YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46 
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...
我有類似經歷,但我係考第一果個,基本上每次考試我都係第一名,我唔係點温書架,上堂留心,做晒功課就幫媽咪穿絲花車睡衣,小學時每晚9點就瞓。有一次我考第二,班主任好失望問點解會咁,我當時唔識答,過後我諗番起,考試果幾日我發緊燒喎,媽咪話冇問題,我有俾心機就得。好多年後我再諗起,其實d老師對住考第一嘅講可以做好d, 對住考第二嘅又話有能力考第一,對住考12嘅又講做得好5名內都得,個logic係點嚟?其實名次係咪咁重要?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。