夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 971


21#
發表於 17-8-4 13:04 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-4 09:46
我都唔知幾想有人養我 同埋我可能辭不達意 我想佢減少返工時間 而唔係完全唔返工
...

由你講[我都唔知幾想有人養我]呢句,就知你根本唔明白老婆係屋企湊女仲累過返工,仲要犧牲自己青春俾你頭家,你好似講到佢做少奶奶咁
吊頸都要抖下氣,返幾日工你米俾你老婆接觸下社會。況且你做爸爸都有責任陪個女,你應該同你老婆傾下點互相分工,點分配時間,而唔係淨係要求老婆湊女


琥珀宮

積分: 152982


22#
發表於 17-8-4 13:29 |只看該作者
可能佢鍾意返工多過湊仔


公爵府

積分: 27258


23#
發表於 17-8-4 15:18 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-8-4 09:41
點可以咁講,這世界不是有家務助理嗎?為何必須要女人呆在家做黃面婆
...
我無話女人要做黃面婆,我係話,既然對小孩無愛心,又唔喜歡湊,咁又何必生呢,生咗出來,又唔理,又唔安排小孩照顧,兩公婆怨來怨去,係苦了個小孩。


公爵府

積分: 27258


24#
發表於 17-8-4 15:19 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-4 09:47
唔需要你無建設性既建議
咁就恭喜你娶咗個“巧老婆”!


公爵府

積分: 27258


25#
發表於 17-8-4 15:37 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-4 09:47
唔需要你無建設性既建議
乜有話錯你咩,生b唔係傾好先生咩(除非你有咗先結婚),未生前你唔知你老婆係咪想要咩,如果你老婆講明唔要湊,點解生咗就咁多抱怨,既然你老婆唔喜歡湊,咁係你問題啦。咁你咪請工人,大不了咪你做ftf囉。揾我出氣都於事無補。


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


26#
發表於 17-8-4 17:26 |只看該作者
Miulo 發表於 17-8-4 15:37
乜有話錯你咩,生b唔係傾好先生咩(除非你有咗先結婚),未生前你唔知你老婆係咪想要咩,如果你老婆講明唔 ...

我諗因爲樓主個女係早產嬰,發展進度追唔上,所以想老婆放多D時間係小朋友度!(#利申:我唔識樓主,不喜勿插)
不過樓主你返工時間好長?會唔會你都可以同個女玩多D?或多D出街接觸新事物!或者同老婆講下你期望,睇下佢會唔會配合啦!


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


27#
發表於 17-8-4 19:55 |只看該作者

回覆樓主

樓主,不如講清楚少少啦,大家誤會左你,俾唔到好嘅意見你。

你覺得你太太要點樣做先湊好個女,而家佢又點樣唔理個女呢?


男爵府

積分: 5408


28#
發表於 17-8-4 22:59 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-3 22:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢 減少返工既時間多啲陪個女?
...

睇來你老婆真係好唔鐘意湊小孩,相反我超鐘意陪個仔玩,有時要做野陪唔到個仔都覺得好耐究


大宅

積分: 1515


29#
發表於 17-8-5 01:08 |只看該作者

回覆樓主

或者你自己攞多d時間照顧自己小朋友仲好,點解一定要老婆做呢!反而佢見到你放多咗時間响小朋友身上,我相信她會醒覺d


大宅

積分: 3615


30#
發表於 17-8-5 07:53 |只看該作者
我老公都唔鍾意湊女,又或者佢鍾意將個女交比電子產品,

我要做part time,好無奈


大宅

積分: 3615


31#
發表於 17-8-5 07:57 |只看該作者
我個女之前都delay, 為咗幫佢醫,我地用咗好多錢

我之前全職照顧佢

而家佢返學,我返part time, 佢放學,我都有時要返part time.

但老公係照顧就係餵食同屙(換片),唔會主動同女女交流。


子爵府

積分: 13921


32#
發表於 17-8-5 11:09 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-3 22:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢 減少返工既時間多啲陪個女?
...
自己唔翻工,全職湊仔做宅男。等老婆知道,一係佢來做,一係你來做。
唔可以兩個都同時企同一個崗位。
我而家D女都唸著有咁個可能性,第日自己翻工,入聚個老公翻來湊子女。


瑪瑙宮

積分: 139710


33#
發表於 17-8-5 12:29 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-8-5 19:14 編輯

應該搵言治療學校幫下个女. 成兩歲就可以返 n 班, 你有無同佢報 playgroup, 定成日對住屋企/工人?

我以前有个同事个囝一歲先抱佢出街, 一歲前佢係唔比佢落街, 淨係响屋企, 我聽到O咀.

同埋你果句 '我不知幾想有人養我' 我好唔認同, 我從來都係想返工.


大宅

積分: 1265


34#
發表於 17-8-5 12:57 |只看該作者

回覆樓主:

早產嬰係會揍得辛苦D。
樓主坦承咁同老婆傾一次啦!
唔傾你老婆都唔會知你想點架


琥珀宮

積分: 182832

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


35#
發表於 17-8-5 14:06 |只看該作者
既然佢唔緊張,迫佢唔到架喎


大宅

積分: 1877


36#
發表於 17-8-8 08:14 |只看該作者
man1024 發表於 17-8-4 10:44
點解要女人要放棄自己既野而去滿足男人...
而男人就只係搵錢,然後就用把口去投訴,而唔落手落腳去做呢

good point

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo