立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 113640
禁止訪問
積分: 16558
珍珠宮
積分: 36256
芝芝妈 發表於 17-11-27 08:17 下次可以試下整薄d,我整咗幾隻,都有厚有薄,始終未熟手
芝芝妈 發表於 17-11-25 10:19 同整麵包既方法一樣,我覺得自己猜得唔好,打算買部麵包機。
大宅
積分: 2806
迷人pinklady 發表於 17-11-27 08:54 我上次試過連麵糰既份量都係同整包既一樣
男爵府
積分: 7400
複式洋房
積分: 112
積分: 1989
芝芝妈 發表於 17-11-27 08:56 方法一樣,分量唔同
洋房
積分: 51
已刪除用户
積分: 20771
迷人pinklady 發表於 17-11-27 10:33 我超懶,一樣.其實靈魂係個醬
芝芝妈 發表於 17-11-27 14:03 個醬我都係超簡單咁整(茄汁+少少糖+黑椒碎+香草碎,搞勻涂上餅底,跟住就係鋪芝士碎,再加自己鐘意食既肉) ...
積分: 4399
彩鑽殿
積分: 718550
積分: 3337
芝芝妈 發表於 17-11-24 14:19 第一次整披薩,一家大細都鐘意食,一日整咗三隻
leegbd 發表於 17-11-27 18:42 點可以搓到圓?
leegbd 發表於 17-12-9 17:41 今日試左,掂 我c6鍾意厚批,以往整他都話薄,今次他話好掂,多謝你個食譜 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy