夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 182830

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


21#
發表於 17-8-9 18:46 |只看該作者
sram 發表於 17-8-8 13:58
我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.唔盡快改變一下, 只會惡性循環, 越來越差.
...
3年?太可怕愛一個人,一定想有sex


侯爵府

積分: 24385


22#
發表於 17-8-9 23:56 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 22:31
不斷璀眠自己接受,但都唔得喔

咁又唔好難為自己,要自己樂意先得,你或者需要人地幫手睇下bb,等你輕鬆下才有心情做


大宅

積分: 2102


23#
發表於 17-8-11 03:08 |只看該作者
由陀BB到個女而家26個月
都就黎3年無性

生完唔想攪
一來餵人奶、個lin唔想俾BB以外既人攪
二來好攰
三來覺得自己肥左提唔起性趣

女女仲有夜晚埋身
點修補哩個問題呢?


大宅

積分: 1010


24#
發表於 17-8-11 11:53 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...

請問樓主諗清楚未?可以接受C6有外遇嗎?到時出現就話男人唔啱,不如去見醫生找出問題喇!


男爵府

積分: 6143


25#
發表於 17-8-12 10:19 |只看該作者

回覆樓主

坦白同老公講你唔鐘意佢搞你lin,我著bra搞
我都同你一樣,但要知道,老公有需要,而你又俾唔到,就好容易外求
我開頭都半推半就,係bb啜完即刻去第2間房搞,搞完又會同老公講下佢平時激嬲我既野,男人搞完又特別乖,慢慢我就回復性慾


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 17-8-13 22:36 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...

是。


複式洋房

積分: 307


27#
發表於 17-8-23 02:07 |只看該作者

回覆樓主

男人有性需要,你唔俾佢就會出去搞搞震,就算唔行埋都應該考慮幫佢用口/手解決。


大宅

積分: 3570


28#
發表於 17-8-23 09:25 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo