夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1804


21#
發表於 17-7-26 20:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gtg435i 於 17-7-26 20:57 編輯

absolutely
唔係為左其他人, 為自己開心都要keep 住扮靚

點評

LeBlue    發表於 17-7-29 16:32


別墅

積分: 616


22#
發表於 17-7-28 11:22 |只看該作者
各位靚媽、靚太平時用開咩護膚品有好介紹?
護膚品我真係唔識


伯爵府

積分: 17287


23#
發表於 17-7-28 12:43 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-28 11:22
各位靚媽、靚太平時用開咩護膚品有好介紹?
護膚品我真係唔識

BK乜都有,去美容版幫到你


水晶宮

積分: 50566


24#
發表於 17-7-28 12:53 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-28 11:22
各位靚媽、靚太平時用開咩護膚品有好介紹?
護膚品我真係唔識

護膚呢家野好難講, 我自己塗好多唔同牌子都會敏感, 連防曬都唔得。。。

我覺得乾淨清爽, 頭髮唔好滴油或一陣味, 精精神神已經夠


瑪瑙宮

積分: 139710


25#
發表於 17-7-28 12:56 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-28 11:22
各位靚媽、靚太平時用開咩護膚品有好介紹?
護膚品我真係唔識
去美容版收下料.


點評

UncleManLung    發表於 17-7-31 11:19
LeBlue    發表於 17-7-29 16:31


大宅

積分: 4289


26#
發表於 17-7-29 15:40 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-25 10:45
我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己? ...

我已有一個仔,當年後生兩個月瘦返晒,明年打算再生,老公講左我生完就返公司辭職待家中專心減肥恢復靚樣先再做嘢


子爵府

積分: 10718


27#
發表於 17-7-29 16:31 |只看該作者
女人一定要KEEP

女人老得快過男人好多架!

特別>40, 一定要塗防晒&畫眉...好基本架~

其實最緊要望落精神D囉~~

多D玩自拍會發現好大分別架!

講skincare...我覺得NEUTROXXXA隻水份MASK幾抵用

不過我其實最注重去美容院做機,

因為最注重收緊,去水腫

點評

UncleManLung    發表於 17-7-31 11:20


瑪瑙宮

積分: 139710


28#
發表於 17-7-29 19:35 |只看該作者
LeBlue 發表於 17-7-29 16:31
女人一定要KEEP

女人老得快過男人好多架!

neutrogena 我都有用, 清透肌底液, ageless cream, 幾好架. Facial 我 keep 住每月一次就够.

點評

kayanh    發表於 17-7-31 11:05
LeBlue    發表於 17-7-30 16:35


複式洋房

積分: 336


29#
發表於 17-7-29 19:54 |只看該作者
回覆 mslung 的帖子

要ga, 女人生完殘左, 唔保就好易老


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 17-7-29 22:22 |只看該作者

回覆樓主

我打扮,扮靚,是尊重我自己。
適量嘅化妝,自己望見都醒神好多,行出來都多份自信。
我ftm...自己一湊二,每次出街都會化妝,10分鐘已經搞掂。


公爵府

積分: 25607


31#
發表於 17-7-29 23:47 |只看該作者
事在人為!打扮一下,自己心情都好些


男爵府

積分: 5549


32#
發表於 17-7-29 23:55 |只看該作者

回覆樓主

要!我係屋企煮完飯都要化返個妝,等C6返嚟見到我唔好樣衰衰成面油食唔落飯

點評

LeBlue    發表於 17-7-30 16:36


大宅

積分: 3028


33#
發表於 17-7-30 01:37 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-25 10:45
我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己? ...

係.... 自己扮得靚啲,人都開心啲


禁止訪問

積分: 1430


34#
發表於 17-7-30 05:01 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 48


35#
發表於 17-7-31 11:33 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-29 19:35
neutrogena 我都有用, 清透肌底液, ageless cream, 幾好架. Facial 我 keep 住每月一次就够. ...
結左婚之後我都會比私人時間我老婆扮下靚去下街佢心情好自然對我好D 我又可以係屋企打下機 一舉兩得tim

我老婆用開瑞士野ge 佢話淨係得colourmix有得賣
我見佢用左好耐皮膚都Keep得幾好
無乜紋走出黎


瑪瑙宮

積分: 139710


36#
發表於 17-7-31 11:51 |只看該作者
UncleManLung 發表於 17-7-31 11:33
結左婚之後我都會比私人時間我老婆扮下靚去下街佢心情好自然對我好D 我又可以係屋企打下機 一舉兩得tim

我 ...
叻叻


複式洋房

積分: 288


37#
發表於 17-7-31 12:25 |只看該作者
回覆 mslung 的帖子

女人一定要ga, 如果唔係點留住個男人


大宅

積分: 1983


38#
發表於 17-7-31 19:15 |只看該作者
SorenLorensen 發表於 17-7-25 14:57
每個人都應為自己外表負責, 作為城市嘅一份子, 亦要對市容有一份貢獻.



大宅

積分: 1983


39#
發表於 17-7-31 19:27 |只看該作者
UncleManLung 發表於 17-7-31 11:33
結左婚之後我都會比私人時間我老婆扮下靚去下街佢心情好自然對我好D 我又可以係屋企打下機 一舉兩得tim

我 ...

你做得好好,我 c 6 都會俾時間我做下 facial 同運動,期間佢就會幫手湊小朋友,我成功減到肥同皮膚靚左,佢都有功勞架
我出街俾人望佢都會覺得自豪,但又驚俾人望蝕,我成日話鬼佢都唔知想點


公爵府

積分: 27460


40#
發表於 17-8-4 14:19 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-25 10:45
我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己? ...

咁有時間梗係要扮下喇,唔係出到去俾人嫌,尤其自己個佬,有啲雖然個把口話無所謂,但係個心嫌3嫌4囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo