烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


21#
發表於 18-1-6 19:38 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-1-3 09:45
湯種 100g
(水90ml+高粉20g 煮成)
高筋麵粉250g

食譜同你差不多,仲要 160g 水都好乾身,但好似唔係好發得起,係咪加左麥粉只可滾圓


禁止訪問

積分: 695


22#
發表於 18-1-6 19:56 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25979


23#
發表於 18-1-6 22:26 |只看該作者
小軒軒 發表於 18-1-6 19:38
食譜同你差不多,仲要 160g 水都好乾身,但好似唔係好發得起,係咪加左麥粉只可滾圓
...

你有無加湯種啊? 或者如果太乾都應該可以慢慢落多少少水搓,不過落左麥粉 發酵嘅時間要長啲~
一發 用左90分鐘
二發 用左75分鐘
要見到佢真係有發大到2倍大先可以到下一步
呢次個包嘅質感好軟熟啊~ 無落牛油,用橄欖油都有咁嘅效果都算唔錯
有時間再試下吖

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo