夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1564


21#
發表於 17-8-7 13:50 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3028


22#
發表於 17-8-7 15:18 |只看該作者
wilson_ncw 發表於 17-8-6 17:36
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇 ...

唔代表唔信任,八卦想知對方電話有咩,都會想睇


伯爵府

積分: 16331


23#
發表於 17-8-7 15:24 |只看該作者
回覆 wilson_ncw 的帖子

其實两種說法都講得通㗎喎.因為唔信任所以想睇.
因為好信任所以任睇.
我地係後者,但從來唔會想去睇對方嘅電話.
有時太忙叫對方睇吓邊個whatsapp嚟咩睇囉.


水晶宮

積分: 50566


24#
發表於 17-8-7 15:30 |只看該作者

回覆樓主:

電話係好私人, 我無睇我老公既亦唔鐘意人地睇我打過咩, 借去用無問題但查我做過咩講過咩我就唔太鐘意。。。

我個囡都唔鐘意我睇佢既野。。。


大宅

積分: 2300


25#
發表於 17-8-9 14:24 |只看該作者

回覆樓主

老公有俾電話密碼我,我都有俾佢,不過大家相任同尊重對方,冇乜興趣睇。有時行開行埋唔得閒但電話響,都會叫對方代聽,或check 下邊個whatsapp。心態係冇嘢唔見得人,但亦冇需要專登睇大家電話。


大宅

積分: 4564


26#
發表於 17-8-10 00:39 |只看該作者

回覆樓主:

我以前会偷睇
現在不会了
因為信任他
原來答案好明顯


複式洋房

積分: 307


27#
發表於 17-8-23 02:10 |只看該作者

回覆樓主

兩公婆無嘢要隱瞞,睇電話好平常,你都可以俾個電話佢睇。


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


28#
發表於 17-8-23 02:23 |只看該作者

回覆樓主

我有信任問題 無安全感。
其實好想知 有密碼但吾會拎黎睇 我怕睇到有咩仲衰


大宅

積分: 3570


29#
發表於 17-8-23 09:25 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-6 19:21
我電話得我自己可以掂.



大宅

積分: 1071


30#
發表於 17-8-23 23:32 |只看該作者
我同C6互雙指毛開到對方機

就不時都拎C6電話玩
又唔係特別check
佢都放心比我搞佢部機

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo