夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5408


21#
發表於 17-8-22 17:31 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 00:01
早幾日同男朋友傾開婚後生活
佢提到想一人一半供樓,家庭開支最好一人一半,最多佢比3分2我比3分1

結埋婚,家庭開支都係大家一齊分攤,冇計得咁清


大宅

積分: 3721


22#
發表於 17-8-22 18:06 |只看該作者

回覆樓主

我同老公財政獨立,我人工多佢50 %。我就供樓,小朋友學費,佢就比水、電同99,因99勢手湊小朋友。我無問佢拎家用。


已刪除用户

積分: 24878


23#
發表於 17-8-22 19:13 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1521


24#
發表於 17-8-22 21:43 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 00:01
早幾日同男朋友傾開婚後生活
佢提到想一人一半供樓,家庭開支最好一人一半,最多佢比3分2我比3分1

點解驚 嫁唔出?




大宅

積分: 2064


25#
發表於 17-8-23 01:12 |只看該作者
剛結婚時我未有工番,訂婚後老公已置業,兩年內我只要俾買送錢。兩年後再置業,我將兩年內的所有儲蓄放左係聯名户口用黎供屋和首期,每期工資七成都放入去,留番小小係自己户口買送同買自己東西。老公都將大部分人工擺係入面,用黎交卡數,交水電費和供樓等,我就唔郁嗰啲錢,當係限住自己洗費只可在三成內。我媽話我好傻俾晒啲錢係個聯名户口道,但我自己有能力搵錢,一個男人要厄你都無計,無所謂啦所以。我未有小朋友,就生,不用俾家用,不在香港住


大宅

積分: 2064


26#
發表於 17-8-23 01:16 |只看該作者
我老公認為男女要平等,應俾同樣的/等同,如果下下都要計2/3, 1/3 咁好無謂,有多少拎多少再共用囉,我地兩個都唔大洗,大家對洗費有共識就得


複式洋房

積分: 307


27#
發表於 17-8-23 01:58 |只看該作者

回覆樓主

你話我傳統都好,老公俾多啲係好應該,男人肯擔起頭家先俾到太太安全感。日後生小朋友時,女人要付出好多,個家需要男人作支柱。


大宅

積分: 4865


28#
發表於 17-8-23 07:37 |只看該作者
Aoki 發表於 17-8-22 21:43
點解驚 嫁唔出?

呢個唔係大部份女仔都擔心既問題
我見10個女仔fd,未拍拖前8個都怕嫁唔出
係有d拍左拖就唔想結婚


大宅

積分: 3162

畀面勳章


29#
發表於 17-8-23 07:45 |只看該作者

回覆樓主:

我老公俾曬我管, 同我份人工一條數, 我負責曬所以繳費,卡數, 老公想買咩,就會問返我羅


大宅

積分: 1769


30#
發表於 17-8-23 11:25 |只看該作者

回覆樓主:

我係新婚幾個月,我老公係揾多我一萬蚊度,佢負責供樓,交晒雜費,差餉,管理費,水電等等,其實兩個人住雜費都唔多,出街食飯都係佢俾,但係我都會俾一兩次,我主要係負責買送,日用品嘅開支,但其實佢都會買下,但佢冇俾家用我,兩邊家人家用自己攪掂。有時冇計得咁清楚,我part time.讀書學費,佢又會俾。不過我老公份人唔計較錢,好好的。冇咩嗜好,佢都仲有錢淨,儲到錢。咁我儲我的,佢儲佢的。有咩大事咪再商量下點囉。


別墅

積分: 535


31#
發表於 17-8-23 11:59 |只看該作者

回覆樓主

無得咁計架wo 除非一心搵到嫁到有錢佬

我嫁左入男家住男家,所以家庭開支唔洗俾,因為老公本身都俾晒。不過環境就一定無咁好架wo, 地方又細左,但想搬出去,就要洗錢架la, 總有取捨


大宅

積分: 2416


32#
發表於 17-8-23 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

供樓一人一半
開支佢肯出三分二
咁都唔ok,唔通要佢比哂咩?
你要比家用父母時,佢都要架
如果咁係令你對結婚卻步ge原因,我覺得都要諗下自己為乜要結婚?
係要搵飯票定係點


大宅

積分: 4865


33#
發表於 17-8-23 13:22 |只看該作者
dclm 發表於 17-8-23 12:05
供樓一人一半
開支佢肯出三分二
咁都唔ok,唔通要佢比哂咩?

一直搵錢到就唔怕呀
最擔心係大家講清楚左條數咁分
如果自己忽然唔夠錢,就會好大壓力
條數每個月差唔多要萬五up


大宅

積分: 2399


34#
發表於 17-8-23 18:02 |只看該作者

回覆樓主

剛結婚時大家搵差不多,真係有1人1半,放joint account供樓同屋企洗費,但之後老公人工多左,佢就比大部分,我負責水電煤買超市等雜費,所以都係睇大家收入再傾傾點分配啦,但一個家庭洗費都真係唔少,有埋bb仲要預請
工人,細路洗費等。


子爵府

積分: 11548


35#
發表於 17-8-24 00:02 |只看該作者
未有小朋友自己返工
c6俾人工3份1俾我當家用
家庭開支一人一半

現在ftm
所以開支都係c6

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo