烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


21#
發表於 18-1-1 14:54 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-1 14:44
面包機達人在那
今朝機搓面團再做型
面團搓完勁濕黏手所以加粉再搓

加粉,有無量過加多幾多?


禁止訪問

積分: 930


22#
發表於 18-1-1 16:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 930


23#
發表於 18-1-1 16:49 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25979


24#
發表於 18-1-1 17:34 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-1 14:44
面包機達人在那
今朝機搓面團再做型
面團搓完勁濕黏手所以加粉再搓

我唔係達人 係新手
或者你報告返食譜材料用量 睇下會唔會係材料比例上出左問題?
不過我睇書就有提及過,液體要留返20-30ml之後慢慢加,因為唔同嘅粉吸水能力都唔同,搓好先再慢慢加落去,如果唔係過濕加粉,效果一定會有差異
另外想問下你包面有塗蛋液嗎?薄薄的就可以,塗太厚都會硬啊
希望幫到你啦~


翡翠宮

積分: 83258

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


25#
發表於 18-1-1 17:41 |只看該作者
本帖最後由 andyman 於 18-1-1 17:42 編輯
幸運寶寶 發表於 18-1-1 14:44
面包機達人在那
今朝機搓面團再做型
面團搓完勁濕黏手所以加粉再搓

手粉只係用來做型方便啲, 並不是用來調節麵團的濕度,
你整左咁多粉在面一定硬皮啦, 手粉的份量要盡可能少。
你做麵團時有加入低粉,其實要減水, 因為低粉較不受水,

約50-55%水份就夠了. , 而高粉則要比到60-65%水。

焗爐溫度可試上下火180度13-15分鐘內就可以了。


一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


水晶宮

積分: 50566


26#
發表於 18-1-1 19:02 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-1 14:46
我用左台灣水手牌高粉
韓國低粉2溝
係咪有問題

仲未有圖呀?


禁止訪問

積分: 930


27#
發表於 18-1-2 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


28#
發表於 18-1-2 01:20 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 18-1-2 02:54 編輯
幸運寶寶 發表於 18-1-2 00:41
呢個

製成品喎講.....

搓完鬆軟有咩用, 要入口鬆軟先得架....

無圖都唔知係咪搓唔夠/ 做型差/ 水多粉多等等問題



禁止訪問

積分: 930


29#
發表於 18-1-2 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


30#
發表於 18-1-2 14:51 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 18-1-2 15:16 編輯
幸運寶寶 發表於 18-1-2 14:34
你做土司呀?

做咩唔用番佢本身一鍵到尾而自己分開焗呢?

引致而家
1.搓唔透
機器自帶麵團程式(唔知佢叫咩鬼名 , 總之搓加發酵嗰個程式) 只係for 中式包子點心, 搓西包唔夠架, 仲要係要求高既土司更加唔夠, 用麵包機搓土司麵團無半粒鐘之以上都唔收貨(唔包醒麵或發酵)

2 焗唔熟呀, 點彈呀。。個包死白死白咁。。。一按就扁啦應該


禁止訪問

積分: 930


31#
發表於 18-1-2 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


32#
發表於 18-1-2 18:58 |只看該作者
麵團要搓得透,出薄膜,這些薄膜有助鎖水,放多一兩日都還鬆軟,未搓透即時就ok,第二朝食已經水分流失了,好乾了,這是基本功,慢慢搓透距啦!

所有對流風都唔適合軟熟麵包,風會帶走水分,烤肉啊曲奇之類就適合,除非你想整法包,脆啲有幫助。

噴水也不適合,這個原理是為什麼比較難解釋,但係噴過水都會幫助帶走水分,整法包會噴水,就係想表面脆和乾身,想烤脆啲肉,想烤脆啲吐司,噴水是一種秘技,所以想包包軟熟就不要噴水了。

爐溫set上下一樣就可以了,它會自然形成對流,上溫較下溫高15%左右,開了對流風會改變裡面溫度分佈,這是乾的原因。

你set的大溫差只適合焗曲奇蛋撻之類的食物。


禁止訪問

積分: 930


33#
發表於 18-1-2 20:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


34#
發表於 18-1-3 16:00 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 18-1-3 16:00 編輯
幸運寶寶 發表於 18-1-2 18:29
明白,甘即係如果造型面包一定要有搓唔可以單夠機是嗎?

講咩啫唔明呀...

而且你係咩做型包呀? 自己整番方包款做咩唔用佢自己既程式呀 ? 試過但唔滿意 ?


如果你堅持要自己焗自己 "做型" , 就用佢4粒鐘嗰個程式, 但搓完要發酵時就 STOP 咗佢改為自己發酵做型焗吧~


禁止訪問

積分: 930


35#
發表於 18-1-4 02:57 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


36#
發表於 18-1-4 03:01 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-4 02:57
我用方包盒焗會靚仔啲嘛

都要入得口先得架。。。


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 18-1-4 11:29 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-1 16:49
加左20g
琴日我又係學人玩兩溝.情況同你一樣,會唔會係少油呢??因為我係同埋驚死佢唔夠濕加多咗10g奶搞到拎出嚟係咁加粉.
其實我想問點解要高粉又要溝少少低粉既??


禁止訪問

積分: 930


38#
發表於 18-1-4 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 18-1-4 20:55 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-4 18:53
我曾經2溝粉做出黎既包好軟熟架
點知轉左用面包機搓粉就甘

我今日再試做粉團情況一樣,我用290g高40g低240g水.個粉團發酵成功。但當我拎出嚟就大件事了。係勁痴手。再加粉先掂 係咪太多水?


禁止訪問

積分: 930


40#
發表於 18-1-4 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo