母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21738

2018復活節勳章


21#
發表於 18-2-28 08:49 |只看該作者
Jenniferleeww 發表於 18-2-28 08:09
我用緊 freestyle 覺得好用喎,係嘈啲

我都覺得唔錯,所以考慮再買返用呢隻。

但見有JM講其他牌子都幾好,諗緊試唔試其他

因為Medela都幾貴呢~


大宅

積分: 1711


22#
發表於 18-3-1 21:32 |只看該作者
淘寶 發表於 18-2-4 19:26
我第一胎有用過2種,1個係Medela Swing 單泵,但感覺麻麻,之後就轉Medela Freestyal 雙泵,覺得好好用同舒 ...

我都係用freestyle...好好用,我接受到那嘈音,BB聽住D泵奶聲特別快入睡


侯爵府

積分: 21738

2018復活節勳章


23#
發表於 18-3-1 22:25 |只看該作者
day_bo 發表於 18-3-1 21:32
我都係用freestyle...好好用,我接受到那嘈音,BB聽住D泵奶聲特別快入睡
...

我個女以前係勁鐘意部機又嘈又震


大宅

積分: 1273


24#
發表於 18-3-5 13:04 |只看該作者
淘寶 發表於 18-2-28 08:49
我都覺得唔錯,所以考慮再買返用呢隻。

但見有JM講其他牌子都幾好,諗緊試唔試其他

買水貨平好多


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo