自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 44770


21#
發表於 18-1-8 20:19 |只看該作者

回覆樓主:

呢種唔會係fd,係fd就會知你飲唔飲口水尾


寶石宮

積分: 340817

2024年龍年勳章


22#
發表於 18-1-8 20:23 |只看該作者
losttoa 發表於 18-1-8 19:33
唔會飲囉,有冇病都唔衛生呀

agree
幸福可以好簡單


大宅

積分: 1503


23#
發表於 18-1-8 20:23 |只看該作者

回覆樓主:

一定唔飲


寶石宮

積分: 340817

2024年龍年勳章


24#
發表於 18-1-8 20:24 |只看該作者

回覆樓主:

其實肝癌係唔會傳染
但係好唔衛生
其實我同我個朋友感情好得好緊要我話唔介意就冇所謂
但對方主動到落嚟就唔係咁好

幸福可以好簡單


男爵府

積分: 9676


25#
發表於 18-1-8 20:38 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 18-1-8 19:31
本帖最後由 KTKTKT5 於 18-1-8 19:34 編輯

我諗我會原封不動, 如果比人叫到冇法我諗會話已經有d醉喇! ...

但睇樓主所講,似係B本來想飲,只因為酒已飲唒,所以A就倒俾B,好難用就醉或者飲完去廁所做借口


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 18-1-8 21:36 |只看該作者

回覆樓主

無病都唔飲,我唔想食人口水尾


珍珠宮

積分: 36809


27#
發表於 18-1-8 21:42 |只看該作者
sun6628 發表於 18-1-8 19:03
我們當中有個朋友A有肝癌,前幾天大家食飯,酒冇哂,A把她半杯酒倒進另一個B朋友隻杯話分享。其實如果吾飲 ...

主要係好唔合衞生囉!


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 18-1-8 22:22 |只看該作者

回覆樓主

講真唔會飲


男爵府

積分: 6910


29#
發表於 18-1-8 23:06 |只看該作者
onlam2005 發表於 18-1-8 19:55
有肝癌仲飲酒?
我都唔會飲

她是末期。話試藥希望盡情開心


男爵府

積分: 6910


30#
發表於 18-1-8 23:12 |只看該作者
TMC3012 發表於 18-1-8 22:22
講真唔會飲

但會傷害到佢地的心靈?

我有次有一個識左差不多十年舊同事,他冇乜fd , 但我覺得他個人傾下偈是ok, 但他又是有D病。有次我們一起dinner, 之後亦是唯一一次去吃雪糕。他冇臣臣「不」我杯雪糕話試味成幾十元杯,我吾食擺明就怕佢。最後我只食左面之後話飽,右邊佢食過。

真係吾明點解D人要咁


男爵府

積分: 6910


31#
發表於 18-1-8 23:14 |只看該作者
我愛Corina 發表於 18-1-8 21:36
無病都唔飲,我唔想食人口水尾

反而如果冇病,仲可以大聲當講笑吾食口水尾。但如果有病,咁一出聲就好像不近人情所以其實都好麻煩


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


32#
發表於 18-1-8 23:18 |只看該作者

回覆樓主

唔飲就唔飲,唔會唔好意思


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


33#
發表於 18-1-8 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

never


侯爵府

積分: 23518

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 18-1-8 23:22 |只看該作者

回覆樓主

我只會同老公n 家姐share 飲品
其他人


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


35#
發表於 18-1-8 23:23 |只看該作者

回覆樓主:

有無病都唔飲啦

我食剩半碗飯有又倒落佢個碗度嗌分享呀!


公爵府

積分: 28591


36#
發表於 18-1-9 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

唔飲羅,好難接受,雖則話癌唔會傳染,但心底始終有不安,好親就話啫。自己有病都會避忌,費事人地難做。


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 18-1-9 00:29 |只看該作者
sun6628 發表於 18-1-8 23:14
反而如果冇病,仲可以大聲當講笑吾食口水尾。但如果有病,咁一出聲就好像不近人情所以其實都好麻 ...

咁其實癌病又唔會傳染,如果一向唔介意食人口水尾應該都唔怕。
但我本身好介意。


子爵府

積分: 14979


38#
發表於 18-1-9 00:31 |只看該作者

回覆樓主

我唔會飲,好唔衛生


大宅

積分: 4437


39#
發表於 18-1-9 00:34 |只看該作者
其實有去飲開野既唔會介意
不嬲都係亂咁飲,你飲我隻杯我飲你隻杯,你一啖我一啖...

不過重點肝癌做咩會飲酒..


伯爵府

積分: 15262

2018復活節勳章


40#
發表於 18-1-9 01:40 |只看該作者

回覆樓主

好核突

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo