嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2494


21#
發表於 09-2-5 13:17 |只看該作者
我就係呀女一歲大先換左架quest sport, 不過換左車之後先後悔點解唔早D換,因為實在係幾好推幾好用!
我自己個人意見覺得, 如果你有私家車有工人跟尾既, 就買techno xt都無防, 因為的確可以瞓平對細既BB嚟講會好D, 不過如果好多時得自己一個湊佢出街, 而又有機會搭巴士既, 就買部quest sport算啦! 因為techno xt又真係幾鬼重下, 小朋友大D又重D, 要一個女人仔又帶BB又要咩架車上落都幾係野!
我記得我個女3-4個月大時, 已經鍾意周圍望, 所以我地都唔會成日瞓平晒架車, 係瞓著左先會較平既啫!
如果我係你or我會生第二胎, 我會照買quest sport, 另外再睇下有親友有2手BB車, 5-6個月大之前就用舊車or用咩帶算, 之後就比佢坐quest sport, 如果唔係成日換車都幾係野架!


男爵府

積分: 5302


22#
發表於 09-2-5 18:56 |只看該作者
rabbyy:

請問Minimoto 軟墊 幾多錢呀,邊度買呀,仲有其他色嗎?
thanks!

原帖由 rabbyy 於 09-2-4 12:52 發表
我都係Techno xt. it is good for new born, however, 底部太薄,如果初生, 最好加條毛巾墊住, 我就買咗Minimoto 軟墊(白色的),非常好用 


大宅

積分: 2038

好媽媽勳章


23#
發表於 09-2-8 23:23 |只看該作者
I bought in BeBe Dream Store, it only has white. Around $3xx
The reason i thought it's good coz when new born baby they still need a feeling of mother carrying him, that pad is a like 兜 shape. My son didn't like to sleep in the baby bed at the beginning, so i use that pad and he can sleep well.
quote]原帖由 jo10 於 09-2-5 18:56 發表
rabbyy:

請問Minimoto 軟墊 幾多錢呀,邊度買呀,仲有其他色嗎?
thanks!

[/quote]


大宅

積分: 1769


24#
發表於 09-2-8 23:41 |只看該作者
原帖由 jo10 於 09-2-2 17:37 發表
我都買左部techno XLR可以拉底for new born 訓嫁!!

我買啡/粉紅嗰款,不過發覺吾見左塊粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊,有冇mami 有意出讓呢??
pm我丫,thanks!


我都係呢隻色,係無粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊架喎?
你响邊度見倒有呀?


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 09-2-9 14:07 |只看該作者
xlr 呢款係包埋架..咁你要問下賣比你果個人啦..
仲有張軟墊..

原帖由 阿婆 於 09-2-8 11:41 PM 發表


我都係呢隻色,係無粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊架喎?
你响邊度見倒有呀?


男爵府

積分: 5302


26#
發表於 09-2-9 18:45 |只看該作者
阿婆:

係呀,XLR 呢款係包埋坐墊&頭枕墊架..我响mother care買架,$2999有9折
咁你响邊度邊度買架? 快d問清楚喎!

原帖由 阿婆 於 09-2-8 23:41 發表


我都係呢隻色,係無粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊架喎?
你响邊度見倒有呀?


大宅

積分: 1769


27#
發表於 09-2-10 17:09 |只看該作者
原帖由 jo10 於 09-2-9 18:45 發表
阿婆:

係呀,XLR 呢款係包埋坐墊&頭枕墊架..我响mother care買架,$2999有9折
咁你响邊度邊度買架? 快d問清楚喎!



sorry !我搭錯線。
我果部祭啡/粉紅色嘅 quest !

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo