烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   51


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 17-11-27 08:29 |只看該作者

回覆樓主:

幾靚喎


禁止訪問

積分: 16558


22#
發表於 17-11-27 08:33 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36256


23#
發表於 17-11-27 08:53 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-11-27 08:17
下次可以試下整薄d,我整咗幾隻,都有厚有薄,始終未熟手
係呀! 真係要搓到好薄好薄先得


珍珠宮

積分: 36256


24#
發表於 17-11-27 08:54 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-11-25 10:19
同整麵包既方法一樣,我覺得自己猜得唔好,打算買部麵包機。
我上次試過連麵糰既份量都係同整包既一樣


大宅

積分: 2806


25#
發表於 17-11-27 08:56 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-11-27 08:54
我上次試過連麵糰既份量都係同整包既一樣

方法一樣,分量唔同
命里有時終須有,命里無時莫強求。


男爵府

積分: 7400

Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 爸B勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 17-11-27 09:07 |只看該作者
幾好咁, 但自己懶, 成日想整又冇行動


複式洋房

積分: 112


27#
發表於 17-11-27 09:26 |只看該作者


大宅

積分: 1989

2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 開心吸收勳章


28#
發表於 17-11-27 09:32 |只看該作者
好味。。。:donuteat:


珍珠宮

積分: 36256


29#
發表於 17-11-27 10:33 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-11-27 08:56
方法一樣,分量唔同
我超懶,一樣.其實靈魂係個醬


洋房

積分: 51


30#
發表於 17-11-27 13:53 |只看該作者


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 17-11-27 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2806


32#
發表於 17-11-27 14:03 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-11-27 10:33
我超懶,一樣.其實靈魂係個醬

個醬我都係超簡單咁整(茄汁+少少糖+黑椒碎+香草碎,搞勻涂上餅底,跟住就係鋪芝士碎,再加自己鐘意食既肉)
命里有時終須有,命里無時莫強求。


大宅

積分: 2806


33#
發表於 17-11-27 14:05 |只看該作者

回覆樓主

多謝大家讚賞!
命里有時終須有,命里無時莫強求。


珍珠宮

積分: 36256


34#
發表於 17-11-27 14:22 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-11-27 14:03
個醬我都係超簡單咁整(茄汁+少少糖+黑椒碎+香草碎,搞勻涂上餅底,跟住就係鋪芝士碎,再加自己鐘意食既肉) ...
我用蕃茄醬咋,無你咁叻.


大宅

積分: 4399


35#
發表於 17-11-27 14:26 |只看該作者
好多料,好正!!!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 17-11-27 14:28 |只看該作者
正呀


大宅

積分: 3337


37#
發表於 17-11-27 18:42 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-11-24 14:19
第一次整披薩,一家大細都鐘意食,一日整咗三隻

點可以搓到圓?


大宅

積分: 2806


38#
發表於 17-11-27 18:45 |只看該作者
leegbd 發表於 17-11-27 18:42
點可以搓到圓?

將舊麵團猜完整到圓形,再壓平距,其實我都整得唔係好平均,有d邊厚有d薄。
命里有時終須有,命里無時莫強求。


大宅

積分: 3337


39#
發表於 17-12-9 17:41 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-11-24 14:19
第一次整披薩,一家大細都鐘意食,一日整咗三隻

今日試左,掂
我c6鍾意厚批,以往整他都話薄,今次他話好掂,多謝你個食譜


大宅

積分: 2806


40#
發表於 17-12-9 18:00 |只看該作者
leegbd 發表於 17-12-9 17:41
今日試左,掂
我c6鍾意厚批,以往整他都話薄,今次他話好掂,多謝你個食譜
...

恭喜曬!
唔使咁客氣!我都係新手,試過覺得ok就分享下
命里有時終須有,命里無時莫強求。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo