夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2766


21#
發表於 17-9-10 21:45 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-9-10 21:43
即係十分自我的人. 咁我都唔知點同佢相處, 鄧你辛苦.

佢認為佢唔係自我


大宅

積分: 3948


22#
發表於 17-9-10 21:46 |只看該作者

回覆樓主:

叫佢放低自我囉!淨係識叫人放低


大宅

積分: 2766


23#
發表於 17-9-10 21:47 |只看該作者
jamlee309 發表於 17-9-10 21:46
叫佢放低自我囉!淨係識叫人放低

叫得聽,就唔洗而家咁啦。。


瑪瑙宮

積分: 139710


24#
發表於 17-9-10 21:48 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 21:44
我話我個方法係第二個方法但唔係錯
個問題跟本就係兩個路,兩邊都去到,我想行A,佢想行B,但佢一定要我行 ...

如果 A=B , 咁行 B , 係無問題喎. 除非 A 係快而又慳好多錢. 差唔多的話, A 又得, B 又得, 咁又有乜所謂呢.

講講下, 好似係你執著, 佢自我.


大宅

積分: 2766


25#
發表於 17-9-10 21:53 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-9-10 21:48
如果 A=B , 咁行 B , 係無問題喎. 除非 A 係快而又慳好多錢. 差唔多的話, A 又得, B 又得, 咁又有乜所謂 ...

咁事實我係會跟佢行B,因為我唔想同佢吵。唔吵架一定會有一邊放低自我or執著。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 17-9-10 21:56 |只看該作者

如果唔係影響生死存亡,
我基本係會跟C6嘅意見,
如果衰左,有C6揹,何樂而不為。
如果知道件事會影響好大,
才和C6商討。
如果你大事小事都同C6撐到行,
肯定影響夫妻感情。

你話婚姻亮紅燈,就要由你做起。


翡翠宮

積分: 79228


27#
發表於 17-9-10 21:58 |只看該作者

回覆樓主:

下下聽話,我吾得
2個人係要你就下我就下
99.9%就哂你
你估你係正恩

sorry,吾 work 我閃,小朋友係仲細不過我吾準備犧牲 another 15 yrs.


大宅

積分: 2766


28#
發表於 17-9-10 21:59 |只看該作者
soso1227 發表於 17-9-10 21:56
如果唔係影響生死存亡,
我基本係會跟C6嘅意見,
如果衰左,有C6揹,何樂而不為。

好,我明你意思,純好奇:點解一定要我聽你,你聽我唔得?兩個人唔係要大家遷就咩?


大宅

積分: 3948


29#
發表於 17-9-10 22:02 |只看該作者

回覆樓主:

基本上你已不愛他,如佢肯遷就你,你都唔愛佢,感情已無


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 17-9-10 22:12 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 21:59
好,我明你意思,純好奇:點解一定要我聽你,你聽我唔得?兩個人唔係要大家遷就咩?
...
你都話要互相遷就,咁又點解一定要佢聽你講?你聽佢講唔得?大事小事都要拗一輪,你唔覺得累嗎?
女人就要以柔制剛,同C6鬥強,甚為不智。


大宅

積分: 2766


31#
發表於 17-9-10 22:22 |只看該作者
soso1227 發表於 17-9-10 22:12
你都話要互相遷就,咁又點解一定要佢聽你講?你聽佢講唔得?大事小事都要拗一輪,你唔覺得累嗎?
女人就要 ...

無錯,係好攰。。


瑪瑙宮

積分: 139710


32#
發表於 17-9-10 22:50 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 21:59
好,我明你意思,純好奇:點解一定要我聽你,你聽我唔得?兩個人唔係要大家遷就咩?
...

如果佢 ge 主意/決定 so far 都係無累到大家, 咁點解聽佢係有問題呢? 聽你係咪效果好幾倍?

除非例如佢決定賣樓, 你話唔賣, 卒之賣左買唔番, 累到大家, 咁呀我覺得係問題.


大宅

積分: 2766


33#
發表於 17-9-10 23:11 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-9-10 22:50
如果佢 ge 主意/決定 so far 都係無累到大家, 咁點解聽佢係有問題呢? 聽你係咪效果好幾倍?

除非例如佢 ...

唔係一件事就可以定律,係幾年內發生既野


瑪瑙宮

積分: 139710


34#
發表於 17-9-10 23:39 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 23:11
唔係一件事就可以定律,係幾年內發生既野

我 case 唔同, 我 ex 係唔願用腦, 乜都等我郁等我諗, 所以我唔知爭住渣主意係點. 留比 jm 們給你意見.


水晶宮

積分: 50566


35#
發表於 17-9-11 00:19 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 21:02
拍拖好啲都會就下我,有小朋友後就經常為好小事吵,唔係好多錢,我多過佢
...

你唔係 ftm 咩?


複式洋房

積分: 312


36#
發表於 17-9-11 00:20 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-9-10 19:29
紅燈通常無得救。有心救的人,轉黃已經發現。
貪新鮮貪到唔要頭家嘅人,結婚都會離婚;其他多數貪心想做齊 ...
"有心救的人,轉黃已經發現。" 同意,但不代表紅燈通常無得救,相方有心就有希望。


水晶宮

積分: 58596


37#
發表於 17-9-11 00:26 |只看該作者
回覆 莎拉公主 的帖子

有否想過或知不知道為何c6 一定要你聽從他?
他有提過為什麽嗎?


大宅

積分: 1535


38#
發表於 17-9-11 01:16 |只看該作者

回覆樓主:

俾我就頂唔順呢種男人,事無大小都要照佢果套,人人都有自己辦事方式,做咩係都要我照你果套去做。


複式洋房

積分: 495


39#
發表於 17-9-11 01:28 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 21:59
好,我明你意思,純好奇:點解一定要我聽你,你聽我唔得?兩個人唔係要大家遷就咩?
...

正如Nancy 話齋,你執著,佢自我。你執著要有主見。
而兩公婆大家互相遷就,做到係好但亦未必對對夫妻做到。
我老婆亦在被我迫或指出佢問題時,佢就會話兩夫妻要令到對邊驚你/怕你嗎? 但轉過頭其實佢都用同一方法對個女。有問題只是你是施定受。


大宅

積分: 2766


40#
發表於 17-9-11 06:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-11 00:19
你唔係 ftm 咩?

ftm本身都可以有錢架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo