立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2262
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 20:13 希望我今個cycle都中喇
侯爵府
積分: 21950
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 20:15 你唔等到8週至去照?我覺得6週去照,有d早
男爵府
積分: 6888
88881111 發表於 17-11-3 20:17 齊齊bingo
freshrose 發表於 17-11-3 20:19 唔會,我4w6 果時已經有營養囊,果時醫生話過多1,2 日就會見到bb, 而家比上次照差不多兩星期,正常會有心 ...
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 20:20 哦…原來係咁
積分: 9959
88881111 發表於 17-11-3 10:51 肉眼睇有個控,影就唔覺。
freshrose 發表於 17-11-3 21:27 祝你今個cycle 成功
cavy0511 發表於 17-11-3 21:32 因為太早, 你8號先due day早左5日喎, 淺係正常, 但中丫 祝加深!!
複式洋房
積分: 422
mrsman2016 發表於 17-11-3 22:25 我都係甘丫,今日用晨v check都係有個控,下午check 都係一樣啦!但我dd應該係5/11!!但頭先去廁所既時候有 ...
積分: 6235
fdcm 發表於 17-11-3 22:33 我睇人地紅d勁深粗就check到bingo,樓主唔係深粗都中,恭喜哂
88881111 發表於 17-11-3 22:29 未必嘅,明日後日再驗。
別墅
積分: 745
mrsman2016 發表於 17-11-3 23:09 但我吾明白,今朝量體溫37.3,綠d有控,紅d都有兩條紅線,但小便有小小血絲,身體feel到就快黎m 甘!所以我 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy