夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9955


21#
發表於 17-9-6 21:10 |只看該作者

回覆樓主

我都好憎男人嗜酒,飲左酒EQ低,酒精會令頭家易散。


別墅

積分: 502


22#
發表於 17-9-7 01:50 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:27
C6以前唔識飲酒,飲少少就醉,所以好少出去劈酒,反而我成日出去玩,到結婚已經收心養性。近呢兩年佢成日出 ...

男人一旦飲酒就好麻煩,好多第三者同外遇上床都係飲酒開始, 應該搵埋老爺奶奶攤牌

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo