自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   12


珍珠宮

積分: 31655


21#
發表於 17-9-2 23:18 |只看該作者
貓貓6299 發表於 17-9-2 21:22
因頻欠租,業主要把單位收回拒絕再租,全部物件20日前搬走!老闆話公司野暫時要搬去佢過仟尺複式單位屋企先 ...

講明無糧出,點解大家還返工?
集體請病假。公司一個人都無。
反正有今日開始就算返工也什麼也不做。佢開聲就叫佢炒你及即時出糧。


珍珠宮

積分: 31655


22#
發表於 17-9-2 23:19 |只看該作者
貓貓6299 發表於 17-9-2 21:53
7 月時已經舉佈了佢遲出糧了,但勞工處仲未有傳票可以出到,話要等多5個月至出到傳票
...

可否通知勞工處公司已經計劃清盤,要勞工處加快行動。


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


23#
發表於 17-9-2 23:19 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 17-9-2 23:04
有無差你地糧?好像唔知遲個幾多日出糧就可以當他遺散。咁未大家唔好返工。d野等他自已執。其實就算唔係。 ...

當然有拖我地糧同mpf 啦! 睇返原本6月到期要續的勞保都唔續買保障員工,舉佈冇買勞保 9月4日正式啟動,到時佢實在勞記檢控科面前屈我冇提佢購買,咁我實拿返d email 對答比佢自己係怎樣回答我野俾佢自己睇返的!


珍珠宮

積分: 32595


24#
發表於 17-9-2 23:23 |只看該作者

回覆樓主

老闆结婚了沒有?
有的就pack 東西時順便放條女人底底或Dom dom


係重要文件夾張咸濕海報或龍虎豹



珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


25#
發表於 17-9-2 23:25 |只看該作者

回覆樓主:

無買勞保僱主係要上身的。同無供mpf一樣。

根據《僱員補償條例》第40條:若僱主不依法例為其僱員購工傷補償保險,即屬違例,最高可判罰款港幣10萬元及監禁兩年。

如果係有心應該係會坐監。你老細天真左。

仲有你地最好唔好刪除野。公司資源來架。好像真係查到要上身。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


伯爵府

積分: 19230


26#
發表於 17-9-2 23:32 |只看該作者

回覆樓主:

又何必諗呢啲呢,真係插我都無計,佢mpfa 海關 債務破產 勞保,呢幾樣都有刑事責任,摺埋都要搞掂盤數,你地齊心搞佢呢幾樣,佢幾唔負責任都夠佢煩爆頭,你反而係諗倒瀉汽水玩沙糖 你全公司一齊睇住間公司出鑊,mpf全部人明知無供,都一齊等公司出事先做嘢,唔係話有錯,但應該有心理預算有排搞,決定做到尾係你地自己,因乜要用呢啲陰陰濕整蠱佢呢 有時間,不如整理好自己啲mpf report 資薪紀錄,你地想要經政府部門嘅文件要整理好,要落口供要出庭嘅,最好度定點講 可能你唔高興我睇法,我只認為你老闆欠你糧,無害你全家,唔好諗太盡啦,可能佢都已經煩到爆走頭無路,何必迫多個情緒病呢,無人一出嚟就想做衰老細,你揸正嚟做就夠啦。恕我講多咗,sorry


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


27#
發表於 17-9-2 23:32 |只看該作者
Alex123 發表於 17-9-2 23:18
講明無糧出,點解大家還返工?
集體請病假。公司一個人都無。
反正有今日開始就算返工也什麼也不做。佢開 ...

有試過追啦,有同事拍同事自己枱跟佢嘈遲出糧,佢都已經發曬癲自己打999走去報警話個同事推撞跌佢個人落地啦,跟著拍枱同事被帶返警署,好在pk老闆被驗傷證實佢全屬說謊,被屈同事至可返回家咋! 真估不到佢連呢招都出埋


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


28#
發表於 17-9-2 23:37 |只看該作者
ngokwan 發表於 17-9-2 23:23
老闆结婚了沒有?
有的就pack 東西時順便放條女人底底或Dom dom

sorry ,呢d準備唔到


別墅

積分: 783


29#
發表於 17-9-2 23:52 |只看該作者

回覆樓主:

叫你們去破欠 梗係唔幫佢pack 箱搬嘢啦,其實欠薪7日已經可經終止僱傭關係,我5月去勞工處攪到而家,仲等緊破欠批,仲有機會會唔批架


別墅

積分: 783


30#
發表於 17-9-2 23:54 |只看該作者

回覆樓主:

仲有到時會問你們會不會告僱主


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


31#
發表於 17-9-3 00:05 |只看該作者
Alex123 發表於 17-9-2 23:18
講明無糧出,點解大家還返工?
集體請病假。公司一個人都無。
反正有今日開始就算返工也什麼也不做。佢開 ...

因為佢經常用很多藉口話會有錢返緊嚟喇,等多兩星期一定有,等多兩星期一定有,等多兩星期會有新投資者注資入100萬入嚟; 直至眼見佢原本開俾業主共欠四個月租的期票,原本兩張支票期是8月18日的,都可以在8月17日叫伯伯拿 200 元去銀行做果兩張支票Stop payment, 事前仲要係冇跟業主交待一聲,令到業主都在忍無可忍下堅持不再租單位給我們,所以我們至對呢位僱主徹底失望,同埋銀行都見佢常常把支票做stop payment 舉動,所以都勸佢把相關戶口取消算


翡翠宮

積分: 84288


32#
發表於 17-9-3 00:33 |只看該作者

回覆樓主:

剩係投訴佢唔供mpf已經夠啦,你地一個一個咁去投訴! 分開做,煩佢幾次!


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


33#
發表於 17-9-3 00:35 |只看該作者
Akxac 發表於 17-9-2 23:52
叫你們去破欠 梗係唔幫佢pack 箱搬嘢啦,其實欠薪7日已經可經終止僱傭關係,我5月去勞工處攪到而家,仲等緊 ...

本帖最後由 貓貓6299 於 17-9-3 00:36 編輯

咁我想問你,除了親自約時間到就近勞工關係科當日負責我case 的主任外,申請破欠基金時,除要帶勞資審裁處裁判官發出的正本裁斷令,勞審裁處的form 1 及 form 2 外,僱主答應勞審欠薪口供紙連佢簽名,過去數月出糧支票影印本及相關入數銀行月結單紀錄證明,公司報税單,身份證copy 就可以去勞資關係科提交申請嗎?
我們都有曬心理準備要被處理程序超過一至兩年時間了,好在9月14日都開始有新工上班了


禁止訪問

積分: 60891


34#
發表於 17-9-3 00:41 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


35#
發表於 17-9-3 00:44 |只看該作者
fatchu@home 發表於 17-9-3 00:33
剩係投訴佢唔供mpf已經夠啦,你地一個一個咁去投訴! 分開做,煩佢幾次!

本帖最後由 貓貓6299 於 17-9-3 00:46 編輯

但佢對果d積金局要求佢7日內被欠供款連付加費的投訴信都可以全視而不理的,聽會計說佢響2012年至補返2008 年欠供款連5% 付加費都冇事(必要時寫那些員工早已離職又可慳返供少幾萬元都得啦)
積金局真係查到咁多咩


禁止訪問

積分: 60891


36#
發表於 17-9-3 00:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


37#
發表於 17-9-3 00:49 |只看該作者
貓貓6299 發表於 17-9-2 23:32
有試過追啦,有同事拍同事自己枱跟佢嘈遲出糧,佢都已經發曬癲自己打999走去報警話個同事推撞跌佢個人落地 ...

老屈咪即係報假案,警察點解唔告翻你老闆轉頭浪費警力?


珍珠宮

積分: 31655


38#
發表於 17-9-3 00:54 |只看該作者
貓貓6299 發表於 17-9-3 00:05
因為佢經常用很多藉口話會有錢返緊嚟喇,等多兩星期一定有,等多兩星期一定有,等多兩星期會有新投資者注 ...

如果上個月的糧都未出,一於集體停工去勞工處投訴,幫佢提前清盤啦!當作已經被遺散。
之後佢要求你們返工幫手執嘢,就叫佢出日薪,仲要開工前先比當天工資。


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


39#
發表於 17-9-3 01:36 |只看該作者
Alex123 發表於 17-9-3 00:49
老屈咪即係報假案,警察點解唔告翻你老闆轉頭浪費警力?

聽拍枱同事匯報返嚟消息,Sir見佢都年紀有74歲兼見佢有扮野屈被人推跌前科,怕拉咗佢又扮野話阿sir渣著佢頸就仲煩啦!阿sir 都有問拍枱同事你要唔要追究佢屈你推跌佢,同事說算數放過件老野


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


40#
發表於 17-9-3 01:48 |只看該作者
Alex123 發表於 17-9-3 00:54
如果上個月的糧都未出,一於集體停工去勞工處投訴,幫佢提前清盤啦!當作已經被遺散。
之後佢要求你們返工 ...

本帖最後由 貓貓6299 於 17-9-3 01:53 編輯

我們全公司8人,已經有3位包括我已在8月30日被判win, 還有3位剛去了勞工處直接轉介去勞審落案,準備11月上庭,余下兩位就係82歲伯伯同清潔姐。因為佢地怕煩唔想搞咁多政府部門野,兩人各分別直接整蠱老闆一鋪算「弄濕佢護照,害佢要换新」及抹枱時弄跌佢手機,再放回原位置」

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo