想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1258


21#
發表於 17-11-3 16:02 |只看該作者
karmankama 發表於 17-11-3 15:43
06/2012 22週4引產,07/2013 小x,09/2015 驗血甲亢高難孕,已平常心咁多年啦,只係有時上嚟呻下,吐下苦 ...
好痛心AR, 我睇文字都想喊出黎
咁大週數先無咗, 真係吾係人人頂得住
你要加油啊, 我聽過4X生既人, 不過你有冇搵生育醫生幫手?例如食藥/打針, IVF 等等?
其實仲有好多方便, 你咁亞Q精神 上天一定見到, 會送個平安同健康既BB俾你架


大宅

積分: 1628


22#
發表於 17-11-4 02:51 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

其實我一開始都日日諗,好唔開心,但都過左去點都要接受。最近睇左本書,係講胎前記憶,佢會再次返去你身邊嫁,唔好咁快放棄呀,


大宅

積分: 1628


23#
發表於 17-11-4 02:59 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我發生呢件事之前都試過宮外孕,跟住一直去睇醫生照好唒又再有。頭四個月一直留血,只係訓覺食藥做好多野好辛苦先保住佢,
到8個月既時候醫生話冇咩長大到叫我到9個月好返去開刀,
點個開刀前幾日佢就冇左心跳,我果刻個人空白唒,只係識喊,
其實我到而家都未係太準備,好驚會再有呢d事發生。


男爵府

積分: 7051


24#
發表於 17-11-4 10:05 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-11-4 02:59
回覆 karmankama 的帖子

我發生呢件事之前都試過宮外孕,跟住一直去睇醫生照好唒又再有。頭四個月一直留血 ...

人總要向前看,身邊仍有愛錫你的c6,家人朋友。

傷痛過後就要重新出發,人生總有高低起跌,有喜有悲,大家都要好好生活下去。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo