自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 28742

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 瞓得好勳章


21#
發表於 17-10-15 10:44 |只看該作者
ru_663th 發表於 17-10-15 08:58
咁快手。
食市打風關門嗎?

大快活同M記呢類連鎖式飲食集團係唔會因風球而唔做生意的
⋆☆知足常樂


伯爵府

積分: 17563


22#
發表於 17-10-15 10:46 |只看該作者
Kuri 發表於 17-10-15 08:51
我又係特登整咗機麵包

好在平日有儲開糧,食開凍肉,夠一日⋯⋯都無諗過佢會打得成!

我都開左機,1點幾食得


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


23#
發表於 17-10-15 11:18 |只看該作者
一早去街市買魚,煲湯,


公爵府

積分: 26067

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 17-10-15 11:22 |只看該作者
尋日買定餸,今晚打邊爐


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 17-10-15 11:28 |只看該作者

回覆樓主

早上: 大家樂
中午: 吉野家
晚上: 睇下商場有咩鋪開再決定

我一向星期日吾煮飯


子爵府

積分: 11259

2018復活節勳章


26#
發表於 17-10-15 11:31 |只看該作者
bmuimami 發表於 17-10-15 08:04
餐蛋面

me too


珍珠宮

積分: 35737


27#
發表於 17-10-15 11:32 |只看該作者

回覆樓主




瑪瑙宮

積分: 133368


28#
發表於 17-10-15 11:35 |只看該作者
missparent 發表於 17-10-15 07:09
早:數字屋pancake
午: 碼頭水餃
晚:如圖+意粉+菜+湯

本帖最後由 tkop 於 17-10-15 11:35 編輯

東西


子爵府

積分: 13995


29#
發表於 17-10-15 11:39 |只看該作者
missparent 發表於 17-10-15 07:09
早:數字屋pancake
午: 碼頭水餃
晚:如圖+意粉+菜+湯

早餐:買嘅蛋沙律三文治+印尼拉茶
午餐:煎餃+咖啡
晚餐:XO醤炒棷菜苗,腐乳蒸排骨,香煎鯪魚肉,青紅蘿蔔粟米湯


伯爵府

積分: 17486


30#
發表於 17-10-15 11:44 |只看該作者
missparent 發表於 17-10-15 07:09
早:數字屋pancake
午: 碼頭水餃
晚:如圖+意粉+菜+湯

咁晚出街吃 諗緊打邊爐定韓燒


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


31#
發表於 17-10-15 11:48 |只看該作者
8點買咗餸

午餐:南瓜炆肉排、冬菇炆雞、通菜、魚片芫荽湯
晚餐:韓汁洋蔥肥牛、煎倉魚,唐生菜


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 17-10-15 11:48 |只看該作者
本帖最後由 家家公主 於 17-10-15 11:49 編輯

昨晚岩收到凍肉送貨....
一陣韓燒....今晚邊爐....
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 17-10-15 11:52 |只看該作者
早上出去街市買左餸大快活早餐外賣返屋企


男爵府

積分: 6983


34#
發表於 17-10-15 12:04 |只看該作者
WiNniE_726 發表於 17-10-15 10:43
肯定好多人掛排隊

打蛇餅
IMG-20171015-WA0010.JPEG


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


35#
發表於 17-10-15 12:09 |只看該作者

回覆樓主:

原本約咗打邊邊,取消咗,而家留家炆猪手中


珍珠宮

積分: 35060


36#
發表於 17-10-15 12:19 |只看該作者

回覆樓主:

Lunch都未食


子爵府

積分: 11980


37#
發表於 17-10-15 12:41 |只看該作者

回覆樓主

今朝自己食左個米粉飲左杯earl grey奶茶,小朋友食左cereal,近中午我再整pancakes 點知唔夠食,再蒸麥饅頭+燒賣,我再飲多杯咖啡,好飽!

晚餐:焗排骨、唐生菜炒金菇、烚秋葵、粟米蛋花湯

下午茶仲可以食埋薯條、薯丸同埋各種生果!

打風真係清貨好時機!


侯爵府

積分: 23624


38#
發表於 17-10-15 12:48 |只看該作者

回覆樓主

一切如常
街市有開,啱啱已經買齊餸


珍珠宮

積分: 33455


39#
發表於 17-10-15 12:59 |只看該作者
Lingo 發表於 17-10-15 12:04
打蛇餅

我都好怕排隊


大宅

積分: 1058


40#
發表於 17-10-15 13:20 |只看該作者

回覆樓主

早餐小孩字母湯通粉,老公就蛋通粉,自己牛油果多士,香蕉
午餐,沙甸魚蕃茄炒意粉,易整又快手,大人小孩都話好味
今晚本身book 咗食放題幾家人成十幾個,未決定仲去唔去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo