想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 745


21#
發表於 17-10-28 23:18 |只看該作者

回覆樓主

3/10排,
快極都起碼10月尾、11月頭先睇到啦。
所以唔洗擔心。


大宅

積分: 3461

畀面勳章


22#
發表於 17-10-29 02:56 |只看該作者

回覆樓主:

我2胎都係6w乜都照唔到
到8W去照。。閃爆Mon呀


大宅

積分: 1597


23#
發表於 17-10-29 10:08 |只看該作者
薰妮@2017 發表於 17-10-28 23:18
3/10排,
快極都起碼10月尾、11月頭先睇到啦。
所以唔洗擔心。
多謝你啊。因為醫生只係問我月經準唔準時,但冇問我排卵(我排卵係偏遲排)
而家定好多


大宅

積分: 1597


24#
發表於 17-10-29 10:08 |只看該作者
苡晴 發表於 17-10-29 02:56
我2胎都係6w乜都照唔到
到8W去照。。閃爆Mon呀
多謝你


別墅

積分: 868


25#
發表於 17-10-30 12:44 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-28 17:34
知,我有用紅D CHECK住係10月3日排

我都係3號排,又係多囊,咁啱既!
我打算3/11 去照


大宅

積分: 1597


26#
發表於 17-10-30 12:46 |只看該作者
shan1007 發表於 17-10-30 12:44
我都係3號排,又係多囊,咁啱既!
我打算3/11 去照
咁O岩GE!!!得限閒交流下


別墅

積分: 868


27#
發表於 17-10-30 12:49 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-30 12:46
咁O岩GE!!!得限閒交流下

之前兩胎都食排卵藥,所以好順利,今次想靠下自己。今年三月化學左一次,全家上下都好傷心,希望今次一齊順順利利


大宅

積分: 1597


28#
發表於 17-10-30 12:49 |只看該作者
shan1007 發表於 17-10-30 12:49
之前兩胎都食排卵藥,所以好順利,今次想靠下自己。今年三月化學左一次,全家上下都好傷心,希望今次一齊 ...
我今次係第一次自然冇食藥,所以極度擔心XDD

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo