想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6415


21#
發表於 17-10-27 10:19 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-26 16:46
中医調理生b既姊妹,你地幾耐睇一次中E?一開開足7日中藥,日日飲。但係咪睇完一次就即刻再去睇?即係日日ke ...

我係按醫囑,決定睇幾次,不過唔係睇出名包生仔果d中醫,係屋企附近但好夾我嘅,前排咳到甩肺,西醫無效,中藥就4日,每日一次,清哂.
個人覺得自己都要觀察自己身體,中藥至少食一星期,再過2星期先可能感覺是否有分別(因為唔似傷風感冒咳會2丶3日見效,多數要睇M come情況+check 排卵+白帶+皮膚狀態先知身體變化)


別墅

積分: 581


22#
發表於 17-10-27 10:31 |只看該作者
回覆 BabeJ 的帖子

我日日飲藥粉, 每日兩劑, 但飲左差不多兩年都未成功...:(


大宅

積分: 1105


23#
發表於 17-10-27 11:00 |只看該作者

回覆樓主

我睇中醫睇左4-5個月,個個星期睇,每星期針灸一次同每日兩劑中藥粉,飲6日抖一日,之後bingo了。

因為上一次小x過,我bingo左繼續勤力個個星期睇中醫安胎,醫師有加灸草幫我熱敷暖宮,到滿左3個月就無睇了,我諗住8個月先再睇中醫清胎毒

但中醫我覺得要搵個夾嘅先會見效


大宅

積分: 1196


24#
發表於 17-10-27 11:18 |只看該作者
hkbusfan 發表於 17-10-27 10:13
我都睇咗兩個月
醫師話要俾D 時間, 唔好咁心急喎

我睇左一年
咁醫師話你有咩問題?
佢只係話我宮寒


複式洋房

積分: 308


25#
發表於 17-10-27 12:11 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 11:00
我睇中醫睇左4-5個月,個個星期睇,每星期針灸一次同每日兩劑中藥粉,飲6日抖一日,之後bingo了。

因為上 ...

你睇邊個中E? 加艾係中E幫你做埋暖宮甘好?你小產前有無睇中E調理先bingo既?


大宅

積分: 1440


26#
發表於 17-10-27 12:12 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-27 11:18
我睇左一年
咁醫師話你有咩問題?
佢只係話我宮寒

一年!!! 你咁講我有D 怕怕喔....

佢都係話我宮寒呀...... 而且又有肌瘤, 所以比較難搞

咁你睇咗一年宮寒有冇改善? 醫師係咪都叫你做艾灸呀?


大宅

積分: 1105


27#
發表於 17-10-27 13:02 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-27 12:11
你睇邊個中E? 加艾係中E幫你做埋暖宮甘好?你小產前有無睇中E調理先bingo既?
...

我小x前都有睇中醫,但唔係特別for生bb,果次懷孕無預計的,中醫我PM你啦,但要真係試過夾唔夾自己先,我自己都轉過兩個中醫先搵到夾嘅


洋房

積分: 98


28#
發表於 17-10-27 14:49 |只看該作者

回覆樓主

路過
我睇中醫調理好多年,本身唔係因為要生bb,因為經痛
到而家準備有bb都係1個月睇一次,每次食1個星期藥粉咋。



別墅

積分: 993


29#
發表於 17-10-27 16:17 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-27 08:12
睇左幾耐?煲藥感覺上有效過藥粉甘

我係沖中醫d藥粉,日日飲,飲咗個幾月之後試就中咗


大宅

積分: 1196


30#
發表於 17-10-27 16:30 |只看該作者
hkbusfan 發表於 17-10-27 12:12
一年!!! 你咁講我有D 怕怕喔....

佢都係話我宮寒呀...... 而且又有肌瘤, 所以比較難搞

個人係暖左既。。
我針過又艾過。。
間唔中都捉c6去睇。。
呢幾個月都無睇,前幾日發現有肌瘤,FSH又高
個人突然好迷失方向


大宅

積分: 1196


31#
發表於 17-10-27 16:32 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 13:02
我小x前都有睇中醫,但唔係特別for生bb,果次懷孕無預計的,中醫我PM你啦,但要真係試過夾唔夾自己先,我 ...

可唔可以pm埋我吖


別墅

積分: 913


32#
發表於 17-10-27 21:00 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 13:02
我小x前都有睇中醫,但唔係特別for生bb,果次懷孕無預計的,中醫我PM你啦,但要真係試過夾唔夾自己先,我 ...

每個大概睇左幾耐轉吖?


大宅

積分: 1105


33#
發表於 17-10-27 23:50 |只看該作者
carmen619 發表於 17-10-27 21:00
每個大概睇左幾耐轉吖?

一兩個月左右,其實我唔會拖好耐時間,因為如果個中醫係夾到嘅,日日咁樣食兩劑藥,其實好快會見到身體有無唔同。我睇之前果兩個中醫無差左嘅,但又無明顯改善


大宅

積分: 2275


34#
發表於 17-10-31 01:58 |只看該作者
aryan412 發表於 17-10-26 20:20
我飲足3個月,一日飲2次,仲要係睇謝安琪個中醫,都係唔中,而家無睇。

...

我都係睇佢,睇左四個月都冇料到,老公都一齊睇,身體狀況完全冇變過,停左


別墅

積分: 560


35#
發表於 17-10-31 12:18 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 11:00
我睇中醫睇左4-5個月,個個星期睇,每星期針灸一次同每日兩劑中藥粉,飲6日抖一日,之後bingo了。

因為上 ...

可唔可以pm中醫資料比我呀~thx!


禁止訪問

積分: 223


36#
發表於 17-10-31 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 223


37#
發表於 17-10-31 12:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1848


38#
發表於 17-10-31 18:47 |只看該作者
回覆 aryan412 的帖子

我都係睇佢,我上年年尾做左引產,由今年五月開始睇佢,有做左兩次燒艾,到上個月都冇聲氣,之後停左冇睇佢,但今個月就bingo 左,唔知關唔關事。


大宅

積分: 2275


39#
發表於 17-10-31 19:57 |只看該作者
麻辣雞煲 發表於 17-10-31 12:30
回覆 啜啜怪^3^ 的帖子

中醫有時講夾唔夾,我62覺得中醫調理好慢,無心機睇,佢只陪我一齊薰蒸,佢當煲劇打發 ...

同我地兩個都唔夾,真係冇辦法


大宅

積分: 2390


40#
發表於 17-10-31 21:31 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 11:00
我睇中醫睇左4-5個月,個個星期睇,每星期針灸一次同每日兩劑中藥粉,飲6日抖一日,之後bingo了。

因為上 ...

可否pm 資料呀, 我現在都有食中藥同針灸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo