夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


男爵府

積分: 6304


21#
發表於 17-7-23 03:42 |只看該作者

回覆:有無c9接受到c6有二奶?

時光倒流,三妻四妾,我亞爺就可以?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


22#
發表於 17-7-24 11:18 |只看該作者
shan6233 發表於 17-7-22 02:03
點諗都諗吾通
訓吾著上黎傾下計
點解會有女人吾介意自己老公有女友?

樓主點解會問呢個問題?妳身邊有人唔介意老公有二廠?

我相信只得兩種人會唔介意:

1. 自己冇辦法履行妻子責任嘅女人,但必須內心豁達;
2. 唔愛個男人,而只愛男人啲錢,博分身家。
百花叢裡過,片葉不沾身。


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 17-7-24 12:26 |只看該作者
我相信無一個女人係唔介意老公有第三者, 唔分手或者唔離婚應該只係無奈接受吧, 假若自己無經濟收入, 子女又年幼, 經濟完全依賴老公, 甘就算好介意老公有第三者, 都不能一時沖動話離婚就離婚, 要計劃一下離婚後的生活, 大既唔食, 細都要吃, 很無奈吧


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


24#
發表於 17-7-24 14:33 |只看該作者
華華子 發表於 17-7-24 12:26
我相信無一個女人係唔介意老公有第三者, 唔分手或者唔離婚應該只係無奈接受吧, 假若自己無經濟收入, 子女又 ...

雖然我明白十月懷胎,如果離婚要同仔女分開,大部份女性都唔願意,但我又諗,係唔係全部離婚嘅JM爭撫養權都係因為唔想同仔女分開呢?還是另有原因?例如:贍養費?有仔女在手等個男人有所牽掛?報復?唔想仔女俾後母蝦?怕仔女同後母感情仲好過同自己?唔想離婚後乜嘢都冇晒?

不過無論甚麼原因,我個人覺得都必需認真考慮一下,仔女跟住自己係唔係一個對佢哋最適合嘅決定?千祈唔好為咗自己又或者一時之氣影響仔女一生。

百花叢裡過,片葉不沾身。


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 17-7-24 14:46 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 14:33
雖然我明白十月懷胎,如果離婚要同仔女分開,大部份女性都唔願意,但我又諗,係唔係全部離婚嘅JM爭撫養權 ...


如果離婚後, 前夫肯負責仔女既生活費, 甘都仲算不幸中的大幸, 但有時情況係, 自己唔確定同老公攤牌離婚後, 老公仲會唔會肯比贍養費, 萬一唔比, 做女人真係會好無助ga~~





珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


26#
發表於 17-7-24 14:53 |只看該作者
華華子 發表於 17-7-24 14:46
如果離婚後, 前夫肯負責仔女既生活費, 甘都仲算不幸中的大幸, 但有時情況係, 自己唔確定同老公攤牌離婚後 ...

既然咁無助,仲攬住啲仔女做咩呢?真係要啲仔女同自己同甘共苦嗎?俾返啲仔女個男人,起碼佢必須負返養育嘅責任吖,除非佢冇人性到掉啲仔女去保良局嘅啫!
百花叢裡過,片葉不沾身。


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-7-24 14:59 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 14:53
既然咁無助,仲攬住啲仔女做咩呢?真係要啲仔女同自己同甘共苦嗎?俾返啲仔女個男人,起碼佢必須負返養育 ...


有些男人真係唔會對仔女負責任ga, 有些男人離婚後不支付贍養費, 有些男人再婚後更加不會見前度所生既兒女~~


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


28#
發表於 17-7-24 15:09 |只看該作者
華華子 發表於 17-7-24 14:59
有些男人真係唔會對仔女負責任ga, 有些男人離婚後不支付贍養費, 有些男人再婚後更加不會見前度所生既兒女 ...

有些女人爭到仔女撫養權之後用仔女安危要脅前夫,有啲女人到自己識咗第二個男人之後就戀愛大過天,仔女食唔飽餓到瘦骨嶙峋,有啲女人自己都未養得掂日日為口奔馳,於是仔女終日留連街上做街童,最後群咗壞人.....

我咁講唔係想反駁妳,而係呢個世界咩人都有,當然要審視一下各方面嘅情況,衡量下邊一種方式令仔女得到最好嘅照顧同將來吧!唔通明知個C6唔錫仔女都夾硬質俾佢麼?
百花叢裡過,片葉不沾身。


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 17-7-24 15:17 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 15:09
有些女人爭到仔女撫養權之後用仔女安危要脅前夫,有啲女人到自己識咗第二個男人之後就戀愛大過天,仔女食 ...
哈哈哈, 其實我同你都離左題~~

你講既情況也有的, 所以就正正就是因為對離婚後的生活感到傍惶和不安, 所以有部份女性才會對老公係出面包二奶採取"包容"既態度~~


我同意你所講"要審視一下各方面嘅情況,衡量下邊一種方式令仔女得到最好嘅照顧同將來", 好多女性婚後全職照顧兒女, 沒有賺錢能力, 故此, 不希望離婚後對兒女有任何負面影響(無論經濟上和心理上), 所以才"容忍"老公身邊有另一名女性存在~~









男爵府

積分: 6956


30#
發表於 17-7-24 15:30 |只看該作者

回覆樓主

其實你駛咩理人接唔接受到,最重要係你知自己吖嘛


複式洋房

積分: 488


31#
發表於 17-7-24 15:43 |只看該作者
shan6233 發表於 17-7-22 02:03
點諗都諗吾通
訓吾著上黎傾下計
點解會有女人吾介意自己老公有女友?

肯定介意


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


32#
發表於 17-7-24 15:58 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 11:18
樓主點解會問呢個問題?妳身邊有人唔介意老公有二廠?

我相信只得兩種人會唔介意:

就單單我講個單黎睇
都似你講個兩點
不過咩都好啦 我好保守 我會因為愛個男人先生仔結婚。

但我身邊都有位姐妹係想生仔而佢依家31歲,
對結婚無咩所謂,但好想有自己既bb 怕遲d無得生。直頭吾介意bb爸爸會吾會照顧,或者甚至吾認數佢自己養自己照顧都無所謂。本身同個異地岩岩識無耐既男仔岩岩一齊就有左諗住生,條仔無理過又吾係身邊 後尾分埋手佢都完全無理只係一心做媽媽買bb野等生仔。可惜bb 5個幾月大就留吾住走左咋


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


33#
發表於 17-7-24 16:05 |只看該作者
華華子 發表於 17-7-24 15:17
哈哈哈, 其實我同你都離左題~~

你講既情況也有的, 所以就正正就是因為對離婚後的生活感到傍惶和不安, 所以 ...

有手有腳,何需容忍?不過其實都有部份習慣咗做FTM,怕出到去搵工人浮於事吧!一來怕搵唔到工,二來有啲工作又唔甘心放下身段去做,有一種覺得自己好慘好折墮嘅感覺,不過可以理解的!正如有啲做慣高層,突然間要佢做啲低下工作都係接受唔到的!不過大前題都係,咩方式先俾到最好嘅俾子女為先!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


34#
發表於 17-7-24 16:09 |只看該作者
shan6233 發表於 17-7-24 15:58
就單單我講個單黎睇
都似你講個兩點
不過咩都好啦 我好保守 我會因為愛個男人先生仔結婚。

咁妳位朋友都幾開通喎,如果佢唔介意,而又唔太豬扒的話,相信有好多男人願意借種俾佢的!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


35#
發表於 17-7-24 16:11 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 15:09
有些女人爭到仔女撫養權之後用仔女安危要脅前夫,有啲女人到自己識咗第二個男人之後就戀愛大過天,仔女食 ...

呢個世界真係咩人都有。
雖然我係女人 但真係吾會一尾只幫女人講野
我都見過吾小女人為左留個男人令自己大肚。
又有想拍個有錢佬所以整穿domdom.

我前度個女朋友發現有左當時我前度坐緊監。
叫佢吾好要佢又吾肯落!跟住生埋等到個男人出黎。以為佢好愛我前度 點知跟住條女就出去玩留低個仔吾理。吾出街個日都準時零晨2點入廁所偷講電話。吾夠一排又話有左又生。最後兩個掉哂係度繼續玩。我前度話我知 佢出返黎咁耐只係搞過佢一次,驗個細仔吾係佢既。

咁當然都有女人一心一意為條仔 同條仔生完條仔轉頭同左第二個一齊除左俾錢就咩都吾理。

總之 男人女人一樣 有好有壞既


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


36#
發表於 17-7-24 16:12 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 16:05
有手有腳,何需容忍?不過其實都有部份習慣咗做FTM,怕出到去搵工人浮於事吧!一來怕搵唔到工,二來有啲工 ...

咁係既 有d嫁左個有錢佬 食好住好用好
無啦啦要搬去住唐樓既話真係未必個個咁有骨氣


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


37#
發表於 17-7-24 16:13 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-24 16:09
咁妳位朋友都幾開通喎,如果佢唔介意,而又唔太豬扒的話,相信有好多男人願意借種俾佢的!
...

Hahaha 咁呢樣野 各花入各眼既


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


38#
發表於 17-7-24 16:14 |只看該作者
shan6233 發表於 17-7-24 16:11
呢個世界真係咩人都有。
雖然我係女人 但真係吾會一尾只幫女人講野
我都見過吾小女人為左留個男人令自己大 ...

好彩有親子鑑定,否則好多男人食死貓了!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


39#
發表於 17-7-24 16:17 |只看該作者
shan6233 發表於 17-7-24 16:12
咁係既 有d嫁左個有錢佬 食好住好用好
無啦啦要搬去住唐樓既話真係未必個個咁有骨氣
...

但好多講埋啲好冠冕堂煌嘅說話,話唔想個仔女响單親家庭長大,呢啲真係超級廢話,如果係個父母貌合神離日日嗌咬多過食飯嘅家庭長大,啲小朋友都唔覺得好過得去邊啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


40#
發表於 17-7-24 16:18 |只看該作者
本帖最後由 wing1388 於 17-7-24 16:18 編輯
shan6233 發表於 17-7-24 16:13
Hahaha 咁呢樣野 各花入各眼既

放心啦,呢個世界仲有洋人!
百花叢裡過,片葉不沾身。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo