夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


21#
發表於 17-8-25 09:55 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

可以的話,換過張好啲嘅床褥同埋搵一個合適嘅枕頭啦!我自從換咗張好啲嘅床褥,同試咗好多唔同嘅枕頭之後,終於搵到個合適嘅有覺好瞓!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


22#
發表於 17-8-25 10:09 |只看該作者
Stepmother 發表於 17-8-24 23:55
我鼻塞會改用口呼吸,所以瞓覺會流口水

但瞓著咗應該控制唔到用鼻定用口抖氣?


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


23#
發表於 17-8-25 10:09 |只看該作者
Stepmother 發表於 17-8-24 23:57
我曾經鼻敏感都十分嚴重,瞓覺要用紙巾塞住個鼻,等啲鼻水唔好流出黎,之後我又勤啲清潔間房,勤啲洗隔塵 ...

好啦!我試吓啦!


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


24#
發表於 17-8-25 10:11 |只看該作者
hoyimhung 發表於 17-8-25 00:35
會唔會睡眠窒息症,check 下好喎

應該唔係!



男爵府

積分: 7602

畀面勳章


25#
發表於 17-8-25 10:13 |只看該作者
LedTV 發表於 17-8-25 02:29
你老公個人一向好燥底?

好恐怖

係超級燥底, 所以佢一喺屋企我就好有壓力! 佢瞓喺我隔離我就會瞓得好差, 同d仔女瞓可以一覺瞓天光!


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


26#
發表於 17-8-25 10:16 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-8-25 02:37
睇完我覺得自己好衰
因為我C6打鼻寒好嘈,我都係一野推醒佢
或者直接用手改變佢個口型,令佢唔 ...

但你都唔會嚇醒佢掛!? 佢嚇醒咗我之後我係完全唔敢瞓返, 驚又嘈住佢, 又唔敢走去同個仔或者個女瞓, 驚佢發現會鬧我!


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


27#
發表於 17-8-25 10:17 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-25 10:16
但你都唔會嚇醒佢掛!? 佢嚇醒咗我之後我係完全唔敢瞓返, 驚又嘈住佢, 又唔敢走去同個仔或者個女瞓, 驚佢發 ...

一野推佢咪嚇一嚇醒,但佢唔會驚我
碌一碌繼續瞓....


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


28#
發表於 17-8-25 10:26 |只看該作者

回覆樓主:

我知道大家擔心我鼻敏感嘅問題所以比好多唔同嘅意見我, 但其實我唔係真係日日都扯鼻鼾攪到老公無覺好瞓! 係咁啱鼻敏感發作嗰1, 2日先會咁!但係咪嘈住佢, 佢就可以咁對我? 點解瞓個覺都要承受咁大嘅心理壓力??

我老公無鼻敏感, 但日日都扯鼻鼾仲要勁大聲嗰隻, 掉返轉我可唔可以咁樣嚇醒佢?? 如果我咁做, 我驚比佢打死!


男爵府

積分: 7364


29#
發表於 17-8-25 10:46 |只看該作者
我女又係鼻敏感開冷氣訓就鼻塞呀 開左放濕機就情況好好多....唔會咁乾 無鼻塞聲


琥珀宮

積分: 152982


30#
發表於 17-8-25 11:40 |只看該作者
你老公咁恐怖大力拍櫃嚇死人咩


瑪瑙宮

積分: 139710


31#
發表於 17-8-25 12:13 |只看該作者
成日比你咁嚇醒, 我覺得佢咁樣好過份, 佢自己咪戴耳塞, 或者出廳瞓, 你講你又唔係日日咁.


別墅

積分: 833


32#
發表於 17-8-25 12:28 |只看該作者
好慘呀!

我家C6有時都大鼻鼾, 好似大家話齋, 佢都唔想. 所以我通常會錄音, 比返佢聽


男爵府

積分: 5408


33#
發表於 17-8-25 17:23 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

你C6都幾燥下,有鼻鼾聲自己都唔想嘅,咁多年感情兩公婆嘅缺點應該咪都適應曬喇

點評

LeBlue    發表於 17-8-25 19:01


公爵府

積分: 25364


34#
發表於 17-8-25 18:26 |只看該作者
soso1227 發表於 17-8-25 01:02
個重點完全錯哂!你都唔想有鼻敏感,更加唔想扯鼻鼾,
你C6不滿你扯鼻鼾而大喝或大力拍床頭板,
暴 ...

你講出我心中所想。我只会輕力推下我老公,等佢轉下身咁,点会拍打床頭咁暴力。
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


35#
發表於 17-8-25 18:46 |只看該作者
我鼻敏感發作,有時會戴口罩訓


子爵府

積分: 10720


36#
發表於 17-8-25 18:59 |只看該作者
本帖最後由 LeBlue 於 17-8-25 18:59 編輯

我都有鼻敏感但完全無鼻鼾
樓主可考慮去專科醫生度檢查下

如鼻鼾太大,可叫你老公推一推你打側睡,不應嚇醒你,
換轉佢大聲可否大力拍醒他呢?!
不要怕開心見誠討論問題

另外,1星期換1次床單是必須的
定期清洗冷氣機隔塵網

睡眠對每個人都好重要,特別40+
有好些COUPLES在呢個年紀開始分床/房睡了
睡眠質素改善, 相處質素都好好多


公爵府

積分: 27460


37#
發表於 17-8-25 21:48 |只看該作者

回覆樓主:

我就因為我老公扯鼻鼾,我要晚晚要先訓,唔係頂唔緊


大宅

積分: 3028


38#
發表於 17-8-26 01:23 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

睇醫生啦


瑪瑙宮

積分: 139710


39#
發表於 17-8-26 06:42 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-8-25 17:23
你C6都幾燥下,有鼻鼾聲自己都唔想嘅,咁多年感情兩公婆嘅缺點應該咪都適應曬喇
...

啱呀, 叫下个老婆睇醫生都識下話, 拍床頭拍到老婆醒佢手唔痛?


男爵府

積分: 6304


40#
發表於 17-8-26 08:06 |只看該作者

回覆:瞓覺都好大壓力

我已故99啲鼻鼾都好勁,佢又早瞓隔離房都聽到,我个EX即是佢个仔都頂吾住,走過去推醒佢鬧佢嘈死人,真的很大聲似行雷,難得我老爺頂得到,我都未聽過咁犀利又吾係肥婆,說開重有一樣更加難頂?就是她的口氣真是臭豆腐味每天如是,我就甚少和她說話,可能係飲食習慣她最喜歡食魚露,又食煙两公婆,晚年戒了都好長命。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo