夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 139710


21#
發表於 17-8-29 15:09 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 14:03
無就當無野.

拆穿之後, 關係一定不會回復以前, 可能插水, 等同你搵野黎折磨自己, 不過, 你係唔拆唔心息, 就拆吧, 你自己決定.


琥珀宮

積分: 152982


22#
發表於 17-8-29 15:36 |只看該作者

回覆樓主:

如現在已無,你又唔想離婚,就繼續扮唔知,除非你想離或佢現在仲有小三就爆佢


水晶宮

積分: 50566


23#
發表於 17-8-29 16:24 |只看該作者

回覆樓主:

拆咗你有咩得著先。。。。。

又唔洗當無野既, 但拆佢佢又未必認, 外人講一句都唔及身邊人一直對你付出既誠意咩? 除非佢對你好差啫, 否則咁做好似百害無一利喎


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 17-8-29 18:40 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 02:47
拆穿?

一定拆?


侯爵府

積分: 22849


25#
發表於 17-8-30 16:09 |只看該作者
本帖最後由 babybabywanted 於 17-8-30 16:10 編輯

如果係我,我唔會拆穿,都過左成十年,反正而家無就算了,拆穿左,可能影響感情... 得不償失……


男爵府

積分: 8627


26#
發表於 17-8-30 16:21 |只看該作者

回覆樓主

都10年勒,我會萛囉,除非本身想離婚啦。


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


27#
發表於 17-8-30 22:46 |只看該作者

回覆樓主

我會追究


子爵府

積分: 12169


28#
發表於 17-8-31 23:39 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 02:47
拆穿?

如果已成為過去,現在已經回頭了,那根本不用再把此事翻出來說。因你知道可能是無意中翻看到,既然十年前你沒有發現,那代表你丈夫曾掙扎過也真的沒有對你不好。既然提出來沒有特別用處但又偏偏會傷感情,那就不要說了扮不知。人誰沒有錯的時候,我們要看的是現在他對你好不好?你們感情如何,未來應怎樣維繫感情。
mc <()>


禁止訪問

積分: 3144


29#
發表於 17-8-31 23:53 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4094


30#
發表於 17-9-3 05:42 |只看該作者

回覆樓主:

既然係十年前嘅事,之前又無發現,我唔會拆,拆咗之後要佢點做?
只會傷大家感情


子爵府

積分: 14077

牛年勳章 好媽媽勳章 睛靈勳章


31#
發表於 17-9-3 09:37 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 22:42
點會有咁傻自首,佢個好耐冇聯絡浦友爆佢大鍋(emoji)

如果老公已修心養性,大家相處得開心愉快,何必去了番起件事呢, 人生只得數拾載,好好享受珍惜開心既日子啦,除非你現在活得不快樂又當另論。再者,我會覺得 來說是非者,便是是非人!要思考對方告訴你件事既用意,唔係有心離間你同朋友既友誼,但件事都過去咗咁耐啦,講出來完全冇建設性。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 17-9-5 15:43 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 14:03

無就扮唔知 。


子爵府

積分: 10424


33#
發表於 17-9-5 19:07 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 22:42
點會有咁傻自首,佢個好耐冇聯絡浦友爆佢大鍋(emoji)

點解十年後先爆料


複式洋房

積分: 267


34#
發表於 17-9-5 19:34 |只看該作者
如果10年既事,而家冇,就唔拆穿佢啦. 扮唔知.


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


35#
發表於 17-9-6 15:04 |只看該作者
成十年前都過左去咁耐, 最緊要係之後(到宜家)仲有無, 無我就唔會提, 當唔知.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo