跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3960


21#
發表於 09-3-4 01:46 |只看該作者
我亞囡都自己食飯喇,大約半個鐘就食完...而家我都有安落茶飯食,因為唔係一齊食,而家可以等佢自己係廳食飯,我就入廚房煮晚餐..整完一輪野出黎佢就食完,可以慳番好多時間!!

原來咁多BB有潔癖,我又係要用好多紙巾,亞囡一趺飯佢就要整走佢...真係平均兩日用一盒面紙FOR佢食飯!


別墅

積分: 560


22#
發表於 09-3-4 09:56 |只看該作者
晴晴自己食飯叻叻 .. 阿包餐餐要人餵都要半個鐘以上呀 .. 呢家都仲有吐飯既情況 .. 真係比佢激c ..

原來阿包好鬼懶呢 .. 尋晚同哥哥玩快食 .. 居然可以自己筆到半碗飯 ... 餘下一半就要餵先肯食 .. 但鐘意棒住碗湯飲 ... 如果唔响佢隔黎就會飲天一半地一半囉 ... 呵呵


原帖由 puipuiyan 於 09-3-4 01:46 發表
我亞囡都自己食飯喇,大約半個鐘就食完...而家我都有安落茶飯食,因為唔係一齊食,而家可以等佢自己係廳食飯,我就入廚房煮晚餐..整完一輪野出黎佢就食完,可以慳番好多時間!!

原來咁多BB有潔癖,我又係要用好多紙巾,亞囡 ...

[ 本帖最後由 wybaby 於 09-3-4 10:01 編輯 ]


珍珠宮

積分: 48088

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


23#
發表於 09-3-4 10:49 |只看該作者
我個囝都會食到周圍係, 但佢無潔癖, 我多數用檯布包住晒d飯, 之後先洗, 好少用紙巾, 慳錢又環保.
希望每天開心渡過 ;-)


公爵府

積分: 29293


24#
發表於 09-3-5 21:54 |只看該作者
我個囡都係自己食. 有時都會趺飯. 但只要用濕毛巾仔俾佢抺返就ok. 都係用半小時食晒. 有時要餵少少的.


男爵府

積分: 5155


25#
發表於 09-3-7 16:00 |只看該作者
原來3月份的BB好多好叻! 但是就無翊翔份.
翊翔食嘢最懒, 佢都係寧願唔食,都唔自己拿或畢.
宜家連最喜歡食的面包都唔肯自己揸住食, 何況係飯呢!lazy pig!


大宅

積分: 1298


26#
發表於 09-3-11 13:13 |只看該作者
穎晞自己食飯已一段時間, 不過當然是食得比較污糟, 一餐飯真係用好多紙巾, 最近改用手巾仔好d環保d.


男爵府

積分: 5155


27#
發表於 09-3-14 19:56 |只看該作者
最近翊翔食飯有進步啦! 雖然唔會自己畢飯,但是已經比以前快了很多45分鐘食完. (以前要1.5小時, 所以我已很開心).

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo