跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 154


21#
發表於 18-2-1 23:07 |只看該作者
唔好意思 我想問有冇周宋既媽媽可以話我聽3/2係咪有活動, 我唔見左張通告


大宅

積分: 2054


22#
發表於 18-2-2 11:33 |只看該作者
szufung911 發表於 17-12-27 01:24
元朗我幫我女報左6間。。。11月細b無讀n班 完全唔識人住朗屏 朗屏真光面試我認為表現好好 唔收 我已經跌左 ...

問咩問題甘深?


複式洋房

積分: 226


23#
發表於 18-2-2 17:36 |只看該作者
N777 發表於 18-2-1 23:07
唔好意思 我想問有冇周宋既媽媽可以話我聽3/2係咪有活動, 我唔見左張通告
聽日有活動呀上午09;00-12:00學校年宵


複式洋房

積分: 226


24#
發表於 18-2-2 17:37 |只看該作者
babywb 發表於 18-2-2 11:33
問咩問題甘深?
例如問我女住邊?如果係街到唔見左爸爸媽媽你會點?


複式洋房

積分: 154


25#
發表於 18-2-2 20:46 |只看該作者
回覆 szufung911 的帖子

Thanks:)


大宅

積分: 1979


26#
發表於 18-2-2 20:54 |只看該作者

回覆樓主

係深,2歳幾好小答到,好彩我有個朋友話定我知問乜,所以我女識答

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo