母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 204


21#
發表於 17-8-15 15:57 |只看該作者
abbc2015 發表於 17-8-15 14:10
惠康

我試下揾先,謝謝呀


大宅

積分: 2751


22#
發表於 17-8-28 13:12 |只看該作者
agnesoo 發表於 17-8-15 15:57
我試下揾先,謝謝呀

黑麥汁同黑豆水係咪一樣可以多奶?


複式洋房

積分: 218


23#
發表於 17-8-30 21:54 |只看該作者

回覆樓主

我睇外國網站教食亞麻籽粉,可以幫助增加供應。不過我未試過,生完之後我會試


大宅

積分: 1115


24#
發表於 17-9-8 21:48 |只看該作者
回覆 abbc2015 的帖子

好立克唔係會小奶咩?有麥芽成份??


大宅

積分: 2382


25#
發表於 17-9-9 01:10 |只看該作者
wb128720 發表於 17-9-8 21:48
回覆 abbc2015 的帖子

好立克唔係會小奶咩?有麥芽成份??

聽講係,但我早餐飲完,10點幾泵個轉會多少少。都有人話飲黑麥汁會收奶、但亦有人會多奶,黑麥汁都有麥芽成份。


大宅

積分: 1454


26#
發表於 17-9-11 08:18 |只看該作者
abbc2015 發表於 17-8-15 02:49
其實會教咩架?

去過,都係教按摩手法同講下點造奶,1對1睇下你個胸有咩問題,有冇用就見人見志,因為要勤力跟佢果套先有效

上完後心態係好轉左,跟佢方法做左2星期,好似又真係多左d奶


大宅

積分: 2382


27#
發表於 17-9-13 22:47 |只看該作者
kunn 發表於 17-9-11 08:18
去過,都係教按摩手法同講下點造奶,1對1睇下你個胸有咩問題,有冇用就見人見志,因為要勤力跟佢果套先有 ...

多謝分享!
佢一對一係咪要另外收費?


大宅

積分: 1454


28#
發表於 17-9-13 23:56 |只看該作者
abbc2015 發表於 17-9-13 22:47
多謝分享!
佢一對一係咪要另外收費?

吾洗,包埋,都係好簡單睇下喇叭有冇用錯用腫痛問題
但如果想詳細d一對一催乳同教bb姿勢,好似要$700/半小時...


大宅

積分: 2382


29#
發表於 17-9-14 00:27 |只看該作者
kunn 發表於 17-9-13 23:56
吾洗,包埋,都係好簡單睇下喇叭有冇用錯用腫痛問題
但如果想詳細d一對一催乳同教bb姿勢,好似要$700/半小 ...

Icic


別墅

積分: 848


30#
發表於 17-9-18 18:01 |只看該作者
abbc2015 發表於 17-8-14 18:06
有無人試過去追奶工作坊?唔知有無用呢?

我去過,我覺得有用,個心態有轉變同埋餵人奶既心堅定d,仲有學按摩方法可以通乳,我日日沖涼跟住做,之前試過太長時間無pump,最後按完通番

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo