夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24385


21#
發表於 17-8-3 23:29 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-3 15:15
你有金有 body 仲洗怕無囡?

認同


大宅

積分: 4224


22#
發表於 17-8-3 23:41 |只看該作者
jc666home 發表於 17-8-3 13:27
有日系電腦睇到佢同Boss D 情欲對話......

我個心好似死咗咁 ...我應該點呀!

唔理做緑帽男定真男人,最緊要做個面對問題既人,唔好逃避,攤牌平心靜氣講清楚佢想點。

佢想離就無得留,佢想留就大家合力搞番好段關係。

女人出得街搵食好少純粹因為痕,肯定本身你倆關係有問題先會咁,諗清諗楚點做好點,唔好做鴕鳥。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


23#
發表於 17-8-4 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1250


24#
發表於 17-8-4 15:37 |只看該作者
dativebond 發表於 17-8-3 23:41
唔理做緑帽男定真男人,最緊要做個面對問題既人,唔好逃避,攤牌平心靜氣講清楚佢想點。

佢想離就無得留 ...

講得啱,女人道德觀念較重,偷食通常係心靈寂寞多於性苦悶,樓主應該正視夫妻關係,問清楚老婆對你不滿的地方,可能覺得你不太關心她,了解多些再作打算啦!


水晶宮

積分: 60641


25#
發表於 17-8-4 15:50 |只看該作者
回覆 tansyneko 的帖子

錯, 係男女都應該揀後者


別墅

積分: 928


26#
發表於 17-8-4 20:20 |只看該作者

回覆樓主:

無野嘛!男人有小三俾人鬧到扑x!依家係女人有小三,見到有人叫樓主同老婆傾睇吓自己做老公有乜做得吾好!請嗰啲人睇吓出面啲post先!


男爵府

積分: 5408


27#
發表於 17-8-5 17:10 |只看該作者
jc666home 發表於 17-8-3 13:27
有日系電腦睇到佢同Boss D 情欲對話......

我個心好似死咗咁 ...我應該點呀!

作為一個男人知道自己帶綠帽肯定忍唔到喇


大宅

積分: 3028


28#
發表於 17-8-6 10:15 |只看該作者
jc666home 發表於 17-8-3 13:27
有日系電腦睇到佢同Boss D 情欲對話......

我個心好似死咗咁 ...我應該點呀!

可能佢一時受唔住誘惑,逢場作興架啫⋯⋯ 唔明白點解男人接受到自己出軌,但老婆出軌就「綠帽唔怕帶,最緊要除得快」

女人多數都係對段關係有不滿先會出軌,你同你老婆傾下先啦⋯⋯ 一隻手掌拍唔響架


象牙宮

積分: 213722

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 17-8-6 10:19 |只看該作者
如果女人知道自己C6知佢偷食都唔出聲, 若無其事, 只會覺得個男人好廢!!!


禁止訪問

積分: 9141


30#
發表於 17-8-6 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


31#
發表於 17-8-6 21:12 |只看該作者

回覆樓主

有外遇的話男同女都一樣噤處理架啦?吳係架咩?


男爵府

積分: 6959


32#
發表於 17-8-7 00:13 |只看該作者
jc666home 發表於 17-8-3 13:27
有日系電腦睇到佢同Boss D 情欲對話......

我個心好似死咗咁 ...我應該點呀!

你同c9關係一直點?
有無小朋友?


大宅

積分: 1374


33#
發表於 17-8-7 09:22 |只看該作者
Wa0814i 發表於 17-8-4 20:20
無野嘛!男人有小三俾人鬧到扑x!依家係女人有小三,見到有人叫樓主同老婆傾睇吓自己做老公有乜做得吾好! ...

我都係咁話


翡翠宮

積分: 79228


34#
發表於 17-8-7 09:28 |只看該作者

回覆樓主:

bk 女人熱愛搬龍門,睇到哂
樓主,男/女出軌我都係統一方案,閃!


大宅

積分: 3287


35#
發表於 17-8-7 13:39 |只看該作者
Wa0814i 發表於 17-8-4 20:20
無野嘛!男人有小三俾人鬧到扑x!依家係女人有小三,見到有人叫樓主同老婆傾睇吓自己做老公有乜做得吾好! ...



別墅

積分: 928


36#
發表於 17-8-7 13:46 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-8-6 20:50
你有冇對她很好呀?如-直都好好就要問清楚了。

仲問清楚?真笑左出黎!某時候就男女平等!某時候就吾係!玩哂啦


別墅

積分: 928


37#
發表於 17-8-7 13:47 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-8-6 20:50
你有冇對她很好呀?如-直都好好就要問清楚了。

男人有小三!你會吾會同佢老婆講係咪你對你老公吾好呀!


別墅

積分: 928


38#
發表於 17-8-7 13:49 |只看該作者
jc666home 發表於 17-8-3 13:43
理智就系, 但甘多年感情

呢啲咪一樣!


禁止訪問

積分: 9141


39#
發表於 17-8-7 18:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4289


40#
發表於 17-8-8 19:42 |只看該作者
jc666home 發表於 17-8-3 13:27
有日系電腦睇到佢同Boss D 情欲對話......

我個心好似死咗咁 ...我應該點呀!

唔係唔識揀吖嘛?緊係踢個女人走啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo