自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2370


21#
發表於 18-2-6 18:55 |只看該作者

回覆樓主:

不如你問下小朋友自己點睇自己嘅成績,如果佢想拎更高 層次佢會自己小心,佢會想一分都不能少,就冇需家長操心,因為佢自己有要求的。如果佢覺得OK,咁級12系家長心目中又真是好OK的,只是老師想佢上一陣楼!不過,要注意的是升到上去,就唔好比佢跌(呈分)。從旁指導!


子爵府

積分: 12460


22#
發表於 18-2-6 19:08 |只看該作者

回覆樓主

如果只是唔小心其實可以避免的
唔系要chur佢,但我覺得做父母應該教識子女,做每件事都盡力!
咁樣才不會後悔⋯


珍珠宮

積分: 36469


23#
發表於 18-2-6 19:09 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

我唔認同下下chur 盡,成績总有高低时,留意就好了。


珍珠宮

積分: 38404


24#
發表於 18-2-6 19:11 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

本帖最後由 brindlewin 於 18-2-6 19:11 編輯

名次分數不是重點,

大意的錯的確是不值的失誤。怠惰係會越陷越深的。


男爵府

積分: 5952

MommyPanel勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 18-2-6 19:13 |只看該作者
唔小心失分呢度要推緊d
但唔好推太緊 唔洗追5名以內咁
否則呢個時期 愈推愈反叛就唔好


水晶宮

積分: 60629


26#
發表於 18-2-6 19:16 |只看該作者

回覆樓主

佢識自動自覺已經超級好


大宅

積分: 3985


27#
發表於 18-2-6 20:19 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得考12已經好好,但老師話佢上堂無咁專心,呢個問題要留意下,做卷唔小心都代表佢有啲心散,我覺得督促又未必需要,但可以同佢傾下,等佢留意下,佢自動波讀書已經好乖,逼得太緊又可能反感


水晶宮

積分: 65783


28#
發表於 18-2-6 20:33 |只看該作者

回覆樓主:

可以提佢上堂専心d,做卷小心d,可能咁都執番唔少分。

老師係好意,考前d當然好,但係乜嘢代價呢?


侯爵府

積分: 21126


29#
發表於 18-2-6 20:38 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-6 18:35
我覺得老師憑人都會咁講,12上5, 5上1,20上10。 咁樣鞭策你地先有成績就上小五!
...

無錯
我見有個同學,考60,老師就話可以上40,到4x,又話可以上30,最慘係個阿媽信到十足,覺得個仔好醒,又周圍同人講老師話個仔可以上到30,死谷爛谷,個仔壓力大到抆甩成撮頭髮,有時隨口講句真係累死小朋友


禁止訪問

積分: 8654


30#
發表於 18-2-6 20:46 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31726


31#
發表於 18-2-6 21:06 |只看該作者
sfuhsg 發表於 18-2-6 20:38
無錯
我見有個同學,考60,老師就話可以上40,到4x,又話可以上30,最慘係個阿媽信到十足,覺得個仔好醒, ...

要谷學生,先氹其父母。哈哈~ 就事半功倍囉


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


32#
發表於 18-2-6 21:28 |只看該作者

回覆樓主:

其實所有老師對所有學生都係咁講嘢㗎,就算考第一都仲有嘢批評下,因為驚讚佢佢哋就唔努力

讀書,盡咗人事問心無愧,就無須太介懷


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


33#
發表於 18-2-6 22:03 |只看該作者

回覆樓主

話說,我小學年年考頭五名,最高考級二,永遠考第一既只有同學A (不敗既第一,現在做左醫生)。

老師有問過我點解考試成績咁好,但默書無一次一百分,我答我無溫書。我求其望兩眼都八九十分,當時真心唔明點解有人會唔合格。

當年小五小六,我好肯定自己會入到band 1 school,所以無盡力溫書,只要保持頭幾名就ok。結果雖然入左區內大熱學校,但發現自己程度差好遠,個底打得唔好,只有小聰明,所以到會考高考時追得好辛苦,後悔小學時無認真讀書。

到宜家我做左阿媽,我一定要教個女要盡力,要對自己有要求,學習態度唔可以得過且過。


珍珠宮

積分: 32931


34#
發表於 18-2-6 22:58 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...

你個答案好型 有大智慧呀
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 32931


35#
發表於 18-2-6 23:00 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-6 21:06
要谷學生,先氹其父母。哈哈~ 就事半功倍囉

世事被看透
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


寶石宮

積分: 292939

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


36#
發表於 18-2-7 00:41 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

因才施教


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 18-2-7 00:52 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...

我有類似經歷,但我係考第一果個,基本上每次考試我都係第一名,我唔係點温書架,上堂留心,做晒功課就幫媽咪穿絲花車睡衣,小學時每晚9點就瞓。有一次我考第二,班主任好失望問點解會咁,我當時唔識答,過後我諗番起,考試果幾日我發緊燒喎,媽咪話冇問題,我有俾心機就得。好多年後我再諗起,其實d老師對住考第一嘅講可以做好d, 對住考第二嘅又話有能力考第一,對住考12嘅又講做得好5名內都得,個logic係點嚟?其實名次係咪咁重要?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 18-2-7 08:11 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

個個學生考試時小心d 都可以有更好既成績啦.. 老師兜咁大個圈都係想你地督促個仔去讀書.

對小朋友有咩要求係你地一家人既共識啫. 不過就算佢係自動自覺溫書, 你地都唔好專注教個妹, 大仔都需要父母既教導同指引. 但係咪督促就睇你要求.


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 18-2-7 08:16 |只看該作者

回覆樓主

我先覺得名次係其次,反而老師提出嘅問題係小朋友學習態度,老師留意到心散,唔專心,可能係想提醒家長要多加留意,因為一旦鬆散左,就好難再上番去



瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 18-2-7 08:19 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-6 21:06
要谷學生,先氹其父母。哈哈~ 就事半功倍囉


我都覺得係說話的藝術. 老師對住個個學生都會咁講野.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo