自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 4838


21#
發表於 18-2-3 00:29 |只看該作者

回覆樓主:

其實唔駛太擔心。我同我先生學歷有碩士及博士程度,但我先生不喜歡小孩太早學字。我仔K3才學晒26個字母,上小一後多看英文書,英文程度已等同四年級。其實二歲唔識認字沒乜大問題


寶石宮

積分: 292943

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


22#
發表於 18-2-3 01:06 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 18-2-3 00:28
Agree.
我小朋友讀IS,k2仲有同學未識曬A-Z
老師話無問題,家長是英文人,有問過專家,都話k2唔識 ...



大宅

積分: 3559


23#
發表於 18-2-3 01:44 |只看該作者

回覆樓主

大大下自然識,唔好咁擔心,都唔好迫佢咁緊~


大宅

積分: 1783


24#
發表於 18-2-3 02:03 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 21:31
1-10 只認得1同10,a-m 都只認得M同F
閃卡又有,點讀又有,圖象化又有,玩遊戲又有都認唔到,依家試緊d app ...

我個女都係k1,佢顏色型狀好多都識,就係認唔到英文字同數目字,我又同佢睇下書或者磁石貼,但係佢都好似無心去記咁,問過老師佢都話咁細認唔到都正常,咁都唯有俾佢自己正常發展。
但係佢數目同英文認唔到,反而中文字佢認到


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


25#
發表於 18-2-3 02:05 |只看該作者

回覆樓主

認真答我自己小朋友兩歲前已認到晒(in PN時已識答),讀完PN班同學都認到晒字母

如果你有不斷教小朋友,但佢都係唔認得,如果去到K2都仲未改善,要搵專業人士check下,check check安心d


水晶宮

積分: 59214


26#
發表於 18-2-3 03:58 |只看該作者
Joant 發表於 18-2-3 00:26
用電子產品學得快 但同時破壞專注力 唔再中意睇書
路遙知馬力⋯⋯



侯爵府

積分: 23522

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 18-2-3 05:00 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 21:31
1-10 只認得1同10,a-m 都只認得M同F
閃卡又有,點讀又有,圖象化又有,玩遊戲又有都認唔到,依家試緊d app ...

我大女同二女,今年就黎20同19歲
當年讀幼兒園k3都係寫好簡單既生字同學綁鞋帶架咋
今年我细女k3
已經寫緊儲蓄/束腰/裝飾呢d 咁既字
k2時仲話佢唔識單/雙數
我問老師你地有教?佢答我:冇

我自己作為一個家長
我覺得呢d 野應該小學先學囉

最最最緊要佢話我女唔識普通話
我明白學校裡面好多單/雙非學生
本身小朋友廣東話同英文冇問題
係幼稚園既時候正係有需要普通話都叻?
但我當時心諗你唔話我小朋友唔識日文/德文or 法文

p.s 我女讀既只係屋村普通幼稚園


水晶宮

積分: 74809


28#
發表於 18-2-3 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

睇youtube的phonic song吧~ 靈格風3個月就學成外語,日日睇真的有效架,連未識讀的英文阿b都會識讀,我本身冇特別教靠佢自己睇youtube的


公爵府

積分: 26464


29#
發表於 18-2-3 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

已經足3歲?認到幾多隻顏色?
恭賀新禧,迎春接福!


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 18-2-3 07:43 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 21:31
1-10 只認得1同10,a-m 都只認得M同F
閃卡又有,點讀又有,圖象化又有,玩遊戲又有都認唔到,依家試緊d app ...

唔洗心急丫!你越急覺得佢越唔識!
我女都係K1,開學前我從無教過佢認字母認數字,佢只係閒時睇 youtube 識唸口黃咁唱字母歌數字歌!
家下一個學期喇,讀普通村校中英文幼稚園,Aa - Kk 都認到,1-6都無問題!進度我好滿意!
好多時唔知佢究竟吸到幾多,睇完手冊問,佢話唔識,之後我換個方法試佢,我扮唔識,叫佢教番我轉頭!佢又識教我架喎!
媽媽,慢慢唻啦,搞到佢怕咗,仲大鑊呀!


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


31#
發表於 18-2-3 07:50 |只看該作者
本帖最後由 小曳人 於 18-2-3 08:03 編輯

手抓板好!同時訓練小肌肉!


ABC呢... 我大仔時有做早教
佢係認咗字先認ABC嘅,有睇your baby can read,手抓板,ABC貼,歲半識拼音

細B無阿哥醒,但記憶中N班認到ABC,大嘅用過嘅教具,細B都用,但相處時間少,資質又無咁醒,到K2上phonics 班後先開始拼到英文,e+ P2 英文默書可以自己搞得掂


男爵府

積分: 7607


32#
發表於 18-2-3 07:53 |只看該作者
Joant 發表於 18-2-3 00:26
用電子產品學得快 但同時破壞專注力 唔再中意睇書
路遙知馬力⋯⋯

係, 我一直緊守住, 小學前唔會比電子產品, 我小朋友係比較鄉下仔, 但其他能力不錯
重有, 希望唔好甘快近視


珍珠宮

積分: 38404


33#
發表於 18-2-3 08:07 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 22:57
問親個個都係話自己個兩歲就識, 都唔理人感受

顏色,形狀,大細,多小,學校教嘅英文生字,普通 ...

本帖最後由 brindlewin 於 18-2-3 08:08 編輯

已經有硏究調查結論玩app嘅細路長期學習能力會走向偏低,集中力弱,難以深入學習。

BTW,除了唱A B C歌,認字母枯燥乏味,學中文不會“扌”“氵”“厶”“辶”....咁學吧?!


男爵府

積分: 5222

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


34#
發表於 18-2-3 10:15 |只看該作者

回覆樓主:

我都覺得比佢睇youtube係學到字同顏色,我歲幾比仔間唔中睇youtube, 個時都未識講野,但原來佢地會記得,到兩歲幾先講野,已經認得數字同英文字大楷,顏色英文,我真心講我平時冇乜認真教佢,因為放工都好晏。返左學小左睇youtube, 學校學左英文細楷都唔係好認得。。。所以我覺得youtube基本上有一定用處。
我仔都係坐唔定,老師都話佢唔係專心既人,所以佢學既都係youtube學。


子爵府

積分: 13804


35#
發表於 18-2-3 10:22 |只看該作者
1314625 發表於 18-2-2 23:19
題外話:其實你擔心佢專注力不足,更加不要用app,因電子產品的閃光會令他更不能專注。

試下不要盲目要他讀 ...

非常同意
如果樓主能付出時間,最好係自己用紙本教材


侯爵府

積分: 24362


36#
發表於 18-2-3 10:26 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 18-2-3 00:28
Agree.
我小朋友讀IS,k2仲有同學未識曬A-Z
老師話無問題,家長是英文人,有問過專家,都話k2唔識 ...

根本k1唔識, 有咩問題?


伯爵府

積分: 15072


37#
發表於 18-2-3 10:45 |只看該作者

回覆樓主

可能有一日佢會突然識晒!

如果其他都跟到 abc好小事!識又唔一定係聰明d唔識又唔一定係有問題!

認中文字仲難!
遠離癲狗Ling.W+小人ssss


男爵府

積分: 6564


38#
發表於 18-2-3 11:36 |只看該作者
俾錢出去學,試下成效,多數有免費試堂
.
.
不随便評價他人,是一种修養。而不活在別人的評價裡,是一种修行。

.
.


水晶宮

積分: 67440


39#
發表於 18-2-3 11:42 |只看該作者
1314625 發表於 18-2-2 23:19
題外話:其實你擔心佢專注力不足,更加不要用app,因電子產品的閃光會令他更不能專注。

試下不要盲目要他讀 ...

認同。電子產品非常影響專注力!所以我極少比囡睇app,youtube無得睇,屋企電視都好小開!

回返樓主,我囡都係K1, 1-10,A-Z, 其實我都唔知佢識幾多,因為我覺得,早識晒都遲識晒都無所謂,最緊要佢日後識點用!呢個年紀,陪養佢學習興趣重要d !


子爵府

積分: 12272


40#
發表於 18-2-3 11:50 |只看該作者

回覆樓主

照你噤講,你小朋友睇書睇到d好細微無關係既野,證明佢觀察力強,不如試下換個方式,喺一幅畫裡面自己喺吾同位置寫d abc上去,叫佢揾出黎,我覺得佢未必吾認得個字,只係吾鐘意人地好死板噤指住個字問佢呢個係咩字,我個囝4歲,都係一個觀察力強既小朋友,佢喜歡有趣味d既教學方式,同你囝一樣,我之前指住d字問佢呢個係咩字,佢永遠擔天望地吾肯答我,呢個方法我都係喺d育兒書揾出黎,對我囝好work,原來佢係認得晒,只不過我問得噤悶費事采我,你又不妨試下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo