想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21275


21#
發表於 17-10-18 15:48 |只看該作者
catherine811 發表於 17-10-18 15:35
請問點解要深粗後4小時check一次?如果check到淺左返緊工都dodo唔到,咁仲要check咁密嗎?
...

本帖最後由 tpcmela 於 17-10-18 15:49 編輯

因為每個人既深粗維持時間都唔同 所以我要捉到深粗 因為有深粗就代表即排卵 可以dodo

轉淺後就代表排左卵 有人會再補多次dodo
但我好攰,無do到啦!
轉淺左就唔使再check啦


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


22#
發表於 17-10-18 15:49 |只看該作者
唔係10/17 ~ 10/18已經排
明顯見到深轉淺...


侯爵府

積分: 21275


23#
發表於 17-10-18 15:50 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-18 15:46
你好叻呀,我追埋由深粗轉淺前五六個鐘dodo都唔中已經食埋排卵藥!今個cycle諗住轉陣,但未度到 ...

有可能係男方問題 佢有無check過精子?
因為成孕要睇雙方


大宅

積分: 2621


24#
發表於 17-10-18 15:55 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 15:50
有可能係男方問題 佢有無check過精子?
因為成孕要睇雙方

佢冇驗精子呀!不過佢都食左三四個月茄紅素、善存!我有多囊,試第3個cycle了,仲有一星期就排卵諗住食夠六次排卵藥都唔得就放棄


侯爵府

積分: 21275


25#
發表於 17-10-18 15:59 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-18 15:55
佢冇驗精子呀!不過佢都食左三四個月茄紅素、善存!我有多囊,試第3個cycle了,仲有一星期就排卵諗 ...

佢可以去驗下精子 睇下活唔活躍
如果係對方問題既就算你食排卵藥都無用架

要搵出原因對症下藥嘛


大宅

積分: 1588


26#
發表於 17-10-18 16:06 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-18 15:49
唔係10/17 ~ 10/18已經排
明顯見到深轉淺...

多謝我以為仲未夠深第日先會再深啲因為上個月係咁。。


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


27#
發表於 17-10-18 16:07 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 16:06
多謝我以為仲未夠深第日先會再深啲因為上個月係咁。。

加油呀


大宅

積分: 1588


28#
發表於 17-10-18 16:08 |只看該作者

回覆樓主

請問大家覺得係17晚定18朝排多啲呢。。thxthx


複式洋房

積分: 416


29#
發表於 17-10-18 16:13 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 15:48
本帖最後由 tpcmela 於 17-10-18 15:49 編輯

因為每個人既深粗維持時間都唔同 所以我要捉到深粗 因為有 ...

如果今晚check到深粗,dodo左,第二日早上check到轉左淺,咁第二日仲需要補嗎?定隔日補?


侯爵府

積分: 21275


30#
發表於 17-10-18 16:36 |只看該作者
catherine811 發表於 17-10-18 16:13
如果今晚check到深粗,dodo左,第二日早上check到轉左淺,咁第二日仲需要補嗎?定隔日補?
...

Dodo完第日唔使再do啦,日日do都唔代表好!隔日do多次


大宅

積分: 2621


31#
發表於 17-10-18 19:09 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 15:59
佢可以去驗下精子 睇下活唔活躍
如果係對方問題既就算你食排卵藥都無用架

我知道呀,就係之前試過話俾佢知我邊幾日排卵日要dodo,搞到佢壓力好大,表現失準,如果萬一驗精報告好差,我怕佢會好自責,所以就係想試多幾個月,唔得就算


侯爵府

積分: 21275


32#
發表於 17-10-18 19:19 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-18 19:09
我知道呀,就係之前試過話俾佢知我邊幾日排卵日要dodo,搞到佢壓力好大,表現失準,如果萬一驗精報告好差 ...

所以我無講比老公知幾時排 費時佢有壓力啦!


大宅

積分: 2621


33#
發表於 17-10-18 19:54 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 19:19
所以我無講比老公知幾時排 費時佢有壓力啦!

係呀⋯自從嗰次之後我就冇再講我今個月都有食排卵藥,今日day8,應該day15排卵,我諗住試下由深粗開始隔日do三次希望中啦


大宅

積分: 1588


34#
發表於 17-10-19 14:27 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-18 16:07
加油呀

thx

點評

la_source    發表於 17-10-19 14:32

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo