夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 502


21#
發表於 17-9-7 02:03 |只看該作者
LabaChe_FB 發表於 17-8-21 11:57
咁我大緊肚又返工, 我話我想轉工想搵多D, C6 又唔中意
有時好聲好氣叫C6轉工, 佢又嬲幾日
但家庭收入 ...

如果佢搵錢搵得唔夠 , 就只有靠自己佢, 講咩都唔使理佢, 最緊要自己搵返份好工先


男爵府

積分: 8291


22#
發表於 17-9-7 09:12 |只看該作者
我老公份工多勞多得,有小朋友前懶懶散散,而左小朋友後勤力左

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo