自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   15


大宅

積分: 2430

醒目開學勳章


21#
發表於 17-9-25 23:07 |只看該作者
Rita 發表於 17-9-25 20:09
政府都有得做??? 點樣途徑可以?? THX

係婦女普查,要自己俾錢照㗎,唔係政府免費照。


別墅

積分: 653


22#
發表於 17-9-25 23:11 |只看該作者
ymw9090 發表於 17-9-25 22:24
我係廣華照,以前照2D,多要覆照,所以今年用3D,不想再照,怎知也要覆照,8月中照了,現在還未收到報告。
...

未收到報告就冇事,我都廣華照,現在等報告要2個月,太多人
[img align=right]http://by.lilypie.com/Sa4ip8.png[/img] [img align=right]http://www.lilypie.com/pic/061010/vXar.jpg?r=ac15663[/img]


水晶宮

積分: 72979

2024年龍年勳章


23#
發表於 17-9-25 23:40 |只看該作者
PansyMummy 發表於 17-9-25 23:07
係婦女普查,要自己俾錢照㗎,唔係政府免費照。

明白,咁自己比幾多錢呢?
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


24#
發表於 17-9-25 23:52 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 15:36
多唔多人做乳房3D?因我之前有一邊有硬塊做左手術,而另一邊又有好多鈣化點,近幾日仲開始痛,但唔系鈣化點位置 ...

請問3D是否指ultrasound?点解樓上話痛,3d要夾的嗎?

hyperlink可選x光+ultrasound,既係兩種照唔同野。因如果一样,咁二揀一都得。我唔太明,有jm可解答嗎?


侯爵府

積分: 20322


25#
發表於 17-9-26 02:19 |只看該作者

回覆樓主:

係咪叫做Mammogram?
有2同3d 的?


男爵府

積分: 5334


26#
發表於 17-9-26 05:51 |只看該作者
1mocha 發表於 17-9-26 02:19
係咪叫做Mammogram?
有2同3d 的?

是。


男爵府

積分: 6259


27#
發表於 17-9-26 06:45 |只看該作者
回覆 ymw9090 的帖子

咁你知唔知邊度有第二代3D做?謝謝


男爵府

積分: 7770


28#
發表於 17-9-26 07:53 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-26 06:45
回覆 ymw9090 的帖子

咁你知唔知邊度有第二代3D做?謝謝

Hong Kong Women's Imaging,在尖沙咀海洋中心,我去過,但只要照了2D 冇照3D


男爵府

積分: 6259


29#
發表於 17-9-26 10:07 |只看該作者
回覆 JFNL 的帖子

個度有無醫生幫你跟同埋睇?系未要有轉介信先可以去個度照?謝謝


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 17-9-26 10:21 |只看該作者
我去廣華醫院婦女普查部照過2D, 幾年前照過, 今年暑假再照過, 不過今年呢次要覆照因話我有陰影, 但再照(唔駛再俾錢)無事所以依家等下一次.

姑娘講到3D好好, 唔駛覆照, 又唔痛, 不過要俾多1千蚊, 不過我無加錢做, 原來都要覆照架?!


男爵府

積分: 5569


31#
發表於 17-9-26 10:25 |只看該作者

回覆樓主:

我家姐幾個月前係廣華照完3d, 佢話一樣咁鬼痛,報告剛收到,有鈣化點,2年後再照


男爵府

積分: 5609


32#
發表於 17-9-26 10:38 |只看該作者
我都3月照在廣華婦女普查照3D, 同2D一樣咁痛, 後來有懷疑即4月再免費覆照同自費照超聲波, 再轉介政府專科跟進, 7月在政府醫院抽針化驗, 但留意廣華婦女普查部唔會比返喲底片, 要買的, 好煩, 價錢同私家差唔多, 所謂既報告只有一行, 唔詳細, 所以我一定要比720蚊買返底片比政府醫院睇


男爵府

積分: 7770


33#
發表於 17-9-26 11:53 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-26 10:07
回覆 JFNL 的帖子

個度有無醫生幫你跟同埋睇?系未要有轉介信先可以去個度照?謝謝

我係其他醫生轉介去果度照,照完D片和報告會俾番我個醫生跟進。我見果度兩個醫生都廣華醫院出身嘅


公爵府

積分: 25205


34#
發表於 17-9-26 16:23 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 22:15
回覆 Chole 的帖子

即醫生叫你keep 住兩年照一次?謝謝

一年


珍珠宮

積分: 35060


35#
發表於 17-9-26 17:34 |只看該作者

回覆樓主

我今年年頭婦檢都叫我照下,但仍未找到那(emoji)照好我怕痛


男爵府

積分: 7401


36#
發表於 17-9-26 19:22 |只看該作者

回覆樓主

其實上左年紀,係咪一定有鈣化點?


男爵府

積分: 6259


37#
發表於 17-9-27 14:31 |只看該作者
回覆 JFNL 的帖子

咁即系其實可以直接去個度睇醫生同照?咁你之前有無睇過個兩個醫生?覺得邊個OK?其實點解你醫生轉介你去照2D唔系3D?咁你照幾錢?我唸緊去邊度照好?因我本身睇開仁安,但佢無得照3D,下個月我要覆檢,唔知點解近幾日我個乳房好痛,所以我想順便睇埋醫生照3D覆檢,見浸會有3D,但唔知佢個部機系未第二代,謝謝你。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo