想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 921


21#
發表於 17-11-6 17:51 |只看該作者
Yup88 發表於 17-11-3 16:44
你備孕左咁耐唔成功有無去check 下

因為我地一開始備孕,我就有左,但係最後化學了。婦科醫生就無提議我地驗身。而且我老公好抗拒驗精我唯有妥協。不過最後老公agree左年底都唔中,就去驗下睇下有咩問題,希望及早解決


洋房

積分: 77


22#
發表於 17-11-6 20:59 |只看該作者

回覆樓主

我老公都係唔可以成日同佢講排卵嘅事,要順其自然,加上佢成日話攰我地唔多行埋,今個月都係一個星期一次嘅節奏,結果竟然中左
不過我都化學過,無咩信心成功...


別墅

積分: 883


23#
發表於 17-11-7 14:15 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 02:09
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失 ...

我相信因為你老公知道左你排卵有壓力,我老公都係咁。(兒童不宜)現在我會唔俾佢知排卵,到咁上下時間就滿足佢先,到排嗰就扮嘢話佢係咪唔得了,激將法引佢,暫時都成功,試試吧,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo