夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   7


伯爵府

積分: 15103


21#
發表於 17-9-30 15:39 |只看該作者
回覆 紫希 的帖子



真喺忍吾住, 話比你老公聽, 我就喺個個月照超聲波嘅人
喺18年前呀.


公爵府

積分: 27460


22#
發表於 17-9-30 16:51 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 14:07
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經 ...

咁我覺得你老公唔掂wor,係咪叫佢比錢你媽咪,佢壓力大咗好多?所以咁講


大宅

積分: 2144


23#
發表於 17-9-30 17:09 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-9-30 16:51
咁我覺得你老公唔掂wor,係咪叫佢比錢你媽咪,佢壓力大咗好多?所以咁講
...

就算吾俾我媽咪,佢都要俾$我食飯㗎!


伯爵府

積分: 15762


24#
發表於 17-9-30 17:32 |只看該作者

回覆樓主:

係咪你本身都有啲積蓄,佢覺得你都可以同應該負担部份?


伯爵府

積分: 18216


25#
發表於 17-9-30 18:00 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 14:07
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經 ...

So cheap的男人!
不過唔駛嬲
而家香港D男人多數係咁
我身邊好多朋友都唔結婚
有個朋友拍咗幾年
講到結婚, 個男人話搬去同我朋友住(她同父母住自置的居屋)叫我朋友加佢名落間屋度, 我朋友雖然唔捨得幾年感情, 但都飛咗佢。
你好乖女, 父母養到你咁大,比錢佢地係孝心係責任, 對你咁好, 四千根本好少錢, 仲要煮埋你食煲湯你飲, 我勸你快出番去做野, 等佢養的生活一定唔好過, 無尊嚴, 他每月揾好少? 一份人工壓力可能大了些, 女人要有揾錢能力, 不要信甜言蜜語, 現實始終係現實。


侯爵府

積分: 21902


26#
發表於 17-9-30 18:17 |只看該作者

回覆樓主:

唔駛愁
最多咪忍佢幾個月之後自己返工就財政自主啦,咪當佢唱歌囉


禁止訪問

積分: 20075


27#
發表於 17-9-30 18:17 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152982


28#
發表於 17-9-30 18:52 |只看該作者

回覆樓主:

點解佢叫你辭職唔做你又乖乖聽話呢?同埋你用返依點反駁佢啦,係佢叫你唔好做


大宅

積分: 2144


29#
發表於 17-9-30 18:53 |只看該作者
mini122 發表於 17-9-30 17:32
係咪你本身都有啲積蓄,佢覺得你都可以同應該負担部份?

其實有時我會接下freelance 做,咁有時佢會介紹客俾我!但一有客俾我,佢就當嗰啲收入嘅$ 係佢俾的家用!

所以,有客時,俾我媽嗰4k 係由freelance 扣,佢咁都要周我!仲話我倒貼娘家!

為左呢件事,我左好耐!

點評

bebe12hk    發表於 17-9-30 23:10


瑪瑙宮

積分: 139683


30#
發表於 17-9-30 18:53 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-9-30 19:06 編輯
紫希 發表於 17-9-30 15:01
佢次次呻話為左我好辛苦去工作,我無關心佢,無體諒佢,亦無為佢慳$. 但其實,佢只是負責租金,水電煤,兼 ...

為佢條命, 無結婚無細路佢唔使打工咩, 而家打幾份工養家咩, 少少野呻辛苦, 無鬼用.

跟佢, 無啖好食, 無訂好企, 連你父母都變下人.


翡翠宮

積分: 79228


31#
發表於 17-9-30 18:59 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 18:53
其實有時我會接下freelance 做,咁有時佢會介紹客俾我!但一有客俾我,佢就當嗰啲收入嘅$ 係佢俾的家用!
...


呢個男人你屎 come 眼咁嫁架?!?
比我,嗰4K我唱哂一毫子掟x死佢,叫佢留黎買板


大宅

積分: 1448


32#
發表於 17-9-30 19:10 |只看該作者
mini1204 發表於 17-9-30 14:18
慳極都無可能吾比家用自己父母
佢當時就吾好懶型叫你辭職

講得好啱!


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


33#
發表於 17-9-30 20:58 |只看該作者
真係好寒酸。。你老公真係核突


別墅

積分: 591


34#
發表於 17-9-30 21:54 |只看該作者
姐妹,我好少留言,但睇曬任部回覆真係好嬲同鄧你唔抵。

開頭聽你講佢叫你辭職安胎,以為佢衰極都係個好爸爸,為小朋友著想,一睇到佢叫你唔洗照超聲波真係想罵人囉!

恕我直接,這個男人很私,愛自己多過愛其他人。佢做左人爸爸做左人老公,可以認為自己為頭家付出小小都係你欠佢咁。

姐妹先慢慢安胎,唔好理佢講咩,真係頂唔順就回家坐月,娘家永遠是最好的避風港。


男爵府

積分: 7348


35#
發表於 17-9-30 22:29 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得大肚吾好費架,自己煮下飯當做下運動啦,除非係作小產姐,吾好吏得阿媽阿爸就用甘盡,老人家都可以休息下,做自己開心既野架


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


36#
發表於 17-9-30 22:45 |只看該作者

回覆樓主

你條佬真係好cheap喎⋯⋯
第時小朋友大啲要學咩上咩堂買咩,
直頭想像到佢會話「唔駛學啦、cut左佢啦、你俾錢啦」,
咁計較咁唔願付出既男人,
點同佢過人世呀


大宅

積分: 2144


37#
發表於 17-9-30 22:56 |只看該作者
RinAoi 發表於 17-9-30 21:54
姐妹,我好少留言,但睇曬任部回覆真係好嬲同鄧你唔抵。

開頭聽你講佢叫你辭職安胎,以為佢衰極都係個好爸 ...

係吖!佢真係好自私!有時返娘家前買左零食,拎上去我禮貎都問聲爸媽食吾食?吾食c6 會拎返屋企自己食!

經過昨晚我先知, 原來佢好吾妥我問爸媽食吾食,因為佢覺得嗰啲野係佢買的,佢吾鍾意同我家人share!

我無諗過佢可以咁cheap, 呢d貴極有個譜,我真是睇吾過眼!好嬲!

我怕我bb 第時學到佢男家的任何價值觀!我真是好想帶bb走!

我暫時吾敢同爸媽講,怕驚動佢地!怕佢地嬲得濟!我依家可以話為左bb, 委屈求全!

希望,我可以控制好情緒,吾好影響到bb...


大宅

積分: 2144


38#
發表於 17-9-30 23:06 |只看該作者
babyhoi 發表於 17-9-30 22:45
你條佬真係好cheap喎⋯⋯
第時小朋友大啲要學咩上咩堂買咩,
直頭想像到佢會話「唔駛學啦、cut左佢啦、你俾 ...

係,越對得佢耐,越覺得佢自私!我想,此刻係我最難捱的關!

只要我順利生好bb, 應該可以好快搵到工!但bb要人湊又是另一個問題!

好後悔、嫁個咁樣的老公!

當初被佢家人趕出門口,佢又是講到好好聽!同我一齊搬走!以後吾會逼我同bb 返去見佢家人!但依家,一嗌交就話係我逼佢斷六親,話bb 永遠係佢家的人,永遠擁有佢老豆老母的1/4 血統! 如果我堅持要帶bb 離開佢,佢會同我打官司,搶走我bb !

好難過,好傷心,好無奈!好想生b 時吾落佢名,從來此同佢分開!


大宅

積分: 2958


39#
發表於 17-10-1 05:03 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,睇完你故事,我真係完完全全睇到咩叫家教

你父母真係好好, 又錫你又為你付出, 又體諒你 老公初初都係話畀三千就夠, 你父母咁好,所以睇得出你都係孝順嘅乖乖女, 又識感恩父母對你嘅付出

但相反你老公..... 你都話佢父母係cheap精, 所以教到佢都變咗個cheap精囉! 真係好cheap, 睇到我都好嬲! 對你父母差都算啦, 根本對你同對個bb都好差, 咁斤斤計較,為咗慳少少錢要個老婆唔食愛心住家飯, 去食外賣?! 外賣慳到好多咩? 根本就係慌死益咗你娘家咁! (零食個case已經印証到, 一包零食都唔想請娘家食) 仲有叫你唔好去照超聲波? 呢個咩老豆嚟㗎? 又話緊張個bb?!

佢份人咁自私又斤斤計較( 錢銀方面, 同你冇感激佢大恩大德), 人品真係好差, 對你同你父母又唔好, 我都好怕將來對你小朋友價值觀有壞影響, 如果同佢傾完佢都死不悔改, 你真係要諗清楚好唔好出世紙落佢名, 如果佢真係衰到有日離婚同你爭bb, 畀佢爭到個小朋友點算? 第二時複製另一個cheap精出嚟點算?


大宅

積分: 2958


40#
發表於 17-10-1 05:12 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 23:06
係,越對得佢耐,越覺得佢自私!我想,此刻係我最難捱的關!

只要我順利生好bb, 應該可以好快搵到工!但b ...

明白你有幾傷心同難過, 但係你陀緊bb,記住要控制好自己情緒, 為咗自己同bb同愛錫你嘅父母, 一定要堅強!

千祈唔好畀你老公大到, 如果出世紙唔落佢名, 離婚嘅時候BB又仲係好細個, 就算打官司佢都 100% 唔會爭到個bb!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo