自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   13


珍珠宮

積分: 44346

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 17-8-10 22:47 |只看該作者
Princess_silver 發表於 17-8-10 22:24
呢位醫生細心?

細心,booking做得好好


水晶宮

積分: 55968


22#
發表於 17-8-10 23:04 |只看該作者
Princess_silver 發表於 17-8-10 22:39
請問收費如何?使唔使覆診幾次架?

收費唔記得好似consultation $1000

皮膚無可能一次好。

要睇幾次。



別墅

積分: 706


23#
發表於 17-8-10 23:14 |只看該作者
megumiyu 發表於 17-8-10 22:29
中環楊志強
不過要等幾個月

楊 医生好嗎?睇一次能維持好耐嗎? 小朋友已升小學,好怕佢愈來愈嚴重
( (上網見佢收費也很貴)


子爵府

積分: 12301


24#
發表於 17-8-10 23:30 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 17-8-10 22:36
曾偉之




大宅

積分: 4393


25#
發表於 17-8-10 23:33 |只看該作者
toyspoodle 發表於 17-8-10 23:14
楊 医生好嗎?睇一次能維持好耐嗎? 小朋友已升小學,好怕佢愈來愈嚴重
( (上網見佢收 ...

他好好,以前是瑪麗醫院顧問醫生


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 17-8-10 23:33 |只看該作者
中環萬邦行黎湛輝
,


男爵府

積分: 5998


27#
發表於 17-8-11 07:14 |只看該作者
toyspoodle 發表於 17-8-10 23:14
楊 医生好嗎?睇一次能維持好耐嗎? 小朋友已升小學,好怕佢愈來愈嚴重
( (上網見佢收 ...

本帖最後由 megumiyu 於 17-8-11 07:15 編輯

楊醫生超好
我自己同小朋友都係睇佢

我哋已經逾2年唔駛覆診,當然人人情況不同


大宅

積分: 2927


28#
發表於 17-8-11 09:13 |只看該作者
Elaine1128 發表於 17-8-10 22:06
可以九龍區嗎?我早前睇蕭凰兒,好詳細,細心,睇左30分鐘。無謂的叫我不要做,反而係我想做。
...

貴唔貴?


大宅

積分: 3534


29#
發表於 17-8-11 10:36 |只看該作者
bigskylittle 發表於 17-8-11 09:13
貴唔貴?

第一次趁金好次1000或樓下,不算貴。
以前睇過中環好出名醫生,等就一粒鐘,見醫生只有5分鐘。呢個不用等見30分鐘,感覺良好。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo