自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   3


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


21#
發表於 17-9-26 07:41 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

本帖最後由 jannlly 於 17-9-26 07:44 編輯

地鐵和機電署已經宣傳了“企定定”文化成10年有多啦!
係許多自以為是嘅人覺得啱,覺得冇問題。


子爵府

積分: 11392


22#
發表於 17-9-26 07:43 |只看該作者
YIN0107 發表於 17-9-26 07:37
其實我幾鍾意左行右企嘅文化~~~

我都係而且由細到大都習慣左。
大陸係唔會行,你見到佢地左呢級左一件隔幾級右一件,亂七八糟,懶懶行甘。反而香港好有規律,睇落去好整齊。


珍珠宮

積分: 35737


23#
發表於 17-9-26 07:45 |只看該作者
Edithcsm 發表於 17-9-26 06:44
係㗎,兩邊都企其實快好多

無錯


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 17-9-26 07:45 |只看該作者
Edithcsm 發表於 17-9-26 06:44
係㗎,兩邊都企其實快好多

同意,依家變成唔行嘅只能企晒喺右邊,要讓條路比要行嘅人過,其實扶手電梯根本就唔應該比人行,要行請用樓梯!


水晶宮

積分: 63262


25#
發表於 17-9-26 07:49 |只看該作者

回覆樓主:

幾個星期就有人為呢個topic又拗一次


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


26#
發表於 17-9-26 07:56 |只看該作者

回覆樓主:

完全同意樓主嘅講法, 講播都會話請勿在電梯上走動


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-9-26 07:56 |只看該作者
Edithcsm 發表於 17-9-26 06:44
係㗎,兩邊都企其實快好多
Agree


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 17-9-26 07:57 |只看該作者
本帖最後由 MsBusy 於 17-9-26 08:01 編輯
mocha20150323 發表於 17-9-26 07:43
我都係而且由細到大都習慣左。
大陸係唔會行,你見到佢地左呢級左一件隔幾級右一件,亂七八糟,懶 ...

我返大陸,佢地都係一邊行一邊企喎


子爵府

積分: 10446


29#
發表於 17-9-26 07:59 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

咁你咪行左行上囉


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 17-9-26 08:00 |只看該作者
tingho 發表於 17-9-26 07:24
其實部電梯如果長期都右邊企,重力多過左邊,危險性可能會大佐?
雖然暫時未有咁既事故發生…
...
會,所以有d商場會定時左右位調轉上落,平衡返,新聞曾經都出過


子爵府

積分: 10446


31#
發表於 17-9-26 08:01 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

LEE套習慣喺日本就話日本人有規律,喺其它地方就話on居


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


32#
發表於 17-9-26 08:01 |只看該作者

回覆樓主:

日本都好像係咁,但好似左右相反


珍珠宮

積分: 44652


33#
發表於 17-9-26 08:02 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

邊個站呀? 極少人行?我覺得左行右企幾有效率喎,唔比人行只會更塞人!


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 17-9-26 08:03 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)



寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 17-9-26 08:04 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

問題係有d站嘅樓梯要兜好遠先有,最快嘅人仲點會兜遠去行樓梯


珍珠宮

積分: 36469


36#
發表於 17-9-26 08:04 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

睇下邊個地鉄站啦,中環,金鐘上下班時間,左行右企係潛規則


翡翠宮

積分: 85731

2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 17-9-26 08:05 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...
Agree !國際繁忙文化,唔趕企單邊,方便大家何樂而不為呢?
自由太多會令世人失去平衡


男爵府

積分: 9459

2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 17-9-26 08:05 |只看該作者

回覆樓主

同感


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 17-9-26 08:05 |只看該作者
tingho 發表於 17-9-26 07:24
其實部電梯如果長期都右邊企,重力多過左邊,危險性可能會大佐?
雖然暫時未有咁既事故發生…
...

其實電梯用左幾十年,真係咁?


公爵府

積分: 28663


40#
發表於 17-9-26 08:06 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

絕對係, 港鐵成條樓梯喺隔離係都要行電梯

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo