看該作者
my005 發表於 17-7-15 10:47
其實呢,首先要問自己,DSE個分係點呢?

其二,再問自己,係想只入大學,定真心想讀大學呢?

講得好

點評

my005    發表於 17-7-15 16:10


子爵府

積分: 14648

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


25#
發表於 17-7-15 12:18 |只看該作者
回覆 aeiou_drm 的帖子

要睇佢本人有冇心讀,我兒甥就GPA3.2都升到大學year 3 . 其實唔難聽佢講有一半以上升到。


男爵府

積分: 5606


26#
發表於 17-7-15 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

我自己都係……


男爵府

積分: 6831


27#
發表於 17-7-15 12:21 |只看該作者
我個女係理工讀完兩年副學士, 夠分入返理大, 仲可以接住讀大三, 不用由大一讀起. 當然, 要付出努力才有收成.


子爵府

積分: 14838


28#
發表於 17-7-15 12:42 |只看該作者
marthana 發表於 17-7-15 12:21
我個女係理工讀完兩年副學士, 夠分入返理大, 仲可以接住讀大三, 不用由大一讀起. 當然, 要付出努力才有收 ...

請問阿女副學士是哪一科? 升去讀哪一科? 謝謝!!


水晶宮

積分: 74804


29#
發表於 17-7-15 12:57 |只看該作者

回覆樓主:

去EK 大把討論


男爵府

積分: 7080


30#
發表於 17-7-15 13:29 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 10:29
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享 ...

同事個仔 Polyu 高級文憑 升讀 Polyu 同科學位 year 3, 不過要 高 gpa


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


31#
發表於 17-7-15 13:30 |只看該作者
坦白講好細
勉強讀上去其實冇乜出路
不如正正經經搵個專長出嚟打工好過


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


32#
發表於 17-7-15 13:33 |只看該作者
見大把讀完一個學位出嚟搵萬二蚊個月,
甚至讀完碩士出嚟都係萬四五
不如慳返啲錢唔好讀咁多書

早啲搵個專長去讀!
快快趣趣搵工好過


大宅

積分: 1077


33#
發表於 17-7-15 13:53 |只看該作者
龜精靈 發表於 17-7-15 10:39
我自己係

不過就算差少少,入8大自資學位既都好多,出黎我唔覺大分別(反而自身能力更重要)

到搵工個時就會知分別係邊到。
的確好多老闆仲用緊大學黎screen人


男爵府

積分: 6831


34#
發表於 17-7-15 14:23 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 12:42
請問阿女副學士是哪一科? 升去讀哪一科? 謝謝!!

我女讀 social poliy


禁止訪問

積分: 1010


35#
發表於 17-7-15 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16348

春季勳章


36#
發表於 17-7-15 15:22 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mocha_y 於 17-7-15 15:24 編輯

好多都讀Top up入返自資課程,出路都唔差。
校院生活就是這幾年,供到我會供上去。
在Campus也是一個體驗。


男爵府

積分: 7072


37#
發表於 17-7-15 16:10 |只看該作者

回覆樓主

不是想撥冷水,見到政府三萬元資助都冇副學士份,連教育局長都話副學士定位要重新檢討,似乎未來副學士都會不被重視,可能唔攪tim,所以將來都唔會再有資源,唔好諗la!


大宅

積分: 4909


38#
發表於 17-7-15 16:27 |只看該作者
Luffy007 發表於 17-7-15 16:10
不是想撥冷水,見到政府三萬元資助都冇副學士份,連教育局長都話副學士定位要重新檢討,似乎未來副學士都會 ...

讀完副學士入唔倒八大。咁通常會再讀乜嘢?


珍珠宮

積分: 39556


39#
發表於 17-7-15 16:50 |只看該作者
crystalcbh 發表於 17-7-15 16:27
讀完副學士入唔倒八大。咁通常會再讀乜嘢?

本帖最後由 KTKTKT5 於 17-7-15 17:07 編輯

top up / 校外進修課程 part time degree, 再唔得(正常應該唔會唔得) 就由校外進修課程嘅Cert /Dip/High dip/degree / master / postgrad, 宜家唔同我地嗰代喇,除左醫科/護士/教育外,只要有張CE/DSE Cert, 唔係畢業生/進修人仕冇得讀,宜家多課程多到冇咁多人讀

呢個時代同我哋個代相反,我地係怕無學校收,公司招聘最怕無人黎! 宜家係學校多到怕無學生,公司招聘黎一堆大學生! 我地細個坐飛機要靠自己出黎做野儲錢/去工幹。宜家d細路離島都未去過就已坐飛機旅行/中學就出國讀書,屋企冇供就靠work holiday去地球另一邊,真係世界變!


大宅

積分: 4909


40#
發表於 17-7-15 16:58 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 17-7-15 16:50
top up / 校外進修課程 part time degree, 再唔得(正常應該唔會唔得) 就由校外進修課程嘅Cert /Dip/High d ...

讀到幾時

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo