自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58496


21#
發表於 18-2-2 00:12 |只看該作者

回覆樓主

有乜奇。跟喺後面拎手袋都有。


伯爵府

積分: 16821


22#
發表於 18-2-2 00:13 |只看該作者
baby_chu 發表於 18-2-2 00:02
咁.... 佢出唔出得切唻?
要唔要hold住部lift,連入面D人都一齊等皇室出唻?
...

就係可以即刻出到黎,所以我估佢係已經在屋入面 ready , 只係凍唔想自己出去等

點評

siu05    發表於 18-2-2 19:00


珍珠宮

積分: 35737


23#
發表於 18-2-2 00:14 |只看該作者

回覆樓主

真係乜人都有


寶石宮

積分: 292939

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


24#
發表於 18-2-2 00:19 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

公主出巡


寶石宮

積分: 292939

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


25#
發表於 18-2-2 00:20 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:37
Sorry , 唔知原來出唔到個 lift 字
已改

明白 lift係出唔到中文


珍珠宮

積分: 36809


26#
發表於 18-2-2 00:21 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

等lift 好凍㗎咩?


寶石宮

積分: 292939

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


27#
發表於 18-2-2 00:23 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 00:13
就係可以即刻出到黎,所以我估佢係已經在屋入面 ready , 只係凍唔想自己出去等
...

除非開咗暖氣 走廊無窗可能仲暖


珍珠宮

積分: 42594


28#
發表於 18-2-2 08:20 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 00:11
等車我覺得都情有可原,如果要等半個鐘既話果半個鐘可以好好用
但等 lift 果一、兩分鐘真係 ⋯
...

本帖最後由 薯圈 於 18-2-2 08:20 編輯

等lift 都可能係小朋友已著緊鞋,工人姐姐出去按lift 先(我地出門都會,叫ready 好個位出門按lift ).

但等車不可接受,工人又唔係一齊出發,特登幫啊sir排隊等車?好接受唔到


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 18-2-2 08:35 |只看該作者

回覆樓主:

朝早啲細路出門由其女仔諸多之整唔出奇,其實都係唔好習慣,不過叫人去等車就真係好過份用到盡


子爵府

積分: 11411


30#
發表於 18-2-2 08:42 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左
唔奇喎,有朋友住九龍站x天半岛,因層數多大單位多,繁忙時候真係等好耐.


子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 18-2-2 08:45 |只看該作者
生活日常小問題,大把小孩hold 住電梯開門制,大叫媽咪))))


珍珠宮

積分: 33606


32#
發表於 18-2-2 08:46 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

等小巴就成日見到,(emoji)真系第一次聽


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


33#
發表於 18-2-2 08:50 |只看該作者

回覆樓主:

巴士小巴排隊都唔少!


男爵府

積分: 8494


34#
發表於 18-2-2 08:52 |只看該作者
我屋企附近有個返工放工都係工人攞手袋, 最近仲見工人排隊等位食早餐... 工人是沒份吃的...


男爵府

積分: 6192


35#
發表於 18-2-2 08:53 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-2 08:42
唔奇喎,有朋友住九龍站x天半岛,因層數多大單位多,繁忙時候真係等好耐.

X天唔會喎,係層數多但佢d lift 分層架喎


伯爵府

積分: 18952


36#
發表於 18-2-2 08:57 |只看該作者

回覆樓主

我接受唔到要姐姐叫個女做小姐囉,除非真係千金小姐,我指何家果隻


珍珠宮

積分: 38404


37#
發表於 18-2-2 08:59 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:39
已經改返,我唔知原來出唔到個 lift 字

本帖最後由 brindlewin 於 18-2-2 09:00 編輯

“車立”,我覺得係中文現代化嘅體現,見字即明“上下之車”
“車立”雖然係音譯自lift, 但體驗了和“梯”是不同的,用“電梯”根本表達不了lift的具體形象,要靠“按”“開/關門”去猜。

話說回來,抱住“駛盡先精明”心態嘅主人,要佢乾等2分鐘都好耐架啦,2秒嘅野都要考慮炒呀!


水晶宮

積分: 52929


38#
發表於 18-2-2 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

襟 lift 又真係可能小朋友已著緊鞋,好趕,工人幫手 hold 一個 hold,又未必係因為懶或者凍,落 lift 又唔係戶外,可以有幾凍?

有時又唔好咁啱預見一次就無限想像。


男爵府

積分: 7847


39#
發表於 18-2-2 09:08 |只看該作者

回覆樓主

你識咩!人地請個工人番黎專責等升降機嫁


子爵府

積分: 13906


40#
發表於 18-2-2 09:12 |只看該作者

回覆樓主

好奇咩?
我覺得ok喎,不一定因爲凍嫁,可能是就夠鐘叫姐姐出去按定(emoji)都得嫁,趕時間一定係分工合作啦


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo