想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 6392


21#
發表於 17-8-13 21:10 |只看該作者
Hereissandy 發表於 17-8-11 17:16
但呢隻藥會令子宮壁薄,會難d受孕。所以之後轉咗藥,有打排卵針,睇咗幾次《----- 有打排卵針有咩吾同?兩 ...

打針你最好問返醫生解釋,因為我已經唔太記得清楚佢解釋d咩,大致上係你有做卵但好似要喺最佳狀態下排出黎先大機會受孕,如果粒卵老左先排就冇用⋯詳情問醫生。

所有用藥轉藥都係醫生建議。

我記得係M完唔記得係第三日定第五日食藥,到排卵期會再照,就會睇粒卵嘅size同子宮壁厚度。

最佳受孕環境係粒卵夠大又啱時間排,子宮壁又唔可以太薄或太厚。

咁醫生會因應情況建議療情。


男爵府

積分: 6392


22#
發表於 17-8-13 21:15 |只看該作者
Hereissandy 發表於 17-8-11 17:16
但呢隻藥會令子宮壁薄,會難d受孕。所以之後轉咗藥,有打排卵針,睇咗幾次《----- 有打排卵針有咩吾同?兩 ...

我好似睇左醫生大約半年左右有左。

真係每次都係試,不斷紅D綠D無限輪迴。
每次唔中都會失望,懷疑自己真係無仔生,但真係唔好放棄!


男爵府

積分: 7754

2018復活節勳章


23#
發表於 17-8-14 01:54 |只看該作者

回覆樓主

可以也pm給我嗎?


版主

積分: 49033

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回


24#
發表於 17-8-14 08:43 |只看該作者
請勿在版面留下 pm 或 email 等相關字句,否則本文將會被關閉,謝謝合作


洋房

積分: 88


25#
發表於 17-8-16 23:02 |只看該作者

回覆樓主

可以Pm 醫生資料嗎?


別墅

積分: 750


26#
發表於 17-8-17 18:13 |只看該作者

回覆樓主

Hi 我都想要你醫生資料(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1078


27#
發表於 17-8-18 14:38 |只看該作者
請問你打針之前有無照過輸卵管呀?thx


男爵府

積分: 6392


28#
發表於 17-8-19 10:08 |只看該作者
bkcherine 發表於 17-8-18 14:38
請問你打針之前有無照過輸卵管呀?thx

無照過輸卵管


複式洋房

積分: 367


29#
發表於 17-8-19 11:51 |只看該作者
可不可以pm醫生資料給我?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo