夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2899


21#
發表於 17-7-19 04:30 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-7-19 03:56
兩個唔同成長背景喺埋一齊,要時間磨合,嗌交都係一種溝通方法。
兩年了,攪清楚自己要咩先?唔好以為可以 ...

有時諗諗吓都唔知為乜


珍珠宮

積分: 38502

減齡達人勳章


22#
發表於 17-7-19 05:00 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 04:30
有時諗諗吓都唔知為乜

所以咪叫你諗清楚要咩囉!!
唔好天真相信個男人會為你而改,最終就好似呢版好多人妻開post話後悔
一日未結婚都仲有得㨂


大宅

積分: 2899


23#
發表於 17-7-19 05:02 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-7-19 05:00
所以咪叫你諗清楚要咩囉!!
唔好天真相信個男人會為你而改,最終就好似呢版好多人妻開post話後悔
一日未 ...

嗯嗯


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


24#
發表於 17-7-19 07:05 |只看該作者
都未結婚已經咁苦惱,你覺得結左婚會唔會再煩惱啲??


珍珠宮

積分: 32676


25#
發表於 17-7-19 08:22 |只看該作者

回覆樓主:

價值觀唔同, 溝通唔到... 喺埋一齊實在好難頂架!!!


伯爵府

積分: 16331


26#
發表於 17-7-19 08:23 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 03:05
都差不多兩年了
两年同往後一世比較算得乜吖?
唔啱嘅唔結婚唔係損失嚟架喎.
有好多女人就係怕錯失檢機會啦,
年紀開始大啦,信個男人話佢會改啦,
想逃離原生家庭啦,對太太呢個身份嘅幻想啦種種原因,
喺仲有疑慮嘅情況下仍然選擇結婚.
結果唔難估啦,嫁完咩話早知唔嫁囉.


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


27#
發表於 17-7-19 09:07 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 04:30
改咗幾日又打回原形

結左婚更變本加厲!仲要性格唔係話改就改!如果佢改唔到,你頂唔頂到先?頂唔到就洗牌再黎過啦!


伯爵府

積分: 16230


28#
發表於 17-7-19 09:46 |只看該作者

回覆樓主:

拍拖都咁辛苦真係唔知為咩,放生自己啦,寧願單身俾自己抖抖再找下一個。


大宅

積分: 3229


29#
發表於 17-7-19 10:31 |只看該作者
拍拖都頂唔順.. 好難同佢過一生...樓主, 係要諗清楚..

唔好以為佢會為你改..男人係唔會的..

正如, 好多男人做咗爸爸, 都繼續打機, 繼續約朋加吹水, 飲酒 ..唔會為你諗下, 要改變下自己生活, 因為身份唔同咗. (我講緊係本身個男人性格係似大男孩個批啦) , 都有成熟, 固家形既, 睇你搵唔搵到...

始終佢本身性格係好重要..如果成日為d 小事而argue , 姐係佢仲好小朋友...你會辛苦 d law , 姐係你好似揍住個仔甘....

結婚係一生一世, 係要雙方面付出, 不是一個自己諗..溝通真係好緊要....

仲有, 結咗婚, 就唔好成日諗, 自己做女時, 有幾好 i.e 亞媽幫忙煮飯, 洗碗, or 有工人..etc 做女永遠都係好, at least 你對住亞媽發脾氣, 發完無野.. 對住老公發脾氣argue , 分分鐘變冷戰..仲煩..


大宅

積分: 4899


30#
發表於 17-7-19 11:04 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 01:33
和男友價值觀唔同 真係好難溝通有時係到諗第時結婚點算
有冇jm都係咁
...
叻女, 婚前察覺到這問題, 真係要認真諗諗跟住點.


伯爵府

積分: 16342


31#
發表於 17-7-19 11:38 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 03:05
又想挽留但又好難溝通
咁你要衡量過去兩年時間,及將來幾十年時間。
過去不可追回,明日、將來,你仲可以撑握


伯爵府

積分: 16342


32#
發表於 17-7-19 13:18 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 03:11
嗯 啱啱開始覺得大家好好傾 但了解後好似價值觀唔同
拍拖的目的就是俾大家互相了解,睇吓大家夾唔夾,既然唔夾,現在就係要檢視做決定嘅時候。


伯爵府

積分: 18675


33#
發表於 17-7-19 13:26 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 04:30
改咗幾日又打回原形

真正適合嘅人其實唔洗為對方有咩改變 改變左大家都唔係原來嘅自己 披住假面具委曲求全 何必呢


男爵府

積分: 5408


34#
發表於 17-7-19 17:30 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 01:33
和男友價值觀唔同 真係好難溝通有時係到諗第時結婚點算
有冇jm都係咁
...

E+拍拖都覺得難溝通,到時結左婚難相處,肯定好多矛盾好多爭咬,真係要諗清楚再決定同佢結唔結婚


水晶宮

積分: 50566


35#
發表於 17-7-19 18:37 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 05:02
嗯嗯
睇過你之前 POST 都講關於錢, 而家又係價值觀.....

其實有冇實際例子? AA制中? 買咩都要自己埋單?


珍珠宮

積分: 30223


36#
發表於 17-7-20 21:43 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 02:21
成日以為可以慢慢磨合到

不要幻想了,冇乜可能可以改變到一個人,不幸地生埋細路先後悔,會太遲,必後悔莫及!


瑪瑙宮

積分: 139710


37#
發表於 17-7-20 21:55 |只看該作者
王妹 發表於 17-7-19 04:30
改咗幾日又打回原形

拍拖會改幾日, 結左婚唔使諗, 佢會話你嫁佢之前都知佢係咁.


大宅

積分: 2899


38#
發表於 17-7-21 14:28 |只看該作者
ARabbit 發表於 17-7-19 08:22
價值觀唔同, 溝通唔到... 喺埋一齊實在好難頂架!!!

有時寧願唔講嘢


大宅

積分: 2899


39#
發表於 17-7-21 14:28 |只看該作者
suetfunglui 發表於 17-7-19 09:07
結左婚更變本加厲!仲要性格唔係話改就改!如果佢改唔到,你頂唔頂到先?頂唔到就洗牌再黎過啦!
...

有時真係有緣無份


大宅

積分: 2899


40#
發表於 17-7-21 14:30 |只看該作者
MonkeyGirl 發表於 17-7-19 10:31
拍拖都頂唔順.. 好難同佢過一生...樓主, 係要諗清楚..

唔好以為佢會為你改..男人係唔會的..

係呀成日傾將來想點點點佢又覺得唔應該係咁



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo