烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   11


子爵府

積分: 11474


21#
發表於 18-1-15 21:46 |只看該作者

回覆樓主:



男爵府

積分: 8380


22#
發表於 18-1-16 21:58 |只看該作者
fitfish 發表於 18-1-1 16:23
材料。白胡椒粒。白米

如用100%白胡椒會辣到喊 通常我會一份胡椒粒一份白米

請問可以影張相你部干磨機嗎? 要唔要打幾分鐘停幾分鐘以免機器過熱嘅問題?
Thank you


珊瑚宮

積分: 107221


23#
發表於 18-1-19 09:23 |只看該作者
168138 發表於 18-1-16 21:58
請問可以影張相你部干磨機嗎? 要唔要打幾分鐘停幾分鐘以免機器過熱嘅問題?
Thank you
...

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


24#
發表於 18-1-19 09:24 |只看該作者
168138 發表於 18-1-16 21:58
請問可以影張相你部干磨機嗎? 要唔要打幾分鐘停幾分鐘以免機器過熱嘅問題?
Thank you
...
得。明天影

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


25#
發表於 18-1-20 10:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 fitfish 於 18-1-20 11:32 編輯

係呢部Ken wood舊款野。可能有250W夠力 磨粉好幼滑
1516417029023.JPEG
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


26#
發表於 18-1-20 11:01 |只看該作者

回覆樓主:

收埋個蓋好方便
1516417197068.JPEG
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


27#
發表於 18-1-20 11:06 |只看該作者

回覆樓主:

用呢隻磨过。粉粒好粗兼個膠兜仔花晒
_shimono_skp3150_blender__1506234994_35dfb309.JPEG
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


28#
發表於 18-1-20 12:35 |只看該作者
168138 發表於 18-1-16 21:58
請問可以影張相你部干磨機嗎? 要唔要打幾分鐘停幾分鐘以免機器過熱嘅問題?
Thank you
...
呢D小型电器。打一二分钟就要停下机。否则燒摩打

其实少少野打30秒已变粉
玩具萬歲!


男爵府

積分: 8380


29#
發表於 18-1-20 13:55 |只看該作者
fitfish 發表於 18-1-20 12:35
呢D小型电器。打一二分钟就要停下机。否则燒摩打

其实少少野打30秒已变粉

樓主 唔該晒


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


30#
發表於 18-1-22 10:41 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo