自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 48881


21#
發表於 18-2-12 22:45 |只看該作者

回覆樓主

屋企四個廁所,兩個黑廁、兩個大窗

其中一個黑廁改裝晾衫,長期開抽濕機,最乾爽
另一個黑廁日日用來沖涼,亦冇問題
至於另外兩個正常廁所,也不是長開窗,潮隰時一定唔開
不過我都愛有窗,早上去廁所唔使開燈


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 18-2-12 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

沖完涼開門,冇問題,我廁所有窗都唔會開。


珍珠宮

積分: 35304


23#
發表於 18-2-12 22:54 |只看該作者

回覆樓主:

我個廁所有窗
但係有99.9999% 都係唔開


公爵府

積分: 25353


24#
發表於 18-2-12 22:56 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

同意5樓。

關於沙士與廁所窗戶的關係,你的信息是錯的


珍珠宮

積分: 39566


25#
發表於 18-2-12 23:15 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

討論區唔好同佢太認真, 黑廁樓送到唔要? 送比佢莫講話黑廁, 送比佢冇廁所都要~

不過, 有得選我選有得通風


珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


26#
發表於 18-2-13 08:32 |只看該作者
買左黑廁單位的人, 通常都會死撐黑廁無問題, 甚至比有窗廁更好, 真是信不信由你.

但長年累月要長開抽氣扇, 電費好金, 就一定的了.

點評

mrsmacaroon    發表於 19-2-14 13:22


男爵府

積分: 7895


27#
發表於 18-2-13 08:42 |只看該作者
mmya 發表於 18-2-12 22:54
我個廁所有窗
但係有99.9999% 都係唔開

我都係


男爵府

積分: 9955


28#
發表於 18-2-13 08:47 |只看該作者

回覆樓主

我唔開洗手間窗嫁。覺得開左仲唔衛生


伯爵府

積分: 17159


29#
發表於 18-2-13 09:06 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

之前住既地方洗手間有窗但無開過,長期用抽氣線,都有d味,而家新屋洗手間有窗,因裝完修開住比佢通風,先發覺原來有窗而又有風入既洗手間幾舒服


伯爵府

積分: 19062


30#
發表於 18-2-13 09:07 |只看該作者
jaycee_mami 發表於 18-2-13 08:32
買左黑廁單位的人, 通常都會死撐黑廁無問題, 甚至比有窗廁更好, 真是信不信由你.

但長年累月要長開抽氣扇, ...

我宜家住的單位2個廁所也有窗,2個廁所窗向天井位,同無窗無分別,開咗窗覺得個位都比較陰陰濕濕,所以無開過窗,也只是開抽氣扇.我以前也住過廁所有窗的單位(個窗夠光和又通風),我長開窗的,但唔開抽氣扇d濕氣也是遲遲不走,也住過黑廁單位,比我簡也會選有窗(除了向天井位).開唔開自己選擇,感覺上好d.不過我來緊的單位也是黑廁,宜家新樓也不到自己選擇.


侯爵府

積分: 22701

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


31#
發表於 18-2-13 09:09 |只看該作者

回覆樓主:

沖完涼習慣刮水,可以保持到乾爽啲
想認識多啲屯門友


伯爵府

積分: 19062


32#
發表於 18-2-13 09:10 |只看該作者
teaspoon 發表於 18-2-13 08:47
我唔開洗手間窗嫁。覺得開左仲唔衛生

我以前黃昏一定要閂廁所窗,因大強好多時係嗰個位入,試過2次唔記得閂,2次都有大強入屋,之後做了蚊網就長開條那


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 18-2-13 09:18 |只看該作者
本帖最後由 goo_littlebb 於 18-2-13 09:21 編輯
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

黑廁樓送都唔要 ← 嘩真係大口氣

抽氣抽得好, 就唔怕啦, 唔會因為個廁係黑而唔要自己心水既單位.


如果自己唔Keep住清潔, 俾個曬住太陽既廁所你都無用.


珍珠宮

積分: 34734


34#
發表於 18-2-13 09:24 |只看該作者

回覆樓主:

奶奶澳門間屋係黑廁,佢話澳門好多樓都係甘,係抽氣扇要長開但唔覺好潮濕


水晶宮

積分: 72641


35#
發表於 18-2-13 09:27 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

黑廁通常係新樓、真係送都唔要
不用太認真。
兩隻都用過、自己都係鍾意廁所有窗、黑廁長開抽氣都無咩分別。
衛生就用咩廁都要衛生啦


子爵府

積分: 11722


36#
發表於 18-2-13 09:38 |只看該作者

回覆樓主

我屋企厠所有窗,但從來唔開,無問題喎
所以都唔覺得黑厠有咩問題


公爵府

積分: 29014


37#
發表於 18-2-13 09:46 |只看該作者

回覆樓主

我一間屋有窗,但窗少開,只開抽氣,涼啲。
另一間屋啲窗用黎裝了窗口浴室寶加抽氣,所以無曬啲窗,係無咁涼,我會長期開抽氣。

不過其實廁所每星期都大抹一次,根本唔會有臭味。


伯爵府

積分: 19062


38#
發表於 18-2-13 09:48 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 18-2-13 09:24
奶奶澳門間屋係黑廁,佢話澳門好多樓都係甘,係抽氣扇要長開但唔覺好潮濕
...

我宜家個廁所也不開窗,只是沖完涼和辦大事先會開,同黑廁無分別,我以前住有窗的廁所,同住黑廁一樣做法,不過有窗就自己決定開唔開.


男爵府

積分: 6956


39#
發表於 18-2-13 09:57 |只看該作者
黑廁要長期開抽氣,反而唔係咁潮濕,但門框比較易積塵,有窗可以選擇開窗通風,抽氣扇唔使長開,屋企長開抽氣扇最怕遇到同樓有人拜神,扯晒d煙入屋,真係閂都閂唔切。


男爵府

積分: 6780

15週年勳章


40#
發表於 18-2-13 10:23 |只看該作者
即係冇窗咁解?
比我揀實要有窗

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo