家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2218

BK Milk勳章


21#
發表於 09-2-18 16:59 |只看該作者
PREMUM,我仲有野想問,因我係其他都有買附加危疾,不過係好少(USD10000),如果再買,咁又係咪 DOUBLE 左呢,仲有,如果要賠,又係咪兩邊都賠呢?因好似份份都差唔多咁,CUT 左佢又驚唔知點,個市唔好,真係要諗清楚,好煩 !
阿媽


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 09-2-19 00:29 |只看該作者
原帖由 S.S. 於 09-2-18 16:59 發表
PREMUM,我仲有野想問,因我係其他都有買附加危疾,不過係好少(USD10000),如果再買,咁又係咪 DOUBLE 左呢,仲有,如果要賠,又係咪兩邊都賠呢?因好似份份都差唔多咁,CUT 左佢又驚唔知點,個市唔好,真係要諗清楚,好煩 ! ...


無異個保額的確係細得滯
點解會覺得再買會double咗?
得7萬幾港幣
好多時一個住院claim都有喱個數
如果我意見
會加強喱方面嘅保障
另外
危疾賠償就好似人壽咁
你喺唔同公司買或者一間公司買多於一份都好
一樣照保單內容同保額嚟賠
以前已買落應該keep嘅
除非保費愈嚟愈貴喇(遞增保費)
咁你當睇吓資料
比較吓市面上計劃嘅保障內容(可以相差十幾二十種疾病架)同保費
亦可以問吓已持有嘅保單若想加大保額
會唔會著數D?

放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


大宅

積分: 2218

BK Milk勳章


23#
發表於 09-2-19 12:55 |只看該作者
明白,等我了解下先.. THANKS !
阿媽


大宅

積分: 1922


24#
發表於 09-2-20 13:45 |只看該作者
premum2006:

What do you think if a person reach the age between of 75 - 100, his or her critical illness is around HKD300,000? Assuming he or she will stay in government hospital if suffering from C.I., is this HKD300,000 insurance coverage reasonable and enough?

[ 本帖最後由 ys_lau 於 09-2-20 13:47 編輯 ]


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 09-2-20 21:14 |只看該作者
原帖由 ys_lau 於 09-2-20 13:45 發表
premum2006:

What do you think if a person reach the age between of 75 - 100, his or her critical illness is around HKD300,000? Assuming he or she will stay in government hospital if suffering from C ...


患上唔同嘅危疾
醫療駛費都好唔同
另外
我見真實例子中
唔同年齡病人
喺用個金額都有唔同嘅態度
有D用作醫療費
有D主要留俾家人日常開支
有D選擇用嚟過D開心有尊嚴嘅日子....

純粹我睇法
75-100歲嘅老人家患上危疾
以現今醫學
好多治療法未必能用得上喇(不過未來我相信情況會進步)
當然有一筆應急錢
可幫助減輕病人甚至其家人嘅負擔

我有一個家人
佢3年多前患癌
佢好幸運亦好叻
醫咗大約1年已控制病情進入康復期
佢利用筆賠償做生活費同學費
而家做緊全職學生
正正利用讀書期間作休養期

我唔知答唔答到你D乜嘢
只好當做分享傾吓計
至於好多人對保額多少
都會覺得難決定
不過人人嘅需要, 能力, 資源分配都唔同
所以買咗保障都唔好放喺柜桶底唔理
其實每年都應該拎嚟睇睇組織吓
確保貼合到自己甚至整個家庭嘅需要

放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


大宅

積分: 2167


26#
發表於 09-2-21 16:30 |只看該作者
原帖由 981001 於 09-2-13 13:43 發表
我想買份危疾, 今年30, 我自己有買醫療同意外,但唔知邊間保險公司好d, 同埋我想問埋係咪連埋人壽買架??有冇介紹呢??


據我手上資料, 30歲要份20萬保障額只需每月HKD200唔洗 (唔加價保到100歲保48種危疾) 可選擇獨立買。有興趣知多D詳情,可PM我呀!!


大宅

積分: 2167


27#
發表於 09-2-21 16:42 |只看該作者
原帖由 S.S. 於 09-2-18 16:59 發表
PREMUM,我仲有野想問,因我係其他都有買附加危疾,不過係好少(USD10000),如果再買,咁又係咪 DOUBLE 左呢,仲有,如果要賠,又係咪兩邊都賠呢?因好似份份都差唔多咁,CUT 左佢又驚唔知點,個市唔好,真係要諗清楚,好煩 ! ...


個人意見係買左就唔好亂CUT,要REVIEW下自己曾經買左D嘜(如保障範圍同條款)。
危疾保障額為USD10000確實不足夠,不會重疊,各有各賠償。
詳情如有興趣,可PM我!! (或許,我可以解說埋你現有的危疾單)


大宅

積分: 2167


28#
發表於 09-2-21 16:55 |只看該作者
原帖由 S.S. 於 09-2-17 10:50 發表
Thanks .. premum,我就係覺得可以得到保障o既同時又可以儲蓄,先覺得吸引.


如果得到保障同時如果身體健康冇用到哩筆危疾保額,而哩筆保額又唔會化為烏有. . .咁係咪合哂你要求?!

據我所知有以下之危疾計劃 ,
(1) 當危疾保障額沒用到時會轉落人壽的保障額,從而加大閣下人壽額之需要而又不令客人之前所交的危疾保費有""白繳之感""。
(2)當75歲前沒有用過,可全數取得危疾的保障額。

欲知詳情,可PM我呀!


大宅

積分: 2167


29#
發表於 09-2-21 22:40 |只看該作者
原帖由 S.S. 於 09-2-16 16:11 發表
Premum,
咁我38, 保費又會唔會唔同呢? ING"危疾武士", 唔該 !


若38女性非吸煙的保障額為HKD20萬,約每月供款為HKD265.00。欲知詳情,請PM我!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo