夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 607


21#
發表於 17-8-4 07:14 |只看該作者
ju_kwan 發表於 17-8-3 22:56
唔好意思,我仲想借呢版繼續吐下苦水

C6 好多friend, 同時佢要喺佢d friend 面前表現佢美好的一面

其實樓主有無諗住請工人自己出返黎做野,有自己份工自己圈子好過做ftm。你c6好似只顧自己圈子,而你都可以發展自己既圈子的。可能你圈子大左,你c6就會覺得你同bb係重要啲。


公爵府

積分: 29134

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 17-8-4 08:55 |只看該作者

回覆樓主:

朋友?豬朋狗友?
有著數,有得玩,有得自吹自擂才聚在一起。


水晶宮

積分: 55968


23#
發表於 17-8-4 09:42 |只看該作者

回覆樓主

似未ready有bb
鐘意玩多d

我有左c6直頭轉埋做home office。


翡翠宮

積分: 79228


24#
發表於 17-8-4 09:44 |只看該作者
ju_kwan 發表於 17-8-3 22:56
唔好意思,我仲想借呢版繼續吐下苦水

C6 好多friend, 同時佢要喺佢d friend 面前表現佢美好的一面

識左短時間就結婚?
呢D行為,幾令人睇吾起


瑪瑙宮

積分: 139710


25#
發表於 17-8-4 09:52 |只看該作者
佢人生尚短, 等佢多左挫折, 有病, 財困, 恐懼, 無助, 就知朋友多有乜春用.


複式洋房

積分: 418


26#
發表於 17-8-4 10:21 |只看該作者
summerchan67 發表於 17-8-4 07:14
其實樓主有無諗住請工人自己出返黎做野,有自己份工自己圈子好過做ftm。你c6好似只顧自己圈子,而你都可以 ...

本帖最後由 ju_kwan 於 17-8-4 10:33 編輯

有呀

但因為屋企一些問題等緊解決,最快也要半年後,自己target 最快農曆年後復出

可能自己成日湊仔生活圈了窄,可能也有些產後憂鬱,對芝麻小事也介意一歺


複式洋房

積分: 418


27#
發表於 17-8-4 10:37 |只看該作者
mini1204 發表於 17-8-4 09:44
識左短時間就結婚?
呢D行為,幾令人睇吾起

唔算太短,行左三年就結婚

佢可能掩飾太好,同埋呢種虛偽又不算大奸大惡


公爵府

積分: 27460


28#
發表於 17-8-4 10:40 |只看該作者
mariefish 發表於 17-8-4 07:08
你c6係咪天秤座架?

唔通天枰座就會人緣超好


複式洋房

積分: 418


29#
發表於 17-8-4 10:41 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-4 09:52
佢人生尚短, 等佢多左挫折, 有病, 財困, 恐懼, 無助, 就知朋友多有乜春用.

但其實佢有好幾個工作機會係朋友彈比佢,令佢更上一層樓,自此之後就訓身經營d network

我自己就覚得裝備好自己個skill set(例如講好d英文)更重要lor


複式洋房

積分: 418


30#
發表於 17-8-4 10:43 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-4 10:40
唔通天枰座就會人緣超好

No

我覚得佢的所謂人緣,係佢刻意討好人地得到的


珊瑚宮

積分: 103465

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏


31#
發表於 17-8-4 11:11 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-4 10:40
唔通天枰座就會人緣超好

都幾好架同埋樓主形容C6既性格同我朋友個C6有9成相似,唔同既係朋友c6唔係運動型


瑪瑙宮

積分: 139710


32#
發表於 17-8-4 11:40 |只看該作者
ju_kwan 發表於 17-8-4 10:43
No

我覚得佢的所謂人緣,係佢刻意討好人地得到的

也不一定, 佢可能極需要在尼班人中得到存在感.


大宅

積分: 1222


33#
發表於 17-8-4 12:59 |只看該作者
要個C6一下子愛家係無可能的. 由其是佢唔湊開仔, 喺屋企既存在感無喺朋友間工作間既存在感咁強. BB 又未好識同爸爸互動, 未準備好做爸爸既人喺同BB玩時既滿足感無咁大.
由少少親子任務開始先, 例如每日同BB玩15分鐘. BB大個啲時可以派佢每晚同BB講一個故事. (我之前爬過文話爸爸講故事通常比媽媽講得好, 你可以讚吓個C6講嘢叻, 需要佢呢個talent去做, 令佢飄飄然地去做). 希望咁樣令佢多返少少興趣湊仔~

其實想問問, 你C6平時見到個BB開唔開心的? 少少都唔同BB玩? 定望都唔望, 問都唔問?


伯爵府

積分: 16230


34#
發表於 17-8-4 14:30 |只看該作者

回覆樓主:

天秤座對朋友係真心的,我老公和阿女都係典型天秤座,交朋友講心無機心。

樓主,我女兩歲前,我老公都唔係好識同我女出街玩,佢亦覺得去公園仔咁我一個人都得,點解要佢去

但孩子大了,互動開始多,情況會有改善,我會話自己跑得慢,追唔到阿女,阿女又重,抱唔到,迫佢一齊出街。而且小朋友開始大,可以去郊外活動了,又可以開始游水踏單車踢球,我全部交俾老公做。 如果有朋友有差不多同齡孩子更好,一齊約出去玩,咁老公都無得走左去。

得閒同老公洗下腦,你話而家好爸爸先係最好型像最吸引人,你平時影多些bb和爸爸家庭照,放上fb,呃多些like,你老公就會上腦啦!

加油,兩歲前我都覺得自己係單親媽。


翡翠宮

積分: 97287


35#
發表於 17-8-5 11:12 |只看該作者

回覆樓主:

樓主似乎已經非常之唔滿意老公,
你應該要尋求出路千祈唔好再繼續心裏抱怨,咁樣對關係唔好。

另外bb嗰度其實而家佢仲細,你刻意安排多啲親子活動畀番啲責任你老公,到細路越嚟越大有互動佢就會捨得花時間陪佢㗎啦。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2908


36#
發表於 17-8-5 12:57 |只看該作者
ju_kwan 發表於 17-7-31 22:24
我係全職媽,C6工作時間好長,得好少假期休息
但同時佢又百足咁多爪

樓主是FTM?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo