夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1305


21#
發表於 17-9-30 00:36 |只看該作者
Aoki 發表於 17-9-25 23:35
世上最難係 「放 下」

認同
差唔多成年,有d野我仲系好痛心。希望可以快快放下


伯爵府

積分: 16272


22#
發表於 17-9-30 11:49 |只看該作者
Linda515 發表於 17-9-24 22:55
最難的是想死都無資格
心態轉一轉吧!


大宅

積分: 3463


23#
發表於 17-10-5 12:17 |只看該作者
Aoki 發表於 17-9-25 23:35
世上最難係 「放 下」

放下兩字雖簡單,但學懂要花很長時間


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 17-10-5 19:06 |只看該作者
Linda515 發表於 17-9-24 22:55
最難的是想死都無資格

最難係擺脫一啲成日話好愛你,但就要求你要對佢好嘅人,叫你唔好離開佢呀,話你傷害佢呀,不停浪費我青春時間。
拍錯拖結錯婚,就好似著咗對靚鞋唔小心踩了屎,唔捨得掉,到終於狠下心腸掉咗對鞋,篤屎仲話你無良心傷害佢。其實我都有損失的,我唔見咗對靚鞋(青春) 呀。


珍珠宮

積分: 46300


25#
發表於 17-10-5 20:00 |只看該作者
菲豬媽 發表於 17-10-5 12:17
放下兩字雖簡單,但學懂要花很長時間

是。。。。說易行難
幸福肥師奶


大宅

積分: 1521


26#
發表於 17-10-5 20:24 |只看該作者
菲豬媽 發表於 17-10-5 12:17
放下兩字雖簡單,但學懂要花很長時間

看透了自然會放下 ...


子爵府

積分: 10236


27#
發表於 17-10-5 21:19 |只看該作者

回覆樓主

如果不是有女兒,我死了算


翡翠宮

積分: 79228


28#
發表於 17-10-5 22:42 |只看該作者

回覆樓主:

係bk似乎最難既係面對現實,認清真相。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo