夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


21#
發表於 17-7-20 12:56 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-20 12:24
首先,我唔係每兩年一次,我只係係三年半前講過一次。
我有時都會睇到,好多jm講點解夫妻喱版永遠只有有問 ...

首先你有個咁好既奶奶,已經好令人羨慕。我都係其中一個。幾多女人就算肯捱,個老公都好唔生性。我老公已經係其中一個。
你99幫你湊孫,又煮飯好難得。我99懶到出汁。叫佢睇一陣都叫佢去死咁。搞到我一直無得返工。我老公無咩上進心,又偷食。我都自知對佢地好好,所以你好幸福。有咁好既屋企人睇孫,先可咁專心打拼。


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 17-7-20 13:14 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 13:32 編輯

13年11月正式講第一篇 "正能量"
15年11月又推自己 post remind 全世界自己有幾幸福.....
17年7月 copy & paste 當年既正能量又出一次 post....



所謂既幸福九成關錢事....即在你來說有錢就是幸福....

不過你幸福你事, 我亦唔俾你差~
你有你繼續晒所謂既正能量


男爵府

積分: 5408


23#
發表於 17-7-20 16:17 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-19 23:15
老公一直想生三個,雖然我們已有兒有女,但我們都想再熱鬧些,所以有第三個bb了,老公又再升職,我亦過了年 ...

係啊,知足常樂,希望你地一直幸福落去


男爵府

積分: 9565


24#
發表於 17-7-20 16:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-20 13:14
13年11月正式講第一篇 "正能量"
15年11月又推自己 post remind 全世界自己有幾幸福.....
17年7月 copy & pa ...

15年你睇錯。
吃不到的提子是酸的,心胸狹窄既人永遠無幸福


水晶宮

積分: 50566


25#
發表於 17-7-20 17:02 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-20 16:56
15年你睇錯。
吃不到的提子是酸的,心胸狹窄既人永遠無幸福

本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:13 編輯

本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:03 編輯

我無唔抵得你, 本來都想祝福你但見你咁對其他會員。。。。

見你兩年up一次怕你無記性啫, 咁就要俾你咀咒無幸福? 都唔知係邊個心胸狹窄


15年都係你自己出架喎。。。


水晶宮

積分: 50566


26#
發表於 17-7-20 17:08 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-20 17:02
本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:13 編輯

本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:03 編輯

本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:43 編輯

本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:41 編輯

大大隻字15年出架喎。。唔通我手機有問題。。。

你鐘意晒你既事, 唔受得批評? 其他人講一句就係憎人富貴厭人貧? 唔係吖嘛?


每個人性格都唔同, 好多人唔鐘意晒唔代表人地唔幸福既。。。

而且你晒都無人話你錯, 但唔洗又串人又咀咒人囉, 我係睇唔過眼先出聲啫。。。
174103yh3c6az73r7c5xpy.jpeg_thumb.JPEG


男爵府

積分: 9565


27#
發表於 17-7-20 17:42 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-20 17:08
本帖最後由 tammy2008 於 17-7-20 17:41 編輯

大大隻字15年出架喎。。唔通我手機有問題。。。

我以為你話我又開post詳,果個係回同一個post姐,我邊有咁多時間成日入去望逐個記住。
唔係話你無幸福,只係覺得,開心想分享你地就覺得有問題,唔通上嚟呻就係你地想睇想要既?!
如果係咁facebook應該執咗九世


男爵府

積分: 6156


28#
發表於 17-7-20 18:42 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-20 17:42
我以為你話我又開post詳,果個係回同一個post姐,我邊有咁多時間成日入去望逐個記住。
唔係話你無幸福,只 ...

睇完
係正能量嘅故事
其實幾好
多謝分享


侯爵府

積分: 23167


29#
發表於 17-7-20 18:51 |只看該作者
本帖最後由 YolandaTam 於 17-7-20 18:52 編輯

響應正能量:
前言係2012年以下帖:
借個位多謝我老公
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4886544&fromuid=120962

補遺:
其實自我哋結婚起, 99已經好唔LIKE我,覺得我會搶走佢仔啲錢. 因此一直都要老公上繳人工三份之一或以上, 結婚初期我啱啱畢業未揾到工, 老公18K人工俾咗$6.5K 99, 加上屋租雜費$7,000, 佢自己由西九龍返金鐘嘅洗費, 幾乎無錢開飯. 喺我無工返嘅日子, 99 日日走上我屋企鬧我或嫌三嫌四, 我精神瀕臨崩潰, 父母見我瘦得見骨, 知道好唔妥, 多次勸我離婚/分居, 但因為我心目中婚姻絕非兒嬉, 捱咗三個月我返工, 總算過咗一關.

2009年7月有一日, 姑仔突然打電話俾我老公話佢有男朋友鼻咽癌要醫藥費, 叫我老公將佢哋兩兄妹共同持有嘅樓(99同姑仔主住緊)攞去財仔二按, 結果拆穿係一個大話, 根本唔知姑仔點解要咁多錢, 因而兄妹鬧翻. 99知晒成件事竟然是非不分話我老公唔啱, 結果老公對99徹底心死, 雖然有探佢同陪佢覆診, 但已經只是出於責任了.

2010年小女入讀我母校小一, 初小時期成績欠佳, 情緒又有啲問題, 學校好想佢走, 老公佢無怨天怨地, 我哋除咗努力教個女, 亦帶佢求醫, 幾經辛苦先至重回正軌.

2011年我爸爸發現患上直腸癌, 動手術後造了口, 我每日要上佢屋企幫手打理家務仲有換造口袋. 嗰段時間大家都好辛苦, 一方面如上文所講個女喺學校有問題, 老師幾乎日日投訴, 爸爸一個八十幾歲嘅老人家突然要面對咁大轉變, 即使佢好努力適應, 情緒都唔好. 但老公一直努力積極面對, 佢嘅支持俾我力量, 當我要去個女學校見老師而無法陪爸爸覆診, 老公二話不說請假陪診, 作為女婿真係算唔話得. 好多親朋戚友初初唔睇好我哋, 到後來都一地眼鏡碎.

後續:
本來一切都向好嗰方面發展, 2014年尾我仲同阿爸笑說, 等2016年, 5年觀察期過後, 我哋食餐勁, 慶祝佢康復. 可惜2015年頭,我爸發現小便不暢, 以為係老年男性常見的前列腺問題, 豈料情況一直惡化, 插尿喉都塞, 八月確診癌症復發, 只得半年至一年壽命! 一個晴天霹靂, 一切都發生得好快, 10月入住紓緩治療部, 十一月底上天堂. 嗰段日子, 我十分傷心, 每日去探, 諸事不理, 個女呈分唔理, 飯都唔係日日煮到. 又係老公, 佢一直支持我, 其實我無乜胃口, 佢即使工作有幾忙, 每日早午都各打一次電話CONFIRM我有食嘢. 到後來我爸嘅後事包括認領遺體, 同殯儀館商議喪禮事宜, 一切一佢一直喺我身邊. 喺我爸守夜嗰晚, 我舅父嚟講話我表姐(姨媽個女)財困, 想我喺父親遺產度俾啲佢, 我又病緊, 幾乎又崩潰一次. 好彩, 老公喺身邊支持, 佢唔一定能為我完全遮風擋雨, 但佢一直陪着我走.

前日係我哋19周年紀念. 邁向瓷婚, 無論將來會發生啲乜嘢事, 有佢同行咁多年, 我心已足.

各位JM, 如果你遇到好人, 你好好運, 你要珍惜. 如果你遇到人渣, 這是正常, 你要保重, 可以走就走, 如果留, 就當佢透明, 過你自己嘅生活, 唔好俾佢傷害到你.



男爵府

積分: 6156


30#
發表於 17-7-20 18:57 |只看該作者
YolandaTam 發表於 17-7-20 18:51
響應正能量:
前言係2012年以下帖:
借個位多謝我老公






男爵府

積分: 6268


31#
發表於 17-7-20 19:39 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-20 13:14
13年11月正式講第一篇 "正能量"
15年11月又推自己 post remind 全世界自己有幾幸福.....
17年7月 copy & pa ...

樓主係 cut and plaste呀,唔係copy and paste

你誤會咗人啦 ,不過你再講又俾"人"話你㗎喇


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


32#
發表於 17-7-20 20:23 |只看該作者
YolandaTam 發表於 17-7-20 18:51
響應正能量:
前言係2012年以下帖:
借個位多謝我老公

能夠一齊共患難真不容易!相信你兩公婆會好珍惜大家!祝你幸福下去!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 17-7-20 20:26 |只看該作者

回覆樓主:

本來都覺得樓主無乜野,係同一個topic曬2次攪笑d啫
但之後睇到佢回覆話人葡萄佢,堅係頂唔住囉
咩事呀樓主你覺得自己富貴到令人要葡萄你?
唔好咁攪笑啦,人地唔鍾意好似你咁曬啫,唔代表人地窮過你/夫妻關係無你咁幸福囉
係真心分享既,分享下兩公婆相處之道咪得囉
邊個會有興趣知你老公升到咩級,年年幾次出trip當旅行,交稅6位數,你私己7位數,俾家用=你份人工?
唔明你講呢d錢錢錢對於正受夫妻問題困擾既jm有咩幫助
況且你同富貴都扯唔上關係,有必要葡萄你?
你自我感覺都幾良好喎


侯爵府

積分: 24127


34#
發表於 17-7-20 21:09 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 20:26
本來都覺得樓主無乜野,係同一個topic曬2次攪笑d啫
但之後睇到佢回覆話人葡萄佢,堅係頂唔住囉
咩事呀樓主 ...

我認同你睇法,内容完全感覺唔到樓主主題係正能量,只係覺得係曬命pose ,主題應改為曬命


伯爵府

積分: 17287


35#
發表於 17-7-20 22:03 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 20:26
本來都覺得樓主無乜野,係同一個topic曬2次攪笑d啫
但之後睇到佢回覆話人葡萄佢,堅係頂唔住囉
咩事呀樓主 ...



侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


36#
發表於 17-7-20 22:25 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 20:26
本來都覺得樓主無乜野,係同一個topic曬2次攪笑d啫
但之後睇到佢回覆話人葡萄佢,堅係頂唔住囉
咩事呀樓主 ...

本帖最後由 o_____o 於 17-7-20 23:34 編輯

因住人地又話你唔抵得,憎人"富貴"厭人貧。


侯爵府

積分: 24385


37#
發表於 17-7-20 22:45 |只看該作者
Leeleelau 發表於 17-7-20 12:56
首先你有個咁好既奶奶,已經好令人羨慕。我都係其中一個。幾多女人就算肯捱,個老公都好唔生性。我老公已 ...

我99咪一樣,話就錫D孫,叫佢睇都話呢度個度唔舒服,我一樣無得返工,我就嚟癲


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 17-7-20 23:47 |只看該作者
ninachu 發表於 17-7-20 21:09
我認同你睇法,内容完全感覺唔到樓主主題係正能量,只係覺得係曬命pose ,主題應改為曬命:handsom ...
如果樓主拎佢d錢出黎幫助婚姻有問題及經濟有困難既jm, 咁就真係好強大既正能量, 功德無量添
如果唔係都唔知曬黎有咩用
佢話叫d jm唔好嫌棄個c6, 等個c6事業有成, 自然會回報返俾老婆
都唔知佢有無認真睇過夫妻版既post
真係好多人嫌棄個c6咩?
我都經常浦夫妻版, 觀察所得, 如果嫌棄個c6既, 多數係呻個c6打機大過天, 無上進心既居多
真係少見c6有上進心去拼搏而太太唔支持佢喎?
更多既case係, 太太終於等到個c6事業有成, 以為有好日子過, 點知個c6就身痕去滾女喇



珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 17-7-21 00:01 |只看該作者
o_____o 發表於 17-7-20 22:25
本帖最後由 o_____o 於 17-7-20 23:34 編輯

因住人地又話你唔抵得,憎人"富貴"厭人 ...
一定會啦, 我係唔抵得佢交稅6位數私己7位數就覺得自己富貴到令人葡萄佢囉
好想知佢哪裡來的自信?
我唔係話樓主唔幸福, 佢經濟都算幾好既, 但真係無咩需要起鋼話人葡萄佢咁0者





男爵府

積分: 8041


40#
發表於 17-7-21 01:09 |只看該作者

回覆樓主

成個post 好無聊,我第一次睇都覺得係純曬命。
你搵幾多關我地鬼事咩,中級公務員好有錢?好幸福?
錢=幸福?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo