夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 30790


21#
發表於 17-7-16 21:18 |只看該作者
flori 發表於 17-7-16 21:17
點解一年見唔夠十日都肯結婚既?

結左之後!


珍珠宮

積分: 30790


22#
發表於 17-7-16 21:26 |只看該作者
flori 發表於 17-7-16 21:17
點解一年見唔夠十日都肯結婚既?

本來我喺台灣適應,但佢阿媽好難相處!


男爵府

積分: 5408


23#
發表於 17-7-16 21:29 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 12:56
請問知道情序如何?
想單方面申請離婚,謝!

分居滿兩年就可以喇


象牙宮

積分: 213720

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 17-7-16 21:35 |只看該作者
婚姻唔易維繫, 異地更難, 再加上麻煩99, 錢銀, AQ低C6, 人生苦短, 無謂加添自己煩惱, 又唔係依靠佢養, BYE BYE 算數!!!


象牙宮

積分: 213720

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 17-7-16 21:36 |只看該作者
本帖最後由 cy101 於 17-7-16 21:37 編輯

話事話, 單方申請離婚, 即係佢未知, 還是佢唔同意離婚??? 佢會唔會發顛?


珍珠宮

積分: 30790


26#
發表於 17-7-16 21:38 |只看該作者
cy101 發表於 17-7-16 21:36
話事話, 單方申請離婚, 即係佢未知, 還是佢唔同意離婚??? 佢會唔會發顛?

就係怕佢發癲,郁下要自殺丶郁下話不如殺死曬佢地就冇問題,所以我想靜靜地搞,橫掂一直冇得見又可以再丟淡啲


象牙宮

積分: 213720

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-7-16 21:43 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 21:38
就係怕佢發癲,郁下要自殺丶郁下話不如殺死曬佢地就冇問題,所以我想靜靜地搞,橫掂一直冇得見又可以再丟 ...
希望順順利利!!!


珍珠宮

積分: 30790


28#
發表於 17-7-16 21:50 |只看該作者
cy101 發表於 17-7-16 21:43
希望順順利利!!!

我都係


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 17-7-16 23:04 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 21:38
就係怕佢發癲,郁下要自殺丶郁下話不如殺死曬佢地就冇問題,所以我想靜靜地搞,橫掂一直冇得見又可以再丟 ...
我都好怕d咁激既人, 但你覺得佢會唔會估到你想離婚?介唔介意講下而家你同佢點樣相處? 有無每日傾視象? whatsapp那些??
定係已經斷contact避佢?
話晒你單親帶住個仔, 擔心c6黎香港找你晦氣, 萬事小心呀jm


珍珠宮

積分: 30790


30#
發表於 17-7-16 23:24 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-16 23:04
我都好怕d咁激既人, 但你覺得佢會唔會估到你想離婚?介唔介意講下而家你同佢點樣相處? 有無每日傾視象? what ...

之前未嘈日日有視訊,但嘈完呢幾日佢搵我但我簡單一句ok回佢算數


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 17-7-16 23:40 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 23:24
之前未嘈日日有視訊,但嘈完呢幾日佢搵我但我簡單一句ok回佢算數
建議你搵律師問下點樣保障自己既樓/資產, 因為你c6而家財政咁差又周身債
怕佢知你攪離婚走黎分你身家


珍珠宮

積分: 30790


32#
發表於 17-7-16 23:47 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-16 23:40
建議你搵律師問下點樣保障自己既樓/資產, 因為你c6而家財政咁差又周身債
怕佢知你攪離婚走黎分你身家

我會我有相熟律師丫


珍珠宮

積分: 38500

減齡達人勳章


33#
發表於 17-7-17 00:00 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 21:18
有分別,單身又點會無端端俾人鬧呢,俾人屈俾人擺上台,仲要睇人面色做人!所以我要單方面申請
...

長痛不如短痛,如果你諗清楚就離啦。搵個伴都係想有人陪,有人(emoji),互相支持。但去到將所有責任都推比你,奶奶又覺得你搶走佢個仔,再落去都冇意思


珍珠宮

積分: 30790


34#
發表於 17-7-17 00:06 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-7-17 00:00
長痛不如短痛,如果你諗清楚就離啦。搵個伴都係想有人陪,有人(emoji),互相支持。但去到將所有責任都推比 ...

係,我覺得好寂寞,好多時好無助,我一個人帶住個仔,佢帶住阿媽同仔女,根本就係兩個家庭。
我又唔需要亦唔想佢放低佢地,所以一直分兩地,新年果陣,佢黎左香港三日,喺機場走果陣本來想撕爛本passport,我阻止左,好在咋!否則又怨死我!竟然兩邊都取捨唔到,分開係必然,根本冇其他路選擇,我有時會諗唔通真係要等佢阿媽死咗先至可以係埋一齊?但如果係咁冇意思,我唔想做後備


伯爵府

積分: 16230


35#
發表於 17-7-17 00:25 |只看該作者

回覆樓主:

係一齊都無意思啦,仲要揹債養埋佢,但佢不見得感恩,可能都只係埋怨你


珍珠宮

積分: 38500

減齡達人勳章


36#
發表於 17-7-17 00:38 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-17 00:06
係,我覺得好寂寞,好多時好無助,我一個人帶住個仔,佢帶住阿媽同仔女,根本就係兩個家庭。
我又唔需要亦 ...

你點知佢媽幾時死?難聽啲講句分分鐘你死佢媽都未死。
不過你小心處理離婚,睇黎你老公情緒不穩定,驚佢話要死,要跳樓......


珍珠宮

積分: 30790


37#
發表於 17-7-17 00:42 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-7-17 00:38
你點知佢媽幾時死?難聽啲講句分分鐘你死佢媽都未死。
不過你小心處理離婚,睇黎你老公情緒不穩定,驚佢話 ...

佢阿媽絕對係長命啦,所以我咪要離婚囉
我開post就係咁既意思咋嘛,我冇青春比佢蹉跎嫁啦


珍珠宮

積分: 30790


38#
發表於 17-7-17 00:44 |只看該作者
hanbb 發表於 17-7-17 00:25
係一齊都無意思啦,仲要揹債養埋佢,但佢不見得感恩,可能都只係埋怨你
...

個性格怪到
不過兩母子都一樣,好自我中心


男爵府

積分: 9857


39#
發表於 17-7-17 08:12 |只看該作者

回覆樓主

祝福一切順利


瑪瑙宮

積分: 139710


40#
發表於 17-7-17 08:31 |只看該作者
祝福你。但离婚呈請書要双方簽名,律師會揾佢,佢冇可能5知你单方面搅。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo