自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19893


21#
發表於 17-9-29 13:13 |只看該作者

回覆樓主:

機械人


珍珠宮

積分: 32595


22#
發表於 17-9-29 13:19 |只看該作者
BB_Baby 發表於 17-9-29 12:37
我諗係學生唔醒目啫,性格問題
我細個賣旗,你要幾多有幾多,有多無少,目的係快啲賣晒,收工
...

Me too


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 17-9-29 13:21 |只看該作者

回覆樓主:

我未賣過旗,有買過旗。
我真係唔知要貼晒全部人喎。
我同朋友一齊行,都係我比錢,貼我,然後朋友比,貼朋友。


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 17-9-29 13:22 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:25
話說上星期六耆X會賣旗,我同阿女一齊,有兩個著住中學校服的女仔,我入錢後其中一個貼左張比阿女,咁我話:唔該 ...

如果講環保,其實應該取消賣旗

唔講環保既話,係個學生唔夠人生經驗。細個俾$買,應該見過D人係會俾埋一齊既家人。不過,唔排除間機構係咁要求,因為要多張要入多次$,機構(以為)會收多D$

Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 17-9-29 13:22 |只看該作者
証明佢好正直, 擔咩唔偷食。 而且平時唔買旗。


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 17-9-29 13:24 |只看該作者
seaman1982 發表於 17-9-29 13:21
我未賣過旗,有買過旗。
我真係唔知要貼晒全部人喎。
我同朋友一齊行,都係我比錢,貼我,然後朋友比,貼朋 ...

朋友同家人點同

樓主個case,一定係阿媽同小朋友,咁都要話每人一張,個女仔係完全唔識人情細故。
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


男爵府

積分: 8875


27#
發表於 17-9-29 13:27 |只看該作者
好小事


水晶宮

積分: 52899


28#
發表於 17-9-29 13:36 |只看該作者

回覆樓主:

如果我想要多張,我會入多次錢,我覺得哩個係常理。會俾多張係人情,唔俾你最多係話佢無人情味啫,為何是無常識呢?

點評

meow_day    發表於 17-9-29 13:50


珍珠宮

積分: 32716


29#
發表於 17-9-29 13:37 |只看該作者
近年我都發覺只比一張


男爵府

積分: 8627


30#
發表於 17-9-29 13:41 |只看該作者

回覆樓主

平時我亞仔買旗都係貼亞仔無貼我架喎,無所謂啦,小事姐。
相反賣旗者見到亞仔貼左旗又唔會叫我再買喎


琥珀宮

積分: 191258

馬年勳章


31#
發表於 17-9-29 13:43 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:47
其實真係好小事,我只係想講宜家D學生連日常生活的常識都冇

呢個唔醒目姐,唔代表全部嘅。通常買旗佢比左我個仔之後都比埋我,但都唔要


男爵府

積分: 8499

畀面勳章


32#
發表於 17-9-29 13:46 |只看該作者
我賣旗就係咪都貼, 貼多兩張添呀, 快D賣完收工! 反正D貼紙都唔會重複用


翡翠宮

積分: 96828

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 17-9-29 13:54 |只看該作者

回覆樓主:

學生可能冇無經驗,好少事,btw 我仔果日都有份賣旗


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


34#
發表於 17-9-29 13:55 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:25
話說上星期六耆X會賣旗,我同阿女一齊,有兩個著住中學校服的女仔,我入錢後其中一個貼左張比阿女,咁我話:唔該 ...

依d係人情問題,唔係日常生活常識問題。


大宅

積分: 2479


35#
發表於 17-9-29 13:57 |只看該作者

回覆樓主:

咁小事,唔俾咪算囉,要嘅咪俾多兩蚊做善事囉。無明文規定,佢執著D但無錯
del by bk


珍珠宮

積分: 38404


36#
發表於 17-9-29 14:01 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:25
話說上星期六耆X會賣旗,我同阿女一齊,有兩個著住中學校服的女仔,我入錢後其中一個貼左張比阿女,咁我話:唔該 ...

其實冇硬性規定,我自己入一次只會取一張。
我會俾2個5蚊細路,我希望佢地最少入一個,唔入就當然冇。
我亦只捐認識和支持的團體。


珍珠宮

積分: 36970

畀面勳章


37#
發表於 17-9-29 14:04 |只看該作者
好小事
我比錢阿仔買旗
有時比一張
有時比2張
一般小朋友買旗
派埋比隨行的家長和兄弟姐妹都合理


公爵府

積分: 26887


38#
發表於 17-9-29 14:04 |只看該作者
BB_Baby 發表於 17-9-29 12:37
我諗係學生唔醒目啫,性格問題
我細個賣旗,你要幾多有幾多,有多無少,目的係快啲賣晒,收工
...



伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


39#
發表於 17-9-29 14:16 |只看該作者
覺得係個別學生問題 !


子爵府

積分: 12904

開心吸收勳章 15週年勳章


40#
發表於 17-9-29 14:19 |只看該作者

回覆樓主:

可能佢想賣俾多啲人呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo