立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 790
y.ktais 發表於 17-11-9 16:32 我, 28歲, AMH低同老公丁差係香港仁愛試過1次 IUI 失敗, 唔想再浪費錢同時間, 決心去台灣 放鮮 1 take pass ...
大宅
積分: 2721
複式洋房
積分: 497
cottonfly 發表於 17-11-6 16:57 我 因為上年宮外孕無左一邊輸卵管 加上老公問題,我今年三月尾去左台灣ivf
Dalkishan 發表於 17-11-9 17:46 我想問你amh 幾多?同你搵邊個醫生做?我都想過台灣做jvf ?
積分: 3119
麻辣雞煲 發表於 17-11-6 17:21 可以初診先搵謝醫師 到開針覆診先王醫師
y.ktais 發表於 17-11-9 23:21 我AMH 得1.58,我係搵王家瑋醫生。
bell18 發表於 17-11-10 19:43 你取左几多粒卵?
積分: 1912
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy