懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 546


21#
發表於 09-2-3 10:32 |只看該作者
第1胎係順產..乜都冇落..
第2胎有得揀都會揀順產..
因為順產恢復係好d,我屋企d老人家都係咁講,唔會因為未試過開刀而選擇開刀..


大宅

積分: 1833


22#
發表於 09-2-3 11:20 |只看該作者
我本身好怕肚痛果D FEEL,要我痛10幾20個鐘,都生唔到先走來開刀, 我真係好驚囉, 所以我選擇開刀, 我初時想全麻,因為好驚聽到開刀時既聲, 後來聽朋友意見內心掙扎左好耐最後都決定半麻, 第一冇咁傷身,第二可以第一時間見到呀B嘛 ! 我就唔選擇冇痛啦 ! 因為用冇痛都有 FEELING嫁..! 不過我見順產既 MUM 生完好快就可以落床, 而我開刀要第二日先落得床, 同埋 RECOVER 真係比順產耐D !


水晶宮

積分: 68478


23#
發表於 09-2-3 11:35 |只看該作者
for me, first bb is 自然分娩,
now have second bb, will give birth soon
will choose 自然分娩
but still very scare
coz it is really, very 疼 ga


大宅

積分: 3056

睛靈勳章


24#
發表於 09-2-3 11:59 |只看該作者
我第一胎係開刀的, 因38週bb個頭唔轉, 依家第2胎, 醫生都建議順產, 但會有子宮爆裂情況出現(因子宮有傷口), 而且我又係超怕痛的人, 我都好驚, 唔知點好?

del


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 09-2-3 16:04 |只看該作者
研究:剖腹產子不利嬰兒肺部


文章日期:2007年12月13日


【明報專訊】剖腹產子近年愈趨普及,不過丹麥有研究發現,通過剖腹生產的嬰兒患上呼吸問題的風險,比自然出生的嬰兒高出4倍。專家相信伴隨分娩而來的荷爾蒙及生理變化,對嬰兒肺部成長有必要作用,研究顯示接受剖腹手術時嬰兒的成熟程度亦有影響,建議孕婦盡量留待懷孕39周後才剖腹生產。

《泰晤士報》報道,奧胡斯大學醫院(Aarhus University Hospital)在1998年至2006年間,研究了34,458名在懷孕37至41周期間出生的嬰兒,當中5564名是剖腹生產的嬰兒。結果顯示,在懷孕37周出生的嬰兒中,一成剖腹出生的嬰兒出現呼吸系統問題,但自然出生的嬰兒有呼吸問題的只佔2.8%。

隨懷孕時間增加,兩者的差距則有收窄趨勢,懷孕達39周的剖腹出生嬰兒有呼吸問題的只有2.1%,而自然出生的組別則為1.1%。


複式洋房

積分: 491


26#
發表於 09-2-3 18:37 |只看該作者
可以嘅話, 梗係順產好啦. 我第一個係順產, 嚟緊第二個都會. 雖然好痛, 但係我可以忍受嘅範圍. 而且你生十個鐘, 唔係連續痛足十個鐘架. 開頭你15分鐘痛一分鐘, 後來先越痛越密咋


複式洋房

積分: 323


27#
發表於 09-2-6 18:10 |只看該作者
我都係順產, 我覺得係好美好嘅經歷, 而且, 長久以來, d女人都係咁痛住生仔, 係好自然嘅事. 係對bb最好嘅方法.
所以我覺得如非必要, 大家唔應該因為怕痛而改變大自然定侓.


別墅

積分: 638


28#
發表於 09-2-7 11:59 |只看該作者
順產, 因為身體復原快D


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


29#
發表於 09-2-7 16:08 |只看該作者
100% 同意 !!

我都係勁怕痛架 ..... 全麻半麻都諗左
好耐 !! 不過最後想我同 hb 可以見到 bb
出世, 半麻就半麻啦 !!

final 真係第 2 日落床痛 d 姐 .... 其他
我都無咩大問題 , 問心真係接受唔到痛
10 幾 20 個鐘去順產 ..... 而家第 2 胎
都會揀番半麻開刀 lor


原帖由 garykokk 於 09-2-3 11:20 發表
我本身好怕肚痛果D FEEL,要我痛10幾20個鐘,都生唔到先走來開刀, 我真係好驚囉, 所以我選擇開刀, 我初時想全麻,因為好驚聽到開刀時既聲, 後來聽朋友意見內心掙扎左好耐最後都決定半麻, 第一冇咁傷身,第二可以第一時 ...


大宅

積分: 3233


30#
發表於 09-2-7 16:15 |只看該作者
三個都係順產


子爵府

積分: 14222


31#
發表於 09-2-9 17:08 |只看該作者
原帖由 HappyDay2008 於 09-2-2 21:45 發表
我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產 ...



我都係呀....試左順產..痛左10幾粒鍾,..都生唔到先開刀...


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 09-2-9 17:12 |只看該作者
最好兩樣都試下,就有得比較啦~


珍珠宮

積分: 41839


33#
發表於 09-2-9 17:22 |只看該作者
第一胎開刀,諗起頭兩個星期個傷口好痛,行得慢,覺得好難受
下一胎都想順產


大宅

積分: 3971


34#
發表於 09-2-9 20:44 |只看該作者
我第一胎因為啊b唔掉頭所以要開刀, 我用半麻,感覺好好,全完唔覺好痛,果種痛係完全可以接,下胎我都會簡半麻生


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 09-2-9 23:54 |只看該作者
原帖由 MayBride 於 09-2-1 13:13 發表
Wow you didn't know any pain killer during the process? That's impressive.



我只係打普通止痛針, 打完訓著左, 間中痛醒幾秒後又訓過, 到痛到屎急咁就見到d助產士黎左準備幫我生. 支針有效率4個鐘, 之後bb 會有呼吸唔好, 呆滯等情況, 要打解藥至得.

生完至醒起冇無痛分娩呢樣野.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo